پخش زنده و آنلاین بازی فوتبال پرتغال و کره جنوبی جمعه ۱۱ آذر ۱۴۰۱ در قطر (لینک ها)

0

پخش زنده و آنلاین بازی فوتبال پرتغال و کره جنوبی جمعه ۱۱ آذر ۱۴۰۱ در قطر (لینک ها)

فرکانس و شبکه های پخش زنده بازی فوتبال پرتغال و کره جنوبی امشب جمعه ۱۱ آذر ۱۴۰۱ در جام جهانی ۲۰۲۲ از ساعت ۱۸:۳۰ در شبکه پخش زنده شبکه ۳ سیما و سایت آنتن بطور زنده و آنلاین و شبکه های بدون سانسور و با کیفیت عالی تماشا کنید.

بازی پرتغال و کره جنوبی جام جهانی ۲۰۲۲

 

فرکانس و شبکه های پخش زنده بازی پرتغال و کره جنوبی جام جهانی ۲۰۲۲

امروز ۲ دسامبر ۲۰۲۲ تیم های ملی پرتغال و کره جنوبی امشب جمعه ۱۱ آذر ۱۴۰۱ – ساعت ۱۸:۳۰ – در ورزشگاه اجوکیشن سیتی دوحه در گروه H رقابت‌‌ های جام‌ جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف می روند تا تکلیف تیم صعود کننده به یک هشتم جام جهانی مشخص شود. پخش زنده بازی کره جنوبی و پرتغال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را از حرف تازه ببینید:

علاوه بر شبکه های داخلی، چند شبکه خارجی و بین المللی نیز پخش بازی امروز را پوشش می دهند که در زیر مشاهده میکنید:

این مراسم را بصورت زنده میتوانید از این لینک و شبکه خارجی بدون سانسور و گزارشگر خارجی اسپورت آنلاین تماشا کنید

تیم های ملی پرتغال و کره جنوبی در دیداری حساس در مرحله سوم دور گروهی جام جهانی قطر در استادیوم بین المللی اجوکیشن سیتی به مصاف هم میروند.

داور مسابقه وفاکوندو تیو از آرژانتین است

ترکیب تیم ها

کره جنوبی : سئونگ گیو ، جین سو، یونگ گوون، کیم مین جائه، مون هوان ، این بئوم، وو یونگ ، سون، وو یئونگ، چانگ هوون ، چو سونگ
پرتغال : کوستا ، دالوت، په په، سیلوا، کانسلو ، کاروالیو، پالینیا، نونس ، آندره سیلوا، برناردو سیلوا، لیائو

تیم ملی فوتبال پرتغال با دو پیروزی برابر غنا و اروگوئه قطعی شده و پرتغال صعود کرده و امروز بعد از دو برد برابر اروگوئه و غنا باید به مصاف کره جنوبی برود.

تیم ملی فوتبال کره جنوبی بعد از تساوی در بازی نخست، در جدال دوم با نتیجه سه بر دو مغلوب غنا شد تا ۱ امتیازی باقی بماند. اما همچنان به صعود امیدوار است. نکته جالب توجه اینکه دو تیم در دور گروهی جام جهانی ۲۰۰۲ به میزبانی کره و ژاپن هم با هم هم گروه بودند که در آن بازی، کره با یک گل پیروز شد! برای تماشای پخش زنده بازی پرتغال و کره جنوبی ۱۱ آذر ۱۴۰۱ در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

 

نظرات