راهنمای خرید کفش مناسب با شلوار بگ

0

پوشش و تیپ خوب و زیبا می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در استایل شما داشته باشد. شما باید بتوانید تمامی لباس‌ها و کفش‌های خود را به درستی با یکدیگر ست کنید. کفش‌ها می‌توانند تاثیر بسیار زیادی در زیبایی تیپ و استایل شما داشته باشند. اما باید برای هر نوع استایلی از کفش مناسب و مخصوصی استفاده کنید؛ به همین دلیل در این مطلب می‌خواهیم راجع به این موضوع صحبت کنیم که با شلوار بگ چه کفشی بپوشیم. پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

در صورتی که قصد خرید کفش اسپرت مردانه را دارید، فروشگاه اینترنتی لوزی می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای خرید کفش کتونی با بالاترین کیفیت بازار و قیمت های بسیار مناسب باشد.

 خرید کفش اسپرت مردانه

با شلوار بگ چه کفشی بپوشیم؟

شلوار بگ یکی از پر طرفدارترین شلوارها بین تمامی نوجوانان و جوانان می‌باشد. این شلوار بسیار راحت است و از آن بیشتر در فصل تابستان استفاده می‌شود. اما ما می‌خواهیم بدانیم که با شلوار بگ چه کفش‌هایی می‌توانیم استفاده کنیم و چه کفش‌هایی مناسب ست کردن با شلوار بگ هستند. در قسمت زیر چند نمونه از کفش‌هایی که برای ست کردن با شلوار بگ مناسب هستند را معرفی می‌کنیم.

فروشگاه اینترنتی لوزی

کفش کتانی کژوال مردانه و زنانه آدیداس سامبا Adidas Samba مدل ۲۵۰۱

آدیداس کفش‌ها و کتانی‌های خود را طوری طراحی می‌کند که اکثرا مناسب ست کردن با تمامی استایل‌ها می‌باشند. یکی از بهترین طراحی‌های این برند کفش کتانی کژوال مردانه و زنانه آدیداس سامبا Adidas Samba مدل ۲۵۰۱ است که در میان خانم‌ها و آقایان خوش‌پوش طرفداران بسیاری دارد. این کفش به دلیل دوخت داخلی و اشتروبل، ظاهر بسیار زیبایی دارد و از آن می‌توانید در محیط‌های مختلف و حتی مهمانی‌ها استفاده کنید.

از ویژگی‌های مهم این کفش،  کفی طبی آن می‌باشد که باعث راحتی پا در آن می‌شود. جنس زیره‌ی این کفش PU است که جزو زیره‌های بسیار سخت و مقاوم می‌باشد. در داخل این کفش دوخت چرمی به کار رفته است و رویه‌ی آن از جنس اشبالت طبیعی می‌باشد. شما می‌توانید به راحتی این کفش را با انواع شلوارهای ست کنید و مورد دیگر این است که این کفش برای استفاده‌ی روزانه بسیار مناسب می‌باشد.

کتونی نایک

کفش کتانی زنانه ساق کوتاه سفید تمام نایک AirJordan مدل ۳۱۷۲

برند نایک نیز یکی از پر طرفدارترین برندهای جهانی می‌باشد که برای طراحی و ساخت کفش‌های خود از بهترین و قهارترین طراحان دنیا کمک می‌گیرد. یکی از زیباترین طراحی‌های برند نایک که می‌توانید آن را با انواع شلوار بگ ست کنید، کفش کتانی زنانه ساق کوتاه سفید تمام نایک AirJordan مدل ۳۱۷۲ می‌باشد که به نحوی طراحی شده است که می‌توانید از آن برای تمامی فصول سال استفاده کنید. این کفش در ۴ رنگ مختلف به فروش می‌رسد؛ بنابراین می‌توانید آن را با هر رنگ شلوار بگ ست کنید. زیره‌ی این کفش از جنس PVC می‌باشد و جنس رویه‌ی آن از شرانک است؛ به همین دلیل جزو با کیفیت‌ترین و مقاوم‌ترین کفش‌ها به حساب می‌آید.

کفش کتانی زنانه آدیداس‌ های کپی Adidas Iniki مدل ۳۱۱۰

این کفش کتانی برند آدیداس ‌های کپی می‌باشد؛ اما از لحاظ کیفیت و جنس، تفاوت زیادی با اورجینال آن ندارد. دلیل آن این موضوع است که این برای ساخت رویه‌ی این کفش از اشبالت، پارچه و چرم مصنوعی استفاده شده است و جنس زیره‌ی آن از PVC و EVA می‌باشد؛ بنابراین این کفش می‌توانید سال‌های سال به عنوان کفش روزانه‌ی شما مورد استفاده قرار گیرد بدون این که آسیب ببیند و یا این که به پای شما آسیب برساند. این کفش کاملا طبی است به همین دلیل می‌توانید ساعت‌های زیادی از شبانه روز آن را به پا کنید بدون ذره‌ای احساس خستگی کردن.

کفش کتانی مردانه و زنانه Vans Skool – مشکی مدل ۱۳۰۹

می‌توانیم به جرات بگوییم که این کفش از بهترین و مناسب‌ترین کفش‌ها برای ست کردم با شلوار بگ می‌باشد. علاوه بر ظاهر زیبا و منحصر به فردی که این کفش دارد، کیفیت آن بسیار بالا می‌باشد. رویه‌ی کتان این کفش باعث زیبایی و افزایش مقاومت آن شده است. این رویه در برابر بسیاری از خراش‌ها کاملا مقاوم است و به راحتی دچار آسیب دیدگی و پارگی نمی‌شود.

زیره آن نیز از جنس EVA است. در واقع زیره‌ی EVA بسیار است و به آن زیره گرانول نیز می‌گویند. از این نوع زیره بیشتر برای کفش‌های طبی و یا راحتی استفاده می‌شود. این زیره ممکن است در دمای زیاد دچار تغییر شکل شود به همین دلیل معمولا آن را با تی پی یو و لاستیک ترکیب می‌کنند. این کفش اسپرت است و معمولا مناسب افرادی است که تیپ‌های اسپرت و حتی کلاسیک می‌زنند.

کفش کتانی زنانه نایک ایرمکس Air Max Flyknit ۲۷۰ مدل ۳۰۷۱

ست کفش کتانی زنانه نایک ایرمکس Air Max Flyknit ۲۷۰ مدل ۳۰۷۱ با شلوار بگ بسیار شیک و زیبا خواهد شد. هر چند که این کفش کاملا اسپرت است و معمولا از آن برای انجام ورزش‌های مختلف و پیاده روی استفاده می‌شود؛ اما به دلیل ظاهر بسیار زیبایی که دارد، از آن برای ست کردن با انواع شلوارها به خصوص شلوار بگ بسیار زیاد استفاده می‌شود. این کفش رنگ‌های متنوع و زیبایی دارد که مناسب با سلیقه‌ی تمامی خانم‌ها می‌باشد.

کفش کتونی نایک دارای عایق حرارتی است؛ به همین دلیل شما می‌توانید در شرایط مختلف از این کفش استفاده کنید. قدرت اصطکاک آن کاملا متوسط می‌باشد و سایش متعادلی دارد. برای ساخت این کفش از بهترین و نرم‌ترین مواد استفاده شده است؛ برای مثال جنس زیره‌ی آن EVA می‌باشد و در آن از مواد ژله‌ای استفاده شده است. به همین دلیل این کفش بسیار نرم و سبک می‌باشد. رویه‌ی آن از جنس هورس است و خیلی دیر خراب می‌شود.

کفش کتانی مردانه و زنانه ادیداس adidas GRANd COURT SNEAKER مدل ۲۴۲۳

از دیگر مدل‌های کفش برند آدیداس که مناسب برای ست کردن با شلوار بگ می‌باشد، کفش کتانی مردانه و زنانه ادیداس adidas GRANd COURT SNEAKER مدل ۲۴۲۳ است که پر فروش‌ترین رنگ آن رنگ مشکی می‌باشد. تمامی نقاط این کفش دارای تهویه است و به همین دلیل پا در این کفش عرق نمی‌گیرد و بو نمی‌گیرد. این کفش بسیار راحت است و در ساخت رویه‌ی آن از ساتن و چرم مصنوعی استفاده شده است؛ بنابراین تمیز کردن آن بسیار راحت می‌باشد.

کلام آخر

در این مطلب راجع به این موضوع صحبت کردیم که با شلوار بگ چه کفشی بپوشیم؟ چند مورد از بهترین و با کیفیت‌ترین کفش‌هایی که می‌توان آن‌ها را با کفش بگ ست کرد را به شما معرفی کردیم و ویژگی‌های آن‌ها را به شما گفتیم تا بتوانید بهترین انتخاب و خرید را داشته باشید.

نظرات