با اقساطی ۳۰ ماهه به صورت اقساطی خودرو پژو پارس lx tu5 سوار شوید !

0

اگر سلیقه کلاسیک پسند دارید و هیچکدام از خودروهای مدرن و جدید امروزی نمی‌توانند نظرتان را به خود جلب کنند، اگر شما هم در دسته کسانی قرار می‌گیرید که عاشق اصالت شیرهای فرانسوی هستند، اگر دوست دارید به قول جوان‌ترها جاده را مال خود کنید و با حفظ کنترل خودرو در جاده بتازید، احتمالا شما خیلی جدی به خرید اقساطی پژو پارس lx tu5 فکر کرده‌اید! اگر حدس ما درست است و می‌خواهید بدانید آیا پارس ال ایکس با موتور تیوفایو در حال حاضر صرفه اقتصادی دارد یا نه و اصلا برای خرید قسطی این خودرو باید چه نکاتی را در نظر گرفت، ادامه مطلب را از دست ندهید.

 خرید اقساطی پژو پارس lx tu5

چرا پژو پارس lx tu5 محبوب است؟

از همان سال ۶۰ شمسی که مراودات ایران خودرو و شرکت پژو فرانسه آغاز شد تا روزی که انواع پژو پایشان را به جاده‌های ایران گذاشتند تا همین امروز که چندین دهه از ورود این شیرهای غربی به کشورمان می‌گذرد، پژو محبوب و پرطرفدار بود و این محبوبیت همچنان ادامه دارد. استقبال از طرح‌های فروش اقساطی پژو پارس lx tu5 سندی بر این ادعاست که با وجود اینکه تولید پژو در بسیاری از کشورهایی که مقصد مونتاژ و عرضه بودند، متوقف شده است، اما هنوز هم در ایران روی خط تولید قرار دارد و همچنان با آغوش باز از آن استقبال می‌شود. بنابراین پژو پارس همچنان محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین عضو از خانواده معروف پژوهاست و علت این موضوع مزایای متعدد این ماشین است. در تمام بیست و چند سالی که پژو پارس در دسترس مشتری ایرانی قرار داشته است، یک تجربه کاربری مطلوب را از خود برجای گذاشته است. در ادامه به مزایای این خودرو خواهیم پرداخت.

مزایای پژو پارس lx tu5

اگر قصد شرکت در طرح‌های فروش اقساطی پژو پارس lx tu5 را دارید بهتر است ابتدا بدانید با خرید این ماشین از چه امتیازاتی برخوردار خواهید شد.

خرید اقساطی پژو پارس lx tu5

  • نخستین مزیت؛ برخورداری از موتور کم استهلاک، پر شتاب و کم مصرف TU5

نخستین مزیتی که برای پارس تیوفایو بر شمرده‌اند، ویژگی‌های موتور پر قدرت آن است. این ماشین در بین سدان‌های میان رده به سبب قدرت پیشرانه، شتاب و سرعت عالی و مصرف سوخت اقتصادی مشهور شده است. بنابراین با خرید قسطی پژو پارس lx tu5 نگران استهلاک بالای خودرو خود یا سوخت رسانی مکرر به آن نخواهید بود. از این منظر باید گفت این خودرو با توجه به اوضاع و احوال اقتصادی حاکم بر کشور یک ماشین معقول و به صرفه است. زیرا با وجود اینکه توان فنی خوبی به شما ارائه می‌دهد، اما دردسر آنچنانی برایتان ندارد و این یک مزیت بزرگ است.

  • دومین مزیت؛ کابین جادار این سدان خانوادگی!

بیراه نگفته‌ایم اگر ادعا کنیم یکی از مهم‌ترین دلایل شرکت مردم در طرح‌های فروش اقساطی پژو پارس lx tu5 این است که این خودرو از فضای کابین و صندوق عقب خوبی برخوردار است. در مقایسه با خودروهای جدید هم قیمت پارس که اکثرا کابینی کوچک و جمع و جور دارند، پارس تیوفایو یک خودرو خانوادگی عالی است. البته خودروهای مدرن و لوکسی هم وجود دارند که در نسخه ۵ نفره و ۷ نفره عرضه شده‌اند، اما از نظر قیمتی شرایط متفاوتی دارند. به همین دلیل مدعی هستیم پارس در محدوده قیمتی که قرار دارد، یک خودرو خانوادگی مناسب محسوب می‌شود.

  • مزیت سوم؛ تعمیر آسان، قطعات ارزان، لوازم یدکی فراوان

مزیت دیگری که با استفاده از شرایط قسطی پژو پارس lx tu5 از آن خود می‌کنید و بی ارتباط با صرفه اقتصادی آن نیست، قطعات و لوازم یدکی ارزان و در دسترس است. به هر حال چند دهه است که این خودرو در جاده‌های کشور ما می‌تازد و طبیعی است که تعمیرکاران با چم و خم آن آشنا باشند. به همین دلیل برای تامین قطعات یا دریافت خدمات با مشکل خاصی مواجه نخواهید شد.

خرید اقساطی پژو پارس lx tu5

  • مزیت چهارم؛ سواری نرم و دلنشین پژو پارس

سواری نرم و دلنشین، دیگر امتیازی است که با شرکت در طرح فروش اقساطی پژو پارس lx tu5 صاحب می‌شوید. یک سدان وقتی لقب خانوادگی به خود اختصاص می‌دهد باید از مزیت سواری نرم برخوردار باشد وگرنه به هیچ عنوان ماشین مناسبی برای سفرهای دور و دراز نیست. سیستم تعلیق پژو پارس به گونه‌ای طراحی شده است که در دست‌اندازها و خرابی‌های جاده عملکرد بسیار خوبی ارائه می‌دهد. سیستم تعلیق پارس تیوفایو در جلو مک فرسون و در عقب فنر پیچشی است، بنابراین در مسافت‌های طولانی‌ مدت هم سواری دلنشینی تجربه خواهید کرد.

  • آخرین مزیت، سرعت و سهولت فروش خودرو کار کرده

و آخرین مزیتی که باز هم توجیهی است برای اینکه با توجه به تورم موجود در بازار و بحران اقتصادی به سراغ طرح‌های فروش اقساطی پژو پارس lx tu5 بروید این است که خودرو شما به سبب محبوبیت بالایی که دارد خیلی زود هم فروش می‌رود و در بازار دست دوم برای عرضه آن معطل نخواهید شد. بنابراین رونق در بازار خودروهای کار کرده هم روند نقد شدن خودرو شما و به پول رسیدنتان را تسریع خواهد کرد.

آیا پارس tu5 lx بخریم؟

با توجه به مزایایی که بر شمردیم، خرید قسطی پژو پارس lx tu5 منطقی به نظر می‌رسد. تجربه کاربری مالکان می‌گوید این خودرو در سپاری و هندلینگ، راحتی و امکانات رفاهی، کارایی و اقتصادی، ایمنی و قابلیت اطمینان، خدمات پس از فروش و ارزش قیمتی، امتیاز پنج از ۱۰ را به خود اختصاص داده است، بنابراین باید ارزش خرید متوسطی برای آن در نظر گرفت. اگر به دنبال یک خودرو اصیل با شتاب مناسب و فضای کابین جادار هستید، شرکت در طرح‌های فروش اقساطی پژو پارس lx tu5 را از دست ندهید.

بهترین شرایط فروش اقساطی پژو پارس lx tu5 را چگونه پیدا کنیم؟

همان طور که خودتان بهتر می‌دانید این روزها در طرح های فروش اقساطی ایران خودرو ( https://farnamkhodro.com/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%A7%D9%82%D8%B3%D8%A7%D8%B7%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88 ) با طرح‌های پیش فروش یا فروش ویژه اقدام به عرضه محصولاتش می‌کند و صبوری کردن برای اعلام بهترین شرایط فروش اقساطی پژو پارس lx tu5 کاری بیهوده است! زیرا کمپانی همه مبلغ تمام شده خودرو را طی یک یا دو مرحله به تمامی دریافت می‌کند و خبری از فروش قسطی نیست. بنابراین لازم است تا در بین مجموعه‌های فروش قسطی خودرو به دنبال بهترین طرح عرضه و واقعی‌ترین قیمت اقساطی پژو پارس lx tu5 بگردید. اما پیش از معامله با هر مجموعه‌ای رعایت نکاتی لازم و ضروری است.

  • یک فروشنده با سابقه پیدا کنید

وقتی قرار باشد برای شرکت در طرح فروش اقساطی پژو پارس lx tu5 با یک مجموعه بی نام و نشان معامله کنید، هیچ تصوری از اینکه نحوه قرارداد شما چگونه خواهد بود، فروشنده تا چه اندازه به تعهدات خود وفادار است و آیا در موعد مقرر خدمات لازم را به شما ارایه می‌دهد یا نه، وجود ندارد. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم چنین ریسکی را قبول نکنید. سراغ مجموعه‌ای بروید که کارنامه مشخصی دارد، سطح رضایت مشتریان از خدمات آن مشخص است، تعداد معاملات موفقش آشکار است، قرارداد شفاف تنظیم می‌کند و به عمل به تعهداتش معروف است. یک مجموعه با سابقه مانند فرنام خودرو و سایر مجموعه‌های شناخته شده، هرگز بابت چند میلیون سود بیشتر اعتبار چندین و چند ساله خود را خدشه دار نمی‌کنند و به همین علت مشتریان اصرار دارند که با این مراکز خوشنام وارد معامله شوند.

خرید اقساطی پژو پارس lx tu5

  • به نوع تنظیم قرارداد و مفاد آن دقت کنید

گاهی برای استفاده از طرح‌های فروش اقساطی خودرو ( farnamkhodro.com )به مراکزی اعتماد می‌کنید که قراردادهایی گنگ تنظیم می‌کنند که هرگاه بخواهند از زیر بار تعهدات شانه خالی کنند. در این صورت دست شما به جایی بند نخواهد بود و بابت عمل نکردن به تعهدات فروشنده نمی‌توانید به جایی اعتراض کنید. بنابراین پیشنهاد ما این است یا یک مجموعه شناخته شده امثال فرنام خودرو و دیگر مراکز معروف و خوشنام در بازار خودرو را پیدا کنید یا حتما یک کارشناس حقوقی هنگام تنظیم قرارداد با خود به همراه داشته باشید. قرارداد شفاف، نشانه‌ای از معتبر بودن مجموعه فروش اقساطی خودرو است و این نوید را به خریدار می‌دهد که فروشنده به تمامی مفاد قرارداد که بر ذمه اوست عمل خواهد کرد.

  • میزان رضایت شما از نوع معامله مهم است

درست است که شما قرار است در طرح فروش اقساطی پژو پارس lx tu5 شرکت کنید اما این به این معنا نیست که هیچ امتیازی فروشنده برای شما در نظر نگیرد. شما حق دارید ماشینتان را به صورت فوری تحویل بگیرید و یا در برابر مبالغی که می‌پردازید رسید محکم دریافت کنید. توجه داشته باشید فروشنده حق ندارد به اسم طرح اقساطی به شما رسید محکمه پسند ارائه نکند یا تحویل خودرو را منوط به دریافت وجوه بیشتر کند. برخی مراکز مشتری مدار مانند فرنام خودرو نه تنها خودرو را به صورت آنی و فوری تحویل می‌دهند، بلکه بخشی از سند خودرو را به جای رسید به نام خریدار می‌زنند و حتی تعیین اقساط، بلند مدت و ارایه مشاوره رایگان پیش از خرید نیز از دیگر امتیازاتی است که برای متقاضی شرکت در طرح فروش اقساطی پژو پارس lx tu5 در نظر می‌گیرند.

خرید اقساطی پژو پارس lx tu5

سخن پایانی

خرید قسطی پژو پارس lx tu5 با توجه به مزایایی که این خودرو دارد در شرایط اقتصادی کنونی اقدامی منطقی است. با این وجود باید مواردی را در نظر بگیرید تا بهترین مرکز فروش اقساطی پژو پارس lx tu5 را پیدا کنید. مجموعه‌ای خوشنام و با سابقه که بهترین مزایا را برای خرید قسطی خودرو برای مشتری در نظر بگیرید و سطح رفاه و رضایت خریدار برایش یکی از اولویت‌های مهم باشد.

اطلاعات تماس :

۰۲۱۷۷۰۹۱۲۱۸

نظرات