جدیدترین مدل های روسری مشکی زنانه و دخترانه برای عزاداری و محرم ۱۴۰۱

0

روسری مشکی زنانه و دخترانه ۱۴۰۱ : روسری مشکی یکی از انواع مدل روسری هایی است که در ماه محرم از فروش خوبی برخوردار بوده است. مدل روسری مشکی زنانه که همواره از زیبایی و کیفیت قابل توجهی برخوردار بوده است در طرح های متنوع در بازار موجود می باشد. ما امروز انواع جدیدترین مدل های روسری مشکی برای عزاداری و محرم ۱۴۰۱ دخترانه و مدل روسری مشکی محرم زنانه از اسپرت تا مجلسی را ویژه عزاداری و محرم در سال ۱۴۰۱ اماده کرده ایم .شما خانم های عزیز باید به نکاتی توجه کنید تا بتوانید علاوه بر اینکه پوشش جذابی داشته باشید از مدل زیبایی نیز برخوردار باشید. همراه ما باشید.

روسری مشکی زنانه ویژه محرم 1401

جدیدترین مدل های روسری مشکی زنانه و دخترانه برای عزاداری و محرم ۱۴۰۱

یک مدل جذاب روسری مشکی که در بازار روسری قیمت نسبتا بالایی دارد، مدل روسری سیاه با طرح مزونی مجلسی می باشد. این مدل روسری مشکی به طور معمول در مدل ها و طرح های متنوع و قواره ۱۴۰ به بازار عرضه شده است. جنس این مدل روسری جدید مشکی اغلب گیپور دانتل می باشد. طرح های تک و خاص این مدل روسری مشکی جدید باعث شده است تا با قیمت نسبتا بالایی به فروش برسند.

روسری مجلسی زنانه

نوع دیگر این روسری با طرح بسیار زیبا، روسری هایی هستند که پس زمینه آن ها مشکی است. این مدل روسری مشکی به عنوان یکی دیگر از روسری های پرفروش در بازار شناخته شده است. طرح های دیجیتالی موجود روی این روسری ها به طور معمول ساده هستند. معروف ترین طرح های روسری جدید سیاه طرح دیجیتال شامل موارد زیر می باشند: طرح بته جقه،اشکی،توپی،ال وی،فندی. این طرح ها به عنوان پرطرفدارترین طرح های مدل روسری مشکی شناخته شده اند که با توجه به سلیقه خود می توانید یکی از آن ها را انتخاب و خریداری نمایید.

روسری مشکی دخترانه

و مدل دیگر نیز که قابل ست کردن با انواع رنگ های مانتو و لباس می باشد روسری سیاه نگین دار می باشد. این مدل روسری را می توان با انواع رنگ ها و طرح های مانتو ست کرد. همانطور که می دانید مشکی رنگی است که به اغلب خانم ها می آید. فرقی نمی کند پوست صورت شما روشن و سفید باشد و یا تیره، سبزه یا برنزه به هر حال می توانید با انتخاب یک روسری مشکی نگین دار کاملا شیک و زیبا به نظر برسید. معمولا جنس این روسری دارای کیفیت بالایی میباشد.

روسری ساتن زنانه

***

یک مدل محبوب از روسری مشکی زنانه ، روسری مشکی حاشیه‌دار است. این دسته‌ حاشیه‌های درشت یا ریزی دارند که هر بانویی مطابق با سلیقه خود می‌تواند از آن استفاده کند.
اگر دوست دارید که روسری مشکی شما میزان سادگی بیشتری داشته باشد از روسری مشکی با حاشیه کوچک استفاده کنید.

روسری مشکی حاشیه دار

در انتخاب و خرید روسری دقت کنید زیرا ممکن است بعضی روسری ها به سرعت نخ کش می شوند و این هم گاها به این دلیل است که از نخ مرغوب برای تولید آن استفاده نشده است اگر از پارچه نخی ترک ساخته شده باشد که این نخ کشی زیاد باشد واقعا باعث ناراحتی فرد می شود. بعضی روسریها وجود دارند که هنگام شستشو رنگ پس می دهند و واقعا حین شستشو آزار دهنده است زیرا ممکن است ما ندانیم و لباسهای دیگر ما هم رنگی شود پس سعی کنید قبل سشتشو یک بار جدا بشویید تا از پس ندادن رنگ آن مطمئن شوید و یک راه حل هم وجود دارد که رنگ پس دادن روسری شما را کم کند آن هم این است که روسری خود را با آب سرد بشویید. بعضی دیگر از روسریها هم این ایراد را دارند که دور دوزی بی کیفیتی دارند که بعد از مدتی استفاده از آن به سرعت ریش ریش می شود و زیبایی روسری از بین می رود و دیگر نمی شود از آن استفاده کرد.

قواعد خرید روسری مشکی زنانه

یک نکته مهم دیگر، دلیل نمی شود چون شما روسری گرونی خریدید حتما جنس عالی داشته باشد پس زمان خرید روسری قیمت را ملاک خرید خود قرار ندهید و با تحقیق و دقت به کیفیت روسری دقت کنید تا یک روسری با کیفیت و قیمت مناسب را خریداری کنید و اگر هم این کار برایتان سخت است از فروشنده های با انصاف و معتبر و یا سایتهای معتبر مانند سایت حرف تازه روسریهای خود را خریداری کنید تا با مشکل مواجه نشوید.

راهنمای خرید روسری مشکی ویژه محرم

مانتو مشکی دخترانه

روسری قواره بلند

روسری مشکی ساده زنانه

همراه ما باشید

 

 

نظرات