فیلم / آموزش کامل حذف اکانت ایتا در گوشی موبایل و ویندوز از my.eitaa را ببینید

0

فیلم / آموزش کامل حذف اکانت ایتا در گوشی موبایل و ویندوز از my.eitaa را ببینید

حذف اکانت ایتا (Delete Account Eitaa) یکی از اپلیکیشن های ایرانی مراحل مختلفی دارد که در ادامه مطلب برای شما با فیلم و عکس آموزش دیلیت اکانت ایتا در ۲ نسخه ویندوز و اندروید گوشی های موبایل را توضیح داده ایم. اما باید بدانید که حذف حساب کاربری در ایتا به راحتی امکان پذیر نیست و شما باید ابتدا وارد ایتای من شوید تا بتوانید اکانت خود را برای همیشه پاک کنید.

فیلم / آموزش کامل حذف اکانت ایتا در گوشی موبایل و ویندوز از my.eitaa را ببینید

برای حذف حساب کاربری در ایتا شما باید ابتدا وارد ایتای من به نشانی اینترنتی my.eitaa.com شوید تا بتوانید اکانت خود را برای همیشه پاک کنید. مراحل حذف حساب کاربری از ایتا را در زیر مانند زیر انجام دهید

  •  وردو به آدرس my.eitaa.com
  • شماره تلفن خود را که با آن در ایتا عضو هستید را وارد کنید
  • کد تایید به پیام رسان ایتای شما ارسال شده است آن را در کادر کد تایید وارد کنید.
  • پس از ثبت کد تایید گزینه حذف اکانت را انتخاب کنید.
  • کد امنیتی نشان داده شده را وارد کنید
  • گزینه ی حذف حساب کاربری را بزنید

فیلم دیلیت اکانت و حذف حساب کاربری ایتا

فیلم دیلیت اکانت و حذف حساب کاربری ایتا

نکات مهم

با حذف اکانت خود در این برنامه تمام چت ها و پیام های شما حذف خواهد شد و قابل بازیابی نخواهد بود پس قبل از انجام این کار از تصمیم خود مطمئن شوید و بعد اقدام به انجام این کار کنید در حال حاضر امکان دیلیت کردن حساب در برنامه اندرویدی و ویندوز برنامه وجود نداد و شما باید از نسخه وب اقدام به انجام این کار کنید و تمام فعالیت ها و چت های خود را به صورت کامل از سرور اپلیکیشن حذف کنید که طبق آموزش بالا به راحتی این مورد قابل انجام هست .

پیام رسان ایتا یک پیام رسان داخلی و ایرانی می باشد که مانند تلگرام از کانال ها و صفحه چت و فیلم و ویدئو و عکس تشکیل شده و شما می توانید علاوه بر سرگرمی، کسب و کار خود را نیز تبلیغ کنید و کانال های سرگرمی و اموزشی و تجارتی و کسب و کار را ایجاد و یا دنبال کنید. ین پیام رسان به دلیل امکان ساخت گروه و کانال و همچنین دارا بودن روبات تا حد زیادی شبیه تلگرام است که شما می توانید از این امکانات استفاده نمایید.

نظرات