بهترین هتل های کیش از نظر موقعیت مکانی

0

سفر به سواحل مرجانی جنوب ایران یکی از جذابترین برنامه‌هایی است که می‌توان برای گذراندن تعطیلات در نظر گرفت. جزیره‌ زیبای کیش با تفریحات لوکس و متنوعی که دارد، هر گردشگری را به سمت خود می‌کشاند. از این رو این مقصد پر رفت و آمد، دارای مراکز اقامتی فراوانی در راستای رفاه هرچه بیشتر میهمانان دارد. در این مطلب سعی داریم تعدادی از هتل های کیش با بهترین موقعیت مکانی را به شما معرفی کنیم تا سفری لذت بخش را به کیش تجربه کنید؛ پس تا انتها با ما همراه باشید.

هتل مارینا پارک کیش

یکی از مجلل ‌ترین هتل های جزیر کیش هتل مارینا پارک کیش بوده که شروع فعالیت آن با سال ۱۳۸۹ بازمی‌گردد. این هتل ۵ ستاره با نمای بسیار باشکوه و موقعیت جغرافیایی عالی در کنار ساحل مرجانی خلیج فارس همیشه مورد توجه گردشگران و مسافران واقع شده است. گردشگران با اقامت در هتل مارینا پارک می‌توانند از امکانات و خدمات باکیفت مجموعه، فضاهای بکر و چشم‌نواز آن، دکور زیبای محوطه هتل با آبنما‌های زیبا و وجود انواع گیاهان طبیعی و تزئینی، معماری و طراحی متفاوت هتل به همراه تجهیزات مدرن نهایت لذت را ببرند. از امکانات خوب این هتل می‌توان به مرکز تناسب اندام، ساحل اختصاصی، مرکز سلامتی و اسپا، باشگاه بدنسازی، رستوران و کافی شاپ در فضای باز، سالن کنفرانس و آمفی تئاتر، ترانسفر فرودگاهی، روم سرویس ۲۴ ساعته و امکانات بازی های آبی اشاره کرد.

 بهترین هتل های کیش

هتل بین المللی کیش

هتل بین المللی کیش یکی از هتل های ۵ ستاره جزیره بوده که در بلوار دریا و تقاطح بلوار سنایی واقع شده است. این هتل نوساز، که در سال ۱۳۹۶ تاسیس شد، دارای ۳۴۲ واحد اقامتی در انواع اتاق و سوئیت بوده که در ۱۳ طبقه پراکنده شده‌اند. مسافرانی که در این هتل اقامت داشته‌اند، از موقعیت مکانی خوب هتل، کیفیت خدمات ارائه شده، امکانات و تجهیزات باکیفیت، برخورد محترمانه پرسنل و تمیزی و نظافت واحدهای اقامتی رضایت داشته‌اند.

هتل پانوراما کیش

هتل بزرگ پانوراما یکی از جدید‌ترین هتل‌ های جزیره کیش است که در سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل که یکی از مجلل‌ ترین و لوکس ترین هتل‌های پنج ستاره کیش به شمار می‌رود، با معماری منحصر به فرد و متمایز خود چشم هر مسافری را به خود خیره می‌کند. هتل پانوراما فاصله کمی تا مرکز تجاری کیش، مرکز خرید زیتون، مرکز خرید سارینا ۲، مرکز خرید پانیذ، رویا مال و همچنین اسکله تفریحی قدیمی کیش دارد، به صورتی که گردشگران تنها با چند دقیقه پیاده‌روی می‌توانند از آن‌ها بازدید کنند. تمامی واحدهای اقامتی این هتل مطابق با استانداردهای روز دنیا طراحی شده و سوئیت‌ها و اتاق‌های این هتل فضایی بزرگ‌تر از حد معمول دارند، به صورتی که اتاق‌های آن حداقل ۴۵ مترمربع، سوئیت‌ها ۷۰ مترمربع و آپارتمان‌های آن حدود ۳۵۰ مترمربع مساحت دارند.

بهترین هتل های کیش

هتل آرامیس پلاس کیش

یکی از شیک‌ترین و باکیفیت‌ترین هتل های کیش هتل پنج ستاره آرامیس پلاس است که سال ۱۳۹۹ فعالیت خود را در یکی از بهترین نقاط جزیره آغاز کرد. این هتل نوساز با امکانات و خدمات بسیار باکیفیت که به مسافران ارائه می‌دهد توانسته رضایت آنان را به خوبی جلب کند. هتل آرامیس پلاس در میدان پردیس واقع شده و دسترسی بسیار راحتی به مراکز خرید پردیس یک و دو، کیش مال، رویا مال و شهر بازی هایلند دارد. فاصله هتل آرامیس پلاس تا دریای خلیج فارس حدود ۱٫۳ کیلومتر بوده و گردشگران می‌توانند تنها با چند دقیقه پیاده‌روی خود را به ساحل برسانند. پرسنل آموزش دیده و مجرب این مجموعه آماده پذیرایی و خدمت‌رسانی به مسافران جزیره کیش هستند.

هتـل میراژ کیش

یکی از هتل های ۵ ستاره کیش هتل میراژ است که در سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل که جزو هتل های نوساز جزیره به حساب می‌آید، با قرارگیری در خیابان دریا، دسترسی بسیار راحتی به اماکن گردشگری و تفریحی و مراکز خرید کیش دارد. کارکنان آموزش دیده و خوش‌برخورد مجموعه، تجهیزات و امکانات با کیفیت، موقعیت مکانی ایده‌آل و ارائه خدمات خوب، همه در کنار هم جمع شده‌اند تا اقامتی فراموش نشدنی را برای میهمانان خود رقم بزنند. هتل میراژ کیش در فصول کم‌تردد سال، تخفیفات ویژه‌ای را برای میهمانان خود در نظر می‌گیرد.

بهترین هتل های کیش

رزرو هتـل کیش با مناسب ترین قیمت

هنگام رزرو هتل های کیش، موقعیت مکانی هتل از اهمیت بالایی برخوردار است. برای رزرو هتل در کیش انتخاب‌های زیادی پیش روی شماست؛ می‌توانید یکی از هتل‌ های نزدیک ساحل را انتخاب کنید و یا در نزدیکی مراکز خرید یا جاذبه‌های دیگر جزیره اقامت داشته باشید. از مراکز اقامتی مقرون به صرفه گرفته تا هتل‌ های لوکس و پنج ستاره را می‌توانید در جزیره کیش رزرو کنید. برخی از هتل‌ های کیش دارای امکانات ویژه‌ای همچون ساحل اختصاصی، کلوپ تفریحات دریایی اختصاصی و … نیز هستند و یا پیشنهادهای ویژه‌ای مانند گشت رایگان جزیره و تخفیف‌های چشمگیر برای استفاده از تفریحات کیش را ارائه می‌دهند. پس خوب است قبل از رزرو هتلتان، تمامی هتل های موجود را با دقت بررسی کرده و از امکانات و خدمات آن به صورت کامل مطلع شوید.

برای انتخاب مطمئن هتل خود با مناسب‌ترین قیمت، کافیست در سایت فلای تودی به قسمت سرچ هتل‌ داخلی مراجعه کنید و بعد از انتخاب مقصد کیش و تاریخ سفر مورد نظر، کلید جستجو را فشار دهید تا لیست کاملی از هتل های کیش که در آن بازه زمانی قابلیت رزرو دارند، به همراه امکانات و اطلاعات تکمیلی به ترتیب از ارزان‌ترین تا گرانترین برایتان به نمایش در‌آید. در نهایت با مقایسه هتل‌ ها بهترین انتخاب برای محل اقامت در سفر به کیش خود داشته باشید. همچنین برای مطلع شدن از تخفیف‌های ویژه هتل های کیش در فلای تودی، می‌توانید در منو سمت راست گزینه تخفیف ویژه را انتخاب کنید تا هتل‌ هایی که تخفیف‌ ویژه برای میهمانان در نظر گرفته‌اند را یکجا ببینید و آگاهانه‌تر اتاق خود را رزرو کنید.

نظرات