راهنمای خرید ماشین مرسدس بنز s500 + راهنمای خرید این ماشین

0

ماشین مرسدس بنز s500 : مرسدس بنز s500 کلاس اس ویژگی های متعددی از جمله متریال باکیفیت، راحتی عمیق در صندلی‌ها و فناوری‌های فراوان را برای مشتریان ثروتمند خود ، به ارمغان می‌آورد.به همین دلیل ما راهنمای خرید این ماشین را برای شما اماده کرده ایم. همراه ما باشید.

ماشین مرسدس بنز s500

راهنمای خرید ماشین مرسدس بنز s500 + راهنمای خرید این ماشین

دو مدل وجود دارد، هر دو با دارا بودن سیستم چرخ‌های پیشرانه تمام چرخ محرک ۴Matic – مدل‌های S500 و S580 – هر یک با پیشرانه اختصاصی. مدل S500 دارای یک موتور توربوشارژ شش سیلندر با توان ۴۲۹ اسب بخار و حرکتی انعطاف‌پذیر دارد، در حالی که مدل S۵۸۰ با موتور V۸ با توان ۴۹۶ اسب بخار به عرشه‌ی جاده تسلط می‌یابد. مدل هیبرید شارژی S۵۸۰e با توان ۵۱۰ اسب بخار و قابلیت سفر حدود ۴۰ مایل با برق خود به تنهایی مسافت طی می‌کند. مدل مرسدس-میباخ کلاس اس با رفاه و تجربه‌ای بی‌نظیر، به صورت جداگانه بررسی خواهد شد و تجربه بی‌پایانی را ارائه می‌دهد.همانطور که می دانید اولویت کلاس اس در زمینه راحتی و لوکس بودن از صندلی‌های چرمی ضخیم در ردیف‌های جلو و عقب آشکار است. در صورت انتخاب کنترل بدنی E-Active Body Control به شما کمک خواهد کرد که حتی در نواحی پر پیچ از ریختن لیوان چای شما هم جلوگیری کند. هم چنین صندلی‌های عقب قابل تنظیم با نیروی ماساژور گرم میباشند که نهایت لذت را در آن تجربه خواهید کرد.

تغییرات مرسدس بنز اس ۵۰۰ برای سال ۲۰۲۳ ؟

مدل پلاگین هایبرید جدید S580e به خط محصولات اضافه شده است و دارای پیشرانه هایبریدی با توان ۵۱۰ اسب بخار است که از یک موتور شش سیلندر و یک موتور الکتریکی تشکیل شده. در حالت دیگر ، رانندگی و زندگی در مرسدس بنز اس ۵۰۰ لاکچری بی‌وقفه در سال ۲۰۲۳ ادامه می‌یابد و تغییرات کمی تنها در گزینه‌های رنگ و پوشش داخلی انجام شده است.

مرسدس بنز اس 500

مزایای خرید اس ۵۰۰ :

مرسدس بنز S 500 سدان را با دو موتور مختلف ارائه می‌دهد، یک موتور شش سیلندر ۳.۰ لیتری با توربوشارژ و توان ۴۲۹ اسب بخار بر روی مدل S500 و یک موتور V-۸ ۴.۰ لیتری با دو توربوشارژ و توان ۴۹۶ اسب بخار بر روی مدل S580. هر دو نوع پیشرانه با یک سیستم هیبرید ۴۸ ولتی ترکیب می‌شوند و با یک گیربکس اتوماتیک نه دنده و سیستم چرخ‌های پیشرانه تمام چرخ محرک ۴Matic هماهنگ می‌شوند. مدل پلاگین هیبرید S580e از یک موتور شش سیلندری خطی و یک موتور الکتریکی برای تولید توان ۵۱۰ اسب بخار استفاده می‌کند.همچنین از سیستم پیشرانه تمام چرخ محرک در اینجا نیز استفاده می‌شود. افراد تجربه لوکسی در مدل سدان کلاس S را داشته‌اند و تجهیزات آزمایشی روی مدل V-8 انجام شده است که این خودرو سرعت چشمگیری را ارائه کرده است. در حالی که همه مدل‌های کلاس S بر روی سیستم آواره‌هوا سوار می‌شوند، گزینه کنترل بدنی E-Active Body Control دارای یک “تابع تاشو” است که به آرامی خودرو را در گوشه‌ها مایل به سمت آن خم می‌کند. همچنین می‌توان کلاس S را با یک سیستم تمام چرخ محرک مجهز کرد که باعث می‌شود مرسدس بنز بزرگ‌اندام در فضاهای تنگ به طرز شگفت‌آوری آسان جا به جا شود.

اگرچه سازمان محیط زیست آمریکا هنوز موردی از محدوده برقی مرسدس بنز S 500 ارائه نداده است، اما تخمین زده می شود که باتری داخلی آن تا قبل از نیاز به راه‌اندازی موتور شش سیلندر بیش از ۶۴ کیلومتر را پوشش می‌دهد. یک شارژر داخلی با ظرفیت ۹.۶ کیلووات نصب شده و مناسب برای شارژ خانگی است، اما اگر قصد دارید به سرعت باتری را در یک شارژر عمومی شارژ کنید، بهتر است شارژر DC اختیاری با ظرفیت ۶۰ کیلووات را سفارش دهید.

مزایای خرید ماشین s500

مرسدس بنز اس ۵۰۰ شش سیلندر در شهر ۱۱.۲ لیتر در صد کیلومتر و در جاده ۷.۸ لیتر در صد کیلومتر سوخت مصرف می‌کند. اگر مدل S580 با موتور V-۸ را انتخاب کنید، این میزان به ۱۴.۷ لیتر در صد کیلومتر در شهر و ۹.۴ لیتر در صد کیلومتر در جاده کاهش می‌یابد. بر اساس تست های انجام شده بر این مدل ، در جاده به میانگین ۷.۳ لیتر در صد کیلومتر مصرف سوخت داشت.

در داخل ، مرسدس بنز S500 تمرکز خود را بر روی صفحه‌ نمایش هایش گذاشته است. صفحه‌ نمایش های زیادی در این خودرو دیده میشود. این سدان با پنج صفحه نمایش قابل دسترسی است، شامل یک صفحه نمایش مرکزی عظیم و یک صفحه دیجیتال ۱۲٫۳ اینچی ! این نمایشگر قابلیت نمایش به صورت سه بعدی را دارد که می توانید آن را روشن یا خاموش کنید. همچنین می تواند مسیریابی را با استفاده از واقعیت افزوده نمایش دهد.

شروع قیمت مرسدس بنز اس ۵۰۰ در کشورهای اروپایی و آمریکایی از ۱۱۵,۶۵۰ دلار می باشد و این قیمت با تغییر کشورها و هزینه های گمرک و نقل انتقال و همچنین اضافه شدن آپشن به این خودرو می تواند متغیر باشد.

قیمت بنز s500 در ایران

باید توجه داشت که مرسدس بنز S500 به عنوان یک اتومبیل لوکس و لاکچری در دسته‌بندی خود جای می‌گیرد و قبل از تحریم ورود اتومبیل‌های گران‌قیمت، تعداد معدودی از این جواهر بی‌نظیر وارد کشور ایران شده است. ولی مدل های پایین تر این ماشین با قیمت هایی تا ۱۰ میلیارد تومان هم معامله می شوند.

قیمت بنز s500 در ایران

همراه ما باشید

نظرات