کلید سازی شبانه روزی در تهران

0

کلید سازی سیار این روزها سرویسی است که توسط شرکت‌های فعال در این حوزه گاه به‌صورت مجاز و گاه بدون مجوز از نهادهای مرتبط ارائه می‌شود اما برای بسیاری از مشتریان و کسانی که نیاز به این‌گونه خدمات دارند این پرسش مطرح خواهد شد که آیا چنین سرویس‌دهندگانی قابل‌اعتماد هستند؟ اساساً پایگاه یا دفتری برای استعلام اصالت دارند؟ در پاسخ به این سوال باید خاطرنشان شد که مجموعه‌های کلیدسازی در سراسر کشور به تفکیک هر استان توسط اتحادیه تعمیرکاران قفل و کلید و با دریافت مجوز اتحادیه صنف کلیدسازی فعالیت می‌کنند. هر مجموعه‌ای که چنین مجوزهایی را نداشته باشد به طبع متخلف و گاهی اوقات مجرم محسوب می‌شود.

در این ‌بین سرویس‌هایی مانند کلید سازی شبانه روزی نیز در وب‌سایت‌ها و پورتال‌های اینترنتی ارائه می‌شود. اجازه دهید با یک مثال احتمالاً تراژدیک این موضوع را بازگو کنیم. فرض کنید که قصد دارید شبانه از محل کار خود به سمت منزل حرکت کرده یا هنگام صبح در اولین ساعات بعد از طلوع خورشید متوجه می‌شوید که کلید یا ریموت خودروی شما کار نمی‌کند یا ممکن است قفل فرمان شما دچار مشکل شده و ریموت پارکینگ کار نکند به طبع در چنین شرایطی نیاز به سرویس‌هایی نظیر موارد زیر را خواهید داشت:

  • باز کردن در ماشین
  • ساخت ریموت و کلید
  • ساخت ریموت پارکینگ و درب‌های ورودی
  • ساخت سوئیچ انواع خودروهای ایرانی و خارجی، برندهایی مانند کیا، هیوندای، بنز، نیسان و…
  • بازگشایی ریموت قبلی و رفع مشکل عدم استارت خوردن خودروها
  • تعمیر ریموت و تعویض  باتری

آیا می‌توانید با یک جستجوی ساده در اینترنت شماره یک کلیدسازی را پیدا کرده و با آن تماس برقرار کنید؟ مبحث اعتمادسازی و بررسی مجوزها چه می‌شود؟ در حال حاضر مجموعه کلیدسازی شبانه روزی تهران، یکی از سرویس‌های ویژه خود را به ساخت ریموت و سوئیچ به‌صورت حضوری در لوکیشن‌های مختلف اختصاص داده است.

 کلید سازی

باز کردن انواع قفل و ساخت کلید و ریموت

باتوجه‌ به تعدد وجود مدل‌های مختلف خودرو، سری‌های مختلف از یک نسل یا عرضه تکنولوژی‌های خاص مانند ایموبلایزر نیاز اصلی برای بازگشایی درب، ساخت ریموت و حتی پروگرام ریموت ماشین در محل، ضروری است که کلیدساز و مجموعه مربوطه به تکنولوژی استفاده شده در خودروی شما کاملاً آگاه بوده و بتواند به‌عنوان یک متخصص، فرد باتجربه و البته حرفه‌ای، کد ریموت قبلی را از روی سیستم برق و ECU خودرو پاک نموده، درب یا قفل فرمان و دیگر المان‌های امنیتی را بازنموده و در نهایت کلید و ریموت جدید را کد دهی کرده و به شما امکان استفاده مجدد و راه‌اندازی برق خودرو را بدهد.

بسته به ریموت یا کلیدی که روی خودروی شما استفاده شده است، خدمات کلیدسازی سیار می‌تواند مشکل شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن حل کند.

موارد زیر از جمله مهم‌ترین، متحمل ترین و اصلی‌ترین سرویس‌های کلید سازی سیار تهران در محله‌های مختلف است:

  • ساخت ریموت کیا
  • تعمیر و ساخت سوئیچ انواع خودروهای داخلی و خارجی
  • بازگشایی و تعمیر انواع قفل‌های دیجیتال و برقی
  • باز کردن گاوصندوق‌های رمزی مکانیکی و دیجیتال
  • ساخت ریموت ماشین خارجی
  • کلید سازی انواع ماشین‌های ایرانی و اروپایی، چینی، کره‌ای و ژاپنی
  • قفل‌های سنسور دار و درب‌های ریموت پارکینگ و ورودی ساختمان‌ها، منازل و ادارات
  • تعمیر و کد دادن به ریموت ماشین‌های قدیمی تا جدید

این خدمات در منطقه‌هایی مانند: پاسداران، میرداماد، ظفر، نیاوران، تجریش، فرمانیه و… ارائه می‌شود.

کلید سازی

هزینه ساخت ریموت ماشین چقدر است؟

سؤالات مرتبط با قیمت همیشه اهمیت زیادی دارد. عموم مشتریان به‌هرحال ممکن است در شرایط اضطراری باشند اما به طبع دوست ندارد هزینه اضافه‌ای بابت چنین سرویس‌هایی پرداخت کنند بخصوص که در مورد یک فضای رقابتی صحبت می‌کنیم باید گفت که قیمت ساخت ریموت ماشین در محل یا سرویس‌های کلید سازی به‌صورت شبانه روزی نیاز به بررسی برند خودرو، مدل خودرو، نسل و سری ساخت ماشین، تکنولوژی به‌کاررفته در دزدگیر و سیستم ایمنی و موارد دیگر دارد اما مجموعه‌های باتجربه با تماس شما و کسب اطلاعات نسبی در این مورد می‌توانند یک محدوده قیمتی در اختیار شما قرار دهند.

از طرفی ممکن است نیاز به سرویس‌هایی نظیر: ساخت سوییچ و برش با CNC، ساخت دستگاه سوییچ و ریموت یدکی و… نیز داشته باشید. در بسیاری از موارد هم ریموت و دزدگیر خودروها دچار مشکل می‌شود که در این صورت می‌توان به‌راحتی با یک ریموت مشابه مشکل را حل نمود و عموماً نیازی به تعویض کل دستگاه دزدگیر و پرداخت هزینه‌های گزاف از این بابت نیست. متأسفانه عدم آگاهی مشتریان در این مورد در بیشتر مواقع توسط برخی از سرویس دهندگان تبدیل به یک وسیله سوء استفاده می‌شود. به همین دلیل است که اصرار بر انتخاب مجموعه‌های معتبر برای ساخت ریموت ماشین خواهد بود.

کلید سازی

شماره‌های تماس کلید سازی شبانه روزی تهران

موقعیت ثابت و دریافت خدمات حضوری در حال حاضر توسط کلیدسازی‌ها مثل گذشته پابرجاست.

دفتر مرکزی این مجموعه واقع در تهران، پاسداران، شهید کشوری (نگارستان هشتم)، نبش چهارراه مسجد، جنب تعاونی میوه پاسداران، پلاک ۲۸ بوده و همین‌طور به جهت ارتباط مؤثرتر می‌توانید از طریق شماره تماس: ۰۹۱۲۴۴۸۹۰۸۸ مشکل خود را با این مجموعه در میان بگذارید. علاوه‌برآن ۰۲۱۲۶۷۱۱۶۶۳ نیز در ساعات مختلف شبانه‌روز پاسخگوی شما خواهد بود.

همین‌طور می‌توانید از طریق آدرس زیر:

www.kilidsazi.com

به‌صورت آنلاین از سرویس‌ها و خدمات این کلید سازی اطمینان حاصل کرده و اطلاعات ضروری در مورد منطقه‌های تحت پشتیبانی، راهکارهای احتمالی برای رفع مشکل دزدگیر و ریموت و بسیاری موارد مشابه را به دست آورید.

کلید سازی

نحوه عیب‌یابی و رفع مشکل دزدگیر و ریموت خودروها

پروسه عیب‌یابی، رفع مشکل کار نکردن ریموت، دزدگیر و سیستم ایموبلایزر یا حتی رفع نواقص عملکرد ریموت‌های درب منازل و پارکینگی، کاری نیست که به همین راحتی و از روی آموزش‌های اینترنتی، شما قادر به انجام آن‌ها باشید. باید به این مسئله دقت داشت که تکنولوژی‌های ایمنی به‌هرحال بر مبنای یک دستگاه برقی کار می‌کنند. پس آب‌خوردگی ریموت و دزدگیر ماشین، ضربه و فشار یا ایجاد نویز در برد و آنتن‌دهی و مشکل باتری از جمله متداول‌ترین مواردی است که سبب می‌شود ریموت ماشین یا درب پارکینگ شما به‌درستی کار نکند.

کلید سازی سیار در ۹۹ درصد مواقع بهترین راه‌حل برای رفع این‌گونه مشکلات است. آن‌ها محدودیتی در زمینه حضور در ساعات مختلف شبانه‌روز در موقعیت‌های مختلف و در شهرهای گوناگون را ندارند. استان تهران مناطق زیادی دارد. میدان کاج، زعفرانیه، اکباتان، شمیرانات، تجریش، درکه، ولیعصر و… از جمله آن‌ها هستند. قطعاً برای مشتریان اهمیت دارد که با یک تماس، کلید سازی سیار در کم‌ترین زمان ممکن در محل حضور داشته و مشکل آن‌ها را حل کند.

نظرات