جدیدترین مدل های ست بلوز و دامن زنانه و دخترانه شیک و مجلسی ۱۴۰۲

0

ست بلوز و دامن زنانه : بلوز و دامن دو لباس محبوب زنانه به‌حساب می‌آیند که ترکیب این دو لباس در استایل مهمانی بسیار پرطرفدار و شیک است. به همین جهت ما مدل های شیک و مجلسی این ست همراه راهنمای خرید ویژه ۱۴۰۲ را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

ست بلوز و دامن زنانه

جدیدترین مدل های ست بلوز و دامن زنانه و دخترانه شیک و مجلسی ۱۴۰۲

دامن مشکی یا بلند :

بیشتر خانم‌ها دامن‌های مشکی رنگ را به دامن‌های رنگی ترجیح می‌دهند. برای پوشیدن لباس‌هایی بارنگ شاد خجالت را کنار بگذارید؛ حداقل در مجالس خود از رنگ‌های شاد استفاده کنید تا شور و شوق زندگی در استایل شما موج بزند. دامن‌های مشکی جذاب هستند اما بهتر است در کنار استفاده از این دامن‌ها از دامن‌های رنگ روشن نیز استفاده کنید.

بلوز دامن زنانه و دخترانه

راهنمای خرید

جنس پارچه مناسب :

پارچه لباس‌هایی که در استایل شما استفاده می‌شوند باید از جنس الیاف طبیعی و نرم و همچنین از پارچه‌های خنک باشد تا احساس راحتی با پوشیدن آن‌ها داشته باشید. از پوشیدن بلوز و دامن‌هایی با جنس پارچه الیاف پلاستیکی خودداری کنید؛ الیاف پلاستیکی سبب بروز حساسیت پوستی می‌شود .

بلوز و دامن دخترانه

بلوز را با دامن گل‌دار بپوشیم یا دامن ساده؟

در واقع خودتان باید تصمیم بگیرید که لباس گل‌دار بپوشید یا ساده؛ اما اگر بخواهید بلوز و دامن بپوشید، می‌توانید از هر دو نوع دامن گل‌دار یا ساده در استایل خود استفاده کنید. مثلاً دامن تک رنگ خود را با بلوز یا شومیز گل‌دار بپوشید و حس حال آن را در همه فصول سال تجربه کنید. پیشنهاد می‌کنیم در کمد لباس خود هر دو مدل دامن و بلوز ساده و گل‌دار را داشته باشید و هر بار ترکیب جدیدی از این لباس‌ها امتحان کنید.

بلوز و دامن مجلسی

سایز مناسب این ست :

لباس‌هایی که می‌پوشید همیشه باید اندازه شما باشد. پوشیدن لباس‌های گشاد علاوه بر اینکه زیبایی را از استایل شما می‌گیرد، هنگام راه رفتن تعادل شما را نیز برهم می‌زنند. همچنین پوشیدن لباس تنگ شما را اذیت می‌کند و نمی‌توانید احساس راحتی داشته باشید. بنابراین سعی کنید همیشه لباس‌های سایز خود را بپوشید تا جذابیت و راحتی را برای شما به همراه داشته باشد.

جنس بلوز دامن مجلسی زنانه

رنگ مناسب :

در ست کردن لباس مهم ترین نکته رنگ آن است که باید دارای هارمونی با یکدیگر باشد. در ست کردن رنگ لباس باید به صورت حرفه ای عمل کنید و بدانید که کدام رنگ ها قابلیت ست شدن با یکدیگر را دارند تا بتوانید ست زیبا و بی نقصی را برای خودتان رقم بزنید.

قیمت دامن و بلوز دخترانه

قیمت :

قیمت این لباس با توجه به جنس و کیفیت آن متفاوت است اما حتما به بودجه خود توجه کنید.

نکات مهم خرید بلوز و دامن

مدل های شیک بلوز و دامن زنانه

رنگ ست بلوز و دامن

راهنمای خرید ست بلوز دامن دخترانه

بلوز و دامن

همراه ما باشید

نظرات