جدیدترین مدل های شال پاییزه زنانه شیک ۱۴۰۲ + راهنمای خرید

0

شال پاییزه زنانه : در فصل پاییز همه خانم ها به دنبال شال پاییزی مناسب هستند تا بتوانند استایل جذابی را ایجاد کنند. به همین جهت ما مجموعه مدل های جدید شال پاییزی زنانه ۱۴۰۲ همراه راهنمای خرید را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

شال پاییزه زنانه

جدیترین مدل های شال پاییزه زنانه شیک ۱۴۰۲ + راهنمای خرید

نکات مهم خرید :

رنگ شال پاییزه : شال مناسب پاییز رنگ های گرم و تیره هستند. انتخاب رنگ مناسب باعث زیبایی و جذاب شدن ظاهرمان می شود همچنین به سلیقه افراد بستگی دارد. اما در این فصل که حال و هوای احساسی دارد و رنگ های تند و گرم در آن به چشم می خورد بهتر است از شال مناسب این فصل و رنگ های جذاب آن استفاده کنید. رنگ های مشکی، قهوه ای، طوسی، نارنجی، زرد لیمویی و…. رنگ های پاییزه می باشد که با توجه به رنگ لباسمان می توانیم آن ها را ست کنیم.

شال پاییزه

راهنمای خرید

مدل شال  : در فصل پاییز که هوا کمی سرد است و ما معمولاً لباس یا پالتو گرم می پوشیم بهتر است از شال های ساده استفاده کنیم. چرا که لباس پر نقش و شلوغ یا شال های طرح دار استایل خوبی را برای ما به وجود نمی آورد. در نهایت باید مدلی برای شال انتخاب کنیم تا با لباس هایمان ست شود. چنانچه از لباس یا پالتویی استفاده کنید که بسیار ساده و نقش و شلوغی کمتری داشته باشد انتخاب ما راحت تر می شود و دستمان برای انتخاب انواع رنگ و مدل شال کاملاً باز است.

انواع شال پاییزه

اندازه‌ی ابعاد شال : ابعاد شال پاییزه را متناسب با صورتتان انتخاب کنید. اگر صورت کوچکی دارید شال‌های ضخیم و حجمی را با سایز بزرگ اصلاً انتخاب نکنید چون جلوه و زیبایی استایل شما را از بین خواهد برد. همچنین اگر دوست ندارید که روش‌های مختلف بستن شال را تجربه کنید بهتر است که ابعاد بزرگ انتخاب نکنید چون مطمئناً بزرگی بیش از اندازه شما را اذیت خواهد کرد. برخی از خانم‌ها بر این باورند که هر چه شال بزرگتر باشد آن‌ها را گرمتر می‌کند.

نکات مهم خرید شال پاییزه

جنس شال پاییزه : جنس این نوع شال یکی از مهمترین معیارهای انتخاب است. پارچه آن باید علاوه بر داشتن جنس خوب و مواد با کیفیت، سبک وزن و عایق گرما هم باشد. خرید شال نخی با تراکم بافت بالا یکی از سبک‌ترین و ضخیم‌ترین شال‌هاست که برای هوای مطبوع و دل انگیز پاییز پیشنهاد می‌شود. شال پشمی نیز یکی از عایق‌ترین پارچه‌هاست که برای پاییز عالیست. پشم در برابر ورود آب مقاومت می‌کند و رطوبت هوا را از بین می‌برد فقط ممکن است بعضی‌ها به آن حساسیت داشته باشند و دچار خارش شوند. ‌موهر یکی از دسته پارچه‌های پشمی ست که بسیار سبک و گرم است. شال‌های موهر بسیار نرم‌اند، دوام بالایی دارند و به سختی چروک می‌شوند به همین خاطر مورد توجه خیلی از خانم‌ها قرار گرفته است.

راهنمای خرید شال پاییزه زنانه

رنگ شال متناسب با چهره : شال، صورت شما را احاطه می کند پس باید رنگ آن را با رنگ پوستتان تطابق دهید تا چهره شما از آنچه که هست زیباتر دیده شود. پیروی از مد و رنگ‌های ترند شده خیلی جذابه ولی شاید آن رنگ‌ها اصلاً به چهره شما نیاد. در کل به پوست‌های روشن، رنگ‌های خنثی مثل سیاه و خاکستری خیلی میاد. به کسانی که رنگ پوست آنها نه خیلی روشن است نه خیلی تیره، پیشنهاد می‌کنیم که از قهوه‌ای، طلایی و یا پرتقالی استفاده کنند تا فوق العاده عالی به نظر برسند. و اما کسانی که پوست تیره دارند از رنگ‌های بنفش، صورتی و سبز استفاده کنند تا از زیبایی چهره خود شگفت زده شوند.

مدل های جدید شال پاییزه

روش شسنشو شال پاییزه

معمولاً توصیه می‌شود که شال‌های پاییزه را با دست و با آب ولرم بشویید. آب داغ و چلاندن آن به بافت پارچه آسیب می‌رساند. حتی باید حواستان به نحوه‌ی خشک کردن شال‌های موهر و پشمی باشد و آنها را در یک سینی قرار دهید و اجازه دهید که در جریان هوای آزاد خشک شوند.

شستشو با شال پاییزه

قیمت شال پاییزه

جنس مناسب شال پاییزی

رنگ شال پاییزه

همراه ما باشید

نظرات