اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال آزادی مشروط + عکس ها و داستان

0

سریال آزادی مشروط : خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران سریال آزادی مشروط با اسامی و عکس ها و نقش های هنرپیشه های این سریال همراه با اسامی عوامل با بازی مهران رجبی،بهنوش بختیاری،محمود مقامی و… در ادامه مطلب میخوانید.

سریال آزادی مشروط

 این سریال به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مسعود ده‌نمکی محصول سال ۱۴۰۰ در ژانر کمدی،خانوادگی و اجتماعی است. این مجموعه قرار است از اول آبان ۱۴۰۱ از شبکه یک سیما پخش شود و پیش بینی می شود مجموعه بسیار پر بیننده و جذاب باشد زیرا کارگردان موضوع بروز اما تلخ که کرونا است را با مهوریت طنز به نمایش گذاشته.

خلاصه داستان

قصه سریال درباره سه زندانی است. آنها به‌‌دلیل جرمی که مرتکب شده‌اند، در زندان به‌سر می‌برند اما ورود کرونا باعث شده است آنها آزادی مشروط را تجربه نمایند و بتوانند با خدمت کردن، بخشی از دوره محکومیت خودشان را جبران کنند…

زمان پخش سریال آزادی مشروط

اسامی بازیگران سریال آزادی مشروط

مهران رجبی

زاده ۱۲ دی ۱۳۴۰ بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. اولین حضور در جلوی دوربین را در سال ۱۳۷۶ در مجموعه تلویزیونی «بچه‌های مدرسه همت» تجربه کرد. در سال ۱۳۷۸ با بازی در فیلم سینمایی کودک و سرباز به کارگردانی رضا میرکریمی نخستین کار سینمایی را در کارنامه‌اش ثبت کرد. نقش ستوده شدۀ او در این فیلم، کاندیدای جایزه جشنواره فجر شد. ایشان بعد از آن رفته رفته با بازی در فیلم و سریال هایی چون دو فرشته،مارمولک،قاعده بازی،ده رقمی،بعدازظهر سگی سگی،خانه پدری،رسوایی،زیرزمین،روزگار قریب،سه در چهار،خوش نشین ها،دردسرهای عظیم،بوتیمار و… اشاره کرد.

بازیگران سریال آزادی مشروط

مهران رجبی بازیگر سریال آزادی مشروط

شهین تسلیمی

زادهٔ ۱۹ شهریور ۱۳۳۴ هنرپیشه سینما و تلویزیون اهل ایران است. وی بازی کوتاهی در سریال بزنگاه به کارگردانی رضا عطاران در سال هشتاد و هفت داشت و با حضور پررنگ تر در سریال «زن بابا» به شهرت رسید. از دیگر کارهای ایشان می توان به وضعیت سفید،چهارچرخ،یکی می خواد باهات حرف بزنه،خوب بد زشت،زوج یا فرد و… اشاره کرد.

خلاصه سریال آزادی مشروط

رامین راستاد

زاده ۲ خرداد ۱۳۵۱ در مشهد بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است.او رفته رفته با بازی در فیلم و سریال هایی چون سیاوش،میم مثل مادر،نفوذی،چسب زخم،مشت آخر،زیر تیغ،دارا و ندار،فوق سری،نفس،وارش و… به شهرت رسید.

رامین راستاد در سریال آزادی مشروط

بهنوش بختیاری

زادهٔ ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۴ بازیگر ایرانی است. او فعالیت خود را در اواسط دههٔ ۱۳۷۰ و بار حضور در مجموعهٔ تلویزیونی هوای تازه آغاز کرد. برای بازی در فیلم من نامزد دریافت جایزهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فیلم فجر شد. از دیگر کارهای مشهور و محبوب او می توان به پشت دیوار شب،دو خواهر،حلقه های ازدواج،زن ها شگفت انگیزند،تو و من،پنجاه کیلو آلبالو،بی صدا حلزون،روزگار جوانی،همسفر،خانه به دوش،چهارچرخ،خوب بد زشت و… اشاره کرد.

بهنوش بختیاری در سریال آزادی مشروط

بهنوش بختیاری در سریال آزادی مشروط

دیگر عوامل

فرشاد گل‌سفیدی مدیر تصویربرداری، شهرام خلج طراح گریم، سید حامد محسن‌پور تدوین، مهرداد جلوخانی صداگذار و بابک پناهی طراحی صحنه

نظرات