جدیدترین مدل های گردنبند نقره زنانه و دخترانه شیک ۱۴۰۱

0

گردنبند نقره زنانه : بدون شک گردنبند نقره یکی از زیباترین زیورآلات است، این اکسسوری زیبا برای و خانم‌ها مناسب بوده و زیبایی‌های خاص خودش را دارد. به همین جهت ما برای شما مجموعه ایی از جدیدترین مدل های گردنبند نقره زنانه و دخترانه ۱۴۰۱ را همراه راهنمای خرید آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

گردنبند نقره زنانه

جدیدترین مدل های گردنبند نقره زنانه و دخترانه شیک ۱۴۰۱

نکات مهم خرید گردنبند نقره :

تعیین سایز :  منظور از سایز گردنبند طول آن است، معمولا زنجیرها از ۴۵ سانت تا بیش از ۸۵ سانت طول دارند، برای اندازه گیری سایز یک گردنبند کافی است که آن را کاملا باز کرده و روی یک سطح صاف قرار دهید، با استفاده از یک خط کش یا متر طول آن را اندازه بگیرید.

گردنبند نقره زنانه

راهنمای خرید

توجه به استایل خودتان : از جمله مواردی که اکثر افراد در زمان خرید گردنبند، از توجه به آن غافل هستند، انتخاب گردنبند بر اساس فرم بدنی و اندازه گردن شخص استفاده کننده است. ضمن این که نوع گردنبند در انتخاب لباس و نوع یقه لباس نیز تاثیر خواهد داشت، به طور مثال افرادی که دارای بالاتنه های درشت هستند باید گردنبندهای کوتاه انتخاب کنند، اما افراد ریز جثه می‌توانند گردنبندهای بلند و چند لایه نیز استفاده کنند.

گردنبند نقره دخترانه

آشنایی با انواع گردنبند نقره :

گردنبند یقه ای : در قدیم به این نوع گردنبند گلوبند می‌گفتند، چرا که به صورت محکم دور گردن قرار می‌گیرد، بهتر است این نوع گردنبند را زمانی استفاده کنید که لباس‌هایی با یقه باز می پوشید. این گردنبندها معمولا ۳۳ تا ۳۸ سانت طول دارند.

گردنبند شال گردنی : این شکل از گردنبند را امروزه با نام چوکر می‌شناسیم، چوکرها معمولا در ناحیه ای که گردن به بدن متصل می‌شوند قرار می‌گیرند، برای انواع لباس می توانید آن را استفاده کنید ضمن این که اگر اهل مد و ترند روز هستید این نوع گردنبندها انتخاب بسیار مناسبی است. چوکرها معمولا بین ۳۸ تا ۴۳ سانتی متر طول دارند.

راهنمای خرید گردنبند نقره

نکات کاربردی گردنبند نقره :

اولین نکته توجه به اصل بودن جنس نقره می‌باشد؛ عزیزان حتما دقت داشته باشید که جنس نقره با عیار ۹۲۵ نسبت به سایر عیارها از کیفیت بالاتری برخوردار است، به این معنا که ۹۲/۵ درصد از آن نقره می‌باشد.

حتما به میزان ضخامت زنجیری که قرار است پلاک را بر روی آن وصل کنید، توجه داشته باشید؛ چون در صورت باریک بودن زنجیر مسلما ورن پلاک را تحمل نخواهد کرد و پاره می‌شود، بنابراین بهتر است که وزن زنجیر وزن آویز با یکدیگر برابر باشد.

مدل های شیک گردنبند نقره

از محکم بودن قسمت حلقه مانند بالای آویز آسوده خاطر باشید، چون اگر این قسمت حالت قفلی داشته باشد ممکن است که به مرور باز شود و شما اطلاعی نداشته باشید. سعی کنید این قسمت همیشه حالت یکسره و محکمی داشته باشد.

به قیمت نقره هم دقت کنید، نرخ فلز نقره همانند طلا مدام در حال تغییر است، پس چه بهتر که قبل از خرید اکسسوری نقره از نرخ‌ها اطلاع داشته باشید.‌قیمت آویز نقره به وزن آن و وجود یا عدم وجود سنگ‌های قیمتی و..‌. بستگی دارد. این شما هستید که باید با توجه به بودجه و سلیقه‌ی خودتان یک مدل خاص را انتخاب کنید.

گردنبند مجلسی زنانه

روش های تمیز کردن گردنبند نقره :

با استفاده از مایع صابون،تمیز کردن با پارچه های لطیف،خمیر دندان،جوش شیر و نمک و… می توانید گردنبند خود را تمیز کنید.

گردنبند ظریف دخترانه نقره

روش شستشو گردنبند نقره

انواع گردنبند نقره زنانه

قیمت گردنبند نقره

همراه ما باشید

 

نظرات