جدیدترین و شیک ترین استایل پیراهن مردانه ۲۰۲۴ + اصول ست کردن پیراهن مردانه

0

استایل پیراهن مردانه : امروزه همراه با پیراهن استایل های متفاوت و شیکی را می توان زد و آقایان خوش سلیقه به دنبال اصول ست پیراهن مردانه هستند. حرف تازه به شما پیشنهاد می کند تا آخر همراه ما باشد.

استایل پیراهن مردانه

جدیدترین و شیک ترین استایل پیراهن مردانه ۲۰۲۴ + اصول ست کردن پیراهن مردانه

پیراهن های آستین کوتاه نوعی از پرطرفدارترین پیراهن های مردانه هستند که برای فصل تابستان مورد استفاده قرار میگیرند، اینگونه پیراهن ها را بهتر است با کت نپوشید. پیراهن های آستین کوتاه را میتوانید با انواع شلوار کتان و جین ست کنید، با پیراهن های آستین کوتاه کراوات هم جالب نمیشود بهتر است کراوات نبندید.

شیک ترین استایل پیراهن مردانه

پیراهن های چهارخانه جزو پیراهن های غیر رسمی مردانه هستند که بین آقایان جوان بسیار محبوب اند البته ناگفته نماند که خانم ها هم پیراهن چهارخانه را برای آقایان بسیار میپسندند، پیراهن های چهارخانه در طرح های ریز و درشت وجود دارند که میتوانید آن ها را به صورت تکی یا با کت بپوشید

استایل با پیراهن مردانه

پیراهن های مردانه که رنگ های روشنی دارند میتوانند رسمی یا اسپرت باشند، پیراهن رنگ روشن رسمی را با کت و شلوار بپوشید و پیراهن رنگ روشن اسپرت را با شلوارهای رنگ شاد و شلوار های اسلیم فیت ست کند. پیراهن های مردانه که رنگ تیره دارند را هم میتوانید با شلوار های تیره ست کنید و هم با شلوارهای روشن، اینگونه پیراهن ها معمولا ممنوعیت ست کردن با شلوار را ندارند.

استایل پیراهن

ست پیراهن و شلوار لی یک ترکیب کلاسیک و محبوب از لباس‌های روزمره است که در طول سال‌ها جاودانه‌ شده.پیراهن و شلوار لی معمولاً از پارچه‌ای نرم تهیه می‌شوند که هم با پوست مهربان است و هم آرامش و زیبایی را به ارمغان می آورد. این مدل ست به دلیل طراحی آسان با سایر البسه و اکسسوری به راحتی هماهنگ می شود؛ از جمله ترکیب با جوراب‌های رنگی و کفش‌های ورزشی یا ترکیب با جواهرات و کفش‌های رسمی برای مناسبت‌های خاص. به همین دلیل، ست پیراهن و شلوار لی به عنوان یک پوشش چند منظوره و البته شیک در دنیای مد جای خود را دارد. اصولا با شلوار لی می توانید استایل های اسپرت و غیررسمی زیادی داشته باشید.

استایل پیراهن لی

استایل پیراهن مردانه اسپرت

استایل مجلسی مردانه

ست پیراهن مردانه

استایل پیراهن آستین کوتاه مردانه

ست پیراهن و شلوار مردانه

همراه ما باشید

نظرات