لباس زمستانی بچه گانه ۲۰۲۳ + جدیدترین لباس بچه گانه ۲۰۲۳

0

در این پست می توانید مدل های زیبای لباس زمستانی بچه گانه ۲۰۲۳ و جدیدترین مدل لباس زمستانی بچه گانه ۲۰۲۳ و لباس زمستانی بچه گانه ۲۰۲۳ و جدیدترین لباس بچه گانه ۲۰۲۳ و شیک ترین لباس زمستانی بچه گانه ۲۰۲۳ را مشاهده کنید.

 لباس زمستانی بچه گانه

لباس زمستانی بچه گانه ۲۰۲۳

بهترین و شیک ترین لباس های‌ کودکانه را در این قسمت مشاهده خواهید کرد همچنین آموزش ست کردن و راهنمای انتخاب لباس زمستانی برای کودک را آموزش خواهیم داد. خرید و انتخاب لباس برای بچه ها خصوصا در فصل زمستان کار نسبتا سختی است. در این فصل باید لباس هایی را برای فرزندان مان انتخاب کنیم که:

۱٫ مانع تحرک و راحتی بچه ها نشود.

۲٫ ان ها را به خوبی گرم نگه دارد

۳٫ ظاهر زیبایی داشته باشد.

لباس زمستانی بچه گانه

جدیدترین لباس بچه گانه

تنوع مدل لباس بچه‌ گانه دخترانه طبق معمولً از مدل لباس بچه‌گانه پسرانه بیشتر اسـت. همه ی مـا از آرزوی دختربچه‌ ها برای پوشیدن لباس‌هاي پف‌دار و دامن‌هاي چین‌دار باخبریم. اما این لباس‌ ها طبق معمول دست‌و‌ پا گیر هستند و تنها در مراسم‌ هاي ویژة قابل استفاده خواهند بود.

لباس زمستانی بچه گانه

لذا، دراین پست تمرکز خودرا بر روی لباس‌هاي اسپرت و خیابانی معطوف خواهیم کرد. رنگ‌هایي کـه طبق معمول برای لباس‌هاي دختربچه‌ ها انتخاب میشود صورتی، ارغوانی، بنفش و … انتخاب می شوند.نمونه‌هایي کـه دراین پست جمع‌ آوری شده‌اند میتوانند این الگو‌هاي رنگی را برای شـما تغییر دهند.

لباس زمستانی بچه گانه

همیشه چند لایه لباس تن بچه ها کنید

لباسی که برای زمستان انتخاب میکنید هر قدر هم که گرم باشد بهتر است از چند لایه لباس استفاده کنید. این پیشنهاد آکادمی طب اطفال کشور کشور آمریکا است که برای بچه های خود در هر آب و هوایی از یک لایه لباس بچگانه بیشتر از آن چه یک بزرگسال در همان آب و هوا می‌پوشد، استفاده کنید.

لباس زمستانی بچه گانه

این توصیه به این دلیل است که لایه‌های روی هم لباس کمک میکند که گرما در بین لایه‌ها گیر بیافتد و هوای گرم از لباس‌ها خارج نشود. هم چنین داشتن چند لایه لباس به کودکان این امکان را می‌دهد که اگر کمی گرمشان شد یکی از لباس‌ها در آورند. پس بهتر است یک کاپشن بچگانه را روی لباس خانه به کودکان خود نپوشانید.

لباس زمستانی بچه گانه

لایه های لباس را چگونه انتخاب کنیم؟

در واقع سه لایه اساسی از مدل لباس بچگانه زمستانی وجود دارد که میتوانید ان‌ها را در زمستان روی هم بپوشانید تا کودک خود را گرم نگه دارید. این سه لایه لباس دخترانه یا پسرانه را با دقت انتخاب کنید.

لباس زمستانی بچه گانه

لایه ابتدایی لباس بچگانه برای زمستان

لباس زمستانی بچه گانه

لباس بچگانه ای که جنس ان پشم یا الیاف مصنوعی مانند پلی استر باشد. این مدل لباس بچگانه کاملا باید اندازه کودک شما باشد و او را گرم و نرم نگه دارد.

لباس زمستانی بچه گانه

لایه میانی لباس بچگانه برای زمستان

لایه میانی لباس بچگانه ای که در ترکیب لباس دخترانه یا لباس پسرانه زمستانی کودک خود به کار میبرید باید از جنس پنبه یا پشم طبیعی باشد. اندازه این لباس باید به گونه‌ای انتخاب شود که کاملا به بدن کودک شما بچسبد اما ان‌قدر تنگ نباشد که اجازه حرکت آزادانه را از او بگیرد.

نظرات