مدل کلاه و شال گردن دخترانه شیک ۲۰۲۲ در طرح و رنگ های زیبا

0

“ مدل کلاه و شال گردن دخترانه شیک ۲۰۲۲ “، علاوه بر پالتو و پوتین و چکمه و شلوار های مخصوص این فصل که بدن شما را گرم نگه می دارد، لازم است به کلاه و شال گردن نیز فکر کنید. در ادامه این مطلب همراه ما باشید. در ادامه این مطلب ما جدیدترین انواع کـلاه و شال گردن دخـترانه شیک ۲۰۲۲ در مدل های شیک و زیبا قرار داده ایم. برای انتخاب شالگردن که ممکن است افرادی آن را به تنهایی و بدون کلاه استفاده نمایند، باید به لباس هایی که می خواهید همراه آن بر تن نمایید توجه ویژه داشته باشید.

مدل کلاه و شال گردن دخترانه شیک ۲۰۲۲ جدید

همانطور که می دانید شال گردن از اکسسوری های زمستان است. این اکسسوری علاوه بر گرمایی که به ما می بخشد پوششی جذاب است که می تواند جذابیت های ما را نیز بهتر نمایش دهد. شالگردن از جذاب‌ترین لباس‌های پشمی و زمستانی است و هر خانمی ممکن است تعداد زیادی از آن‌ها را داشته باشد. شاید تعجب کنید ولی شال گردن را می‌توان به همراه شنل نیز پوشید. سعی کنید شالگردن را دور گردن خود پیچیده و سپس شنل را از روی آن بپوشید.

کلاه و شال گردن دخترانه اینستاگرام ۱۴۰۰

شما می‌توانید از شالگردن برای افزودن یک رنگ به کیف دستی کلاسیک خود اضافه کنید با این کار هم ظاهر زیبا و شیکی خواهید داشت و هم کیف شما بیشتر به چشم می آید. آقایان بیشتر از خانم‌ها از کلاه‌ها استفاده می‌کنند. بسیاری ازخانم ها کلاه نمی‌گذارند زیرا فکر می‌کنند که کلاه ظاهر آن‌ها را خراب می‌کند. کلاه مناسب این فرم صورت کلاهی است که کمی لبه‌دار باشد که واقعا به شما می‌آید. از پوشیدن کلاه‌های بزرگ، اجتناب کنید.اگر شما دارای قدی بلند هستید و صورت استخوانی دارید، باید از پوشیدن کلاه‌های زاویه دار و باریک خودداری کنید.این نوع و مدل کلاه ها به هیچ عنوان مناسب شما نیستند.

شال و کلاه بافتنی دخترانه

آموزش شال گردن بافتنی دخترانه

تعداد دانه برای بافت کلاه زنانه

مدل بافت شال گردن

طرز بافت کلاه زنانه با دو میل

کلاه فرانسوی مجلسی

عرض شال گردن بافتنی زنانه

 

 

 

نظرات