خرید ایکس باکس قسطی

0

احتمالا شما هم به خرید ایکس باکس فکر کرده‌اید، اما قیمت زیاد این دستگاه، مانع از تهیه آن شده است. حتی ممکن است فقط مقداری از پول خرید این دستگاه ها را داشته باشید، اما نتوانید به صورت یکجا آن را به صورتی نقدی پرداخت کنید. البته که به دلیل نوسانات ارزی این مشکل برای تمامی وسایل دیجیتال وجود دارد. در صورتی که شما هم با این مساله مواجه شدید می‌توانید از روش‌های دیگری مانند خرید ایکس باکس قسطی اقدام کنید.

https://www.buyghest.com/%D9%BE%D9%84%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D9%86%D8%A7%DB%8C%DA%A9%D8%B3-%D8%A8%D8%A7%DA%A9%D8%B3-2

 ایکس باکس قسطی

خرید اقساطی Xbox

آیا می‌دانستید خرید ایکس باکس   هم می‌‌تواند به مانند خرید یک گوشی، ساده و بی دردسر باشد؟ ما برای خرید این نوع دستگاه‌های گران قیمت، به شما خرید اقساطی را پیشنهاد می‌کنیم ابتدا یک سری اطلاعات در مورد این دستگاه را در اختیارتان قرار می­دهیم. در نوامبر ۲۰۰۱ بود که نام دستگاه ایکس باکس بر سر زبان همه افتاد.

این کنسول بازی اولین کنسول خانگی بود که توسط مایکروسافت رونمایی و با نام ایکس باکس اورجینال معروف شد. این شرکت بعد از معرفی سه نسل از کنسول‌های خانگی، بالاخره در مراسم TGA سال ۲۰۲۰  از جدیدترین ایکس باکس که نام کنسول ایکس باکس سری ایکس” Xbox Series X” داشت رونمایی کرد.

قسطی

اگر قصد خرید ایکس باکس قسطی را دارید، ابتدا باید اشاره کنیم که ایکس باکس در واقع، بهترین پلتفرم گیمینگ آنلاین است، چرا که مایکروسافت با ارائه Xbox Live پیشتاز رقابت در بخش بازی‌های آنلاین قرار گرفت. در حال حاضر در بازار Xbox دارای چهار مدل است که شاملXbox one S، Xbox one X ،  Xbox s و Xbox x می باشد که دو مدل آخر جدیدترین کنسول بازی مایکروسافت در نسل نهم می باشد.

البته که این دستگاه رقیبان خود را نیز دارد که هر ساله با ارائه آپشن‌های بیشتر سعی در پیشی گرفتن از یکدیگر را دارند. فرقی نمی‌کند که شما کدام از این برندها را بخواهید با شرایط اقساطی خرید کنسول بازی می‌توانید به راحتی هر کدام را تهیه کنید.

کنسول بازی چکی

خرید اقساطی کنسول

همانطور که اشاره کردیم، مهمترین مانع برای خرید ایکس باکس قسطی و  انواع کنسول بازی ، دیوار بلند قیمت آن است. متاسفانه با افزایش قیمت دلار، قیمت دستگاه‌های دیجیتال نیز افزایش یافته است و هرکسی توان خرید آن را ندارد. بنابراین، خرید نقدی کنسول بازی احتمالا برای بسیاری از افراد امکان‌پذیر نیست، اما بهترین راه خرید می‌توان  خرید اقساطی دانست.

در حال حاضر، اغلب فروشگاه‌های اینترنتی با ارائه خدمات خرید قسطی حتی برای دیگر لوازم دیجیتال این امکان را برای مشتریان فراهم کرده‌اند تا بتوانند به راحتی و در چند قسط کالای مورد نظر خود را تهیه کنند. اکنون، انواع خرید اقساطی کنسول بازی از طریق بای قسط امکان‌پذیر است.

https://www.buyghest.com/

جمع بندی

برای خرید ایکس باکس قسطی، لازم است ابتدا با برقراری تماس با فروشگاه مورد نظر، قوانین خرید اقساطی را به خوبی مطالعه کرده، سپس با ارائه مدارک لازم خرید خود را نهایی کنید. لازم به ذکر است که این روش خرید نیازمند اعتبار سنجی خواهد بود، از این رو ممکن است تا پایان فرآیند خرید مدت زمانی طول بکشد. اما در نهایت با دریافت وام می‌توانید انواع کنسول بازی را خریداری کنید.

نظرات