نحوه فعالسازی هدیه همراه اول به مناسبت روز مادر ۱۴۰۱ (بسته اینترنت و مکالمه)

0

نحوه فعالسازی هدیه همراه اول به مناسبت روز مادر ۱۴۰۱ (بسته اینترنت و مکالمه)

نحوه فعالسازی و استفاده هدیه همراه اول به مناسبت روز مادر ۱۴۰۱ (بسته اینترنت و مکالمه) که طبق سنوات گذشته همراه اول به مناسبت روز مادر در سال ۱۴۰۱، بسته‌های ویژه مکالمه و اینترنت به مناسبت روز مادر تدارک دیده است که در ادامه مطلب کد دستوری فعالسازی و نحوه استفاده از هدیه همراه اول برای روز مادر ۱۴۰۱ را برای شما توضیح می دهیم

هدیه همراه اول به مناسبت روز مادر 1401

بسته اینترنت همراه اول به مناسبت روز مادر ۱۴۰۱

هدیه همراه اول به مناسبت روز مادر ۱۴۰۱ (بسته اینترنت و مکالمه) که طبق سنوات گذشته همراه اول به مناسبت روز مادر در سال ۱۴۰۱، بسته‌های ویژه مکالمه و اینترنت به مناسبت روز مادر تدارک دیده است

به گزارش مجله حرف تازه و به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول به مناسبت روز مادر و روز زن، سه بسته ویژه سه‌ روزه مکالمه، ترکیبی و اینترنت را برای مشترکان دائمی و اعتباری خود تدارک دیده است که تمامی مشترکان همراه اولی قادر به سفارش و استفاده از آن‌ها هستند.

نحوه فعالسازی هدیه همراه اول به مناسبت روز مادر 1401 (بسته اینترنت و مکالمه)

همراه اول با طراحی سه بسته ویژه سه‌روزه مکالمه، ترکیبی و اینترنت، روز مادر و زن را به تمامی مشترکانش تبریک گفته است. بسته اینترنت روز مادر ۱٫۵ گیگابایت حجم دارد و به قیمت ۶ هزار تومان برای مشترکین همراه اول عرضه می‌شود.

همچنین به مناسبت این روز بسته مکالمه ۳۰۰ دقیقه‌ای به قیمت سه هزار تومان و بسته ترکیبی با ۲۰۰ دقیقه مکالمه و ۲ گیگابایت اینترنت به قیمت ۹ هزار تومان عرضه شده است.

روش استفاده از بسته مکالمه و اینترنت همراه اول روز مادر ۱۴۰۱

تمامی مشترکان همراه اولی که علاقه‌مند به فعال‌سازی یکی از این بسته‌های ویژه ۳‌روزه برای خود یا هدیه به دیگران هستند، می‌توانند از چهارشنبه ۲۱ دی تا پایان روز جمعه ۲۳ دی با شماره‌گیری کد دستوری #۶۷*۱۰۰* نسبت به خرید آن اقدام کنند.

کد دستوری

شما از چهارشنبه ۲۱ دی تا پایان روز جمعه ۲۳ دی با شماره‌گیری کد دستوری #۶۷*۱۰۰* نسبت به خرید آن اقدام کنند.

مهلت استفاده

از چهارشنبه ۲۱ دی تا پایان روز جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱

نظرات