خرید آنلاین انگشتر طلا ۱۸ عیار

0

عیار، میزان درجه خلوص طلاست و انگشتر طلا ۱۸ عیار، از جمله محبوب‌ترین انتخاب‌ها در بین فلزات گرانبهاست که از ۷۵% طلای خالص و  ۲۵%فلزات آلیاژی ساخته شده است. متریال آلیاژ این جواهرات شامل نقره، نیکل، پالادیوم و مس است. حتما می‌دانید که هرچه میزان آلیاژ در انگشتر و سایر جواهرات بیشتر باشد، قدرت و استحکام بیشتری را نیز به نمایش می‌گذارند.

اما طلای ۱۸ عیار که درصد خلوص بیشتری دارد، از لحاظ زیبایی کارآمدتر است و این مسئله کم‌اهمیتی برای بانوان شیفته زیبایی نیست.

اهمیت انگشتر طلا زنانه

خرید آنلاین انگشتر

محال است خانمی را ببینید که مشتاق استفاده از انگشتر نباشد چراکه این عنصر دکوراتیو به استایل آنها زیبایی و جذابیت دوچندان می‌دهد. به‌خصوص انگشتر طلا ۱۸ عیار که با درخشش و رنگ زیبایی خود در قالب مدل‌های مختلفی وجود دارد و همه سلیقه‌ها را پوشش می‌دهد.

به‌علاوه اینکه انگشترهای طلا به‌جز جنبه زیبایی، یک روش محبوب برای پس‌انداز و سرمایه‌گذاری است چراکه با گذشت زمان هرگز ارزش و زیبایی اولیه خود را از دست نمی‌دهد.

معرفی مدل‌های مختلفی از انگشتر طلا ۱۸ عیار

از آنجایی که مد هر روزه تغییر می‌کند، مدل‌های مختلفی متناسب با هر استایلی وارد بازار می‌شود.‌ ترجیح بانوان نیز این است که جهت هماهنگی با صنعت مد، از آخرین مدل‌ها بی‌نصیب نمانند. خلاقیت و زیبایی به‌کار رفته در برخی مدل‌ها موجب می‌شود که سال‌ها جزء ماندگارترین طرح‌ها باشند و طرفداران بی‌شماری را جذب خود کنند. در ادامه به معرفی برخی از این مدل‌ها پرداخته‌ایم:

طرح میوکی

انگشترهای میوکی بافتی منعطف و زیبا دارند و به‌دلیل کیفیت باورنکردنی‌شان، طرفداران بسیاری را در بازار طلا به خود اختصاص داده‌اند.

انگشتر میوکی

این مدل روی انگشترهایی با عیار ۱۸ یا بالاتر پیاده‌سازی و به‌واسطه منجوق‌های دلیکا که شکل استوانه‌ای دارند، ساخته می‌شود. اگر به خرید انگشتر طلا ۱۸ عیار می‌اندیشید، پیشنهاد ما به شما طرح میوکی است که امروزه در تمام فروشگاه‌ها و وبسایت‌های آنلاین یافت می‌شود.

طرح صور فلکی

از دیگر اکسسوری‌های محبوب که با طلا ۱۸ عیار طراحی می‌شود، انگشتر و دیگر جواهرات صور فلکی است. دلیل نام‌گذاری این طرح، شکل‌وشمایل نمادهای آسمانی است که روی انگشتر پیاده‌سازی می‌شوند.

انگشتر طلا صور فلکی

طرح اسلیمی

اسلیمی تغییریافته واژه اسلامی است و علت این نام‌گذاری، شکوفایی چشم‌گیر هنر زرگری را از آغاز اسلام تا کنون نشان می‌دهد.

این مدل شامل خطوطی منظم و صاف است که با پیچیدگی‌هایی خاص، اثری زیبا و چشم‌نواز خلق می‌کند. همچنین شگفتی این مدل عدم محدودیت در طراحی نقوش آن است، در واقع این نقش‌ها، بیانگر نماد و پیامی خاص هستند.

طرح سواروسکی

برند بین‌المللی سواروسکی یکی از بزرگترین تولیدکنندگان زیورآلات شناخته می‌شود که انگشترهای تولیدی آن از برلیان و کریستال‌های شیشه‌ای ساخته شده است.

انگشتر سواروسکی

درخشش بی‌نظیر نگین‌های این انگشتر، آن را به یکی از محبوب‌ترین اکسسوری‌های پوشیدنی تبدیل کرده است. اگر به خرید آنلاین انگشتر طلا ۱۸ عیار می‌اندیشید، پیشنهاد می‌کنیم مدل‌های متنوع سواروسکی را در وبسایت‌ها جستجو کرده و با آگاهی کامل از ویژگی‌های جذاب آن اقدام به سفارش کنید.

نحوه محاسبه قیمت انگشتر طلا ۱۸ عیار

انگشتر طلا

افراد در مناسبات مختلفی مثل عقد، عروسی، جشن زایمان، تولد و جشن نامزدی اقدام به خرید طلا به‌خصوص انگشتر می‌کنند. حتما شما نیز این روزها شاهد قیمت صعودی طلا در جهان هستید اما ارزش و زیبایی این اکسسوری موجب می‌شود که همواره در کانون توجه‌تان قرار بگیرد‌.

اما مسئله قابل ‌بحث در این عنوان، بررسی قیمت انگشترهایی است که در بازارهای مختلف، قیمت‌های متفاوتی دارند. آنچه که بیشترین تاثیر را در قیمت نهایی انگشتر خریداری‌شده دارد، عیار آن است. واضح است که هرچه درصد خلوص بیشتر باشد، قیمت طلا بالاتر است. در این راستا هزینه خرید انگشتر طلا ۱۸ عیار، بیشتر از ۱۴ عیار و کمتر از ۲۴ عیار است.

اجرت ساخت نیز از دیگر فاکتورهای تفاوت قیمت است. می‌دانید که همه انگشترها دارای طراحی یکسانی نیستند، برخی نقش‌ونگار ظریفی دارند و برخی دیگر ساده‌تر هستند.

همچنین نگین‌‌داربودن انگشتر و وزن بالای آن تاثیر مستقیمی بر افزایش قیمت دارد. انگشترها با وزن نیم‌گرم تا ده‌ها گرم در بازار طلا موجود است‌. بنابراین؛ شما می‌توانید مطابق با بودجه‌ای که در اختیار دارید، به خرید جنس مد نظر خود روی بیاورید.

خرید طلا با روش حضوری یا آنلاین؟

خرید آنلاین انگشتر طلا

اگرچه خرید با روش حضوری همیشه در میان مردم رواج دارد، اما امروزه خدمات آنلاین با رفع محدودیت‌‌های روش خرید و فروش سنتی، انقلاب عظیمی را در بازار اجناس ایجاد کرده است. در این راستا انبوهی از فروشگاه‌های طلا و زیورآلات علاوه بر ارائه خدمات حضوری، با راه‌اندازی وبسایت‌ها اقدام به فروش محصولات خود با روش‌های نوین کردند.

اگر تابه‌حال تجربه خرید آنلاین طلا و جواهر را نداشته‌اید، به شما توصیه می‌کنیم مزایای زیر را با دقت مطالعه کنید.

  • بدون اینکه ناچار به رفت‌وآمد در مسیرهای پرترافیک شهر و پاساژهای شلوغ باشید، می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز، سفارش خود را به ثبت برسانید.
  • قبل از خرید آنلاین طلا، این امکان را دارید که با کسب اطلاعات بیشتر راجع‌به قیمت، مدل، سایز، ویژگی‌های کیفی محصول و سایر موارد، با اطمینان خاطر بیشتری جنس مورد نظرتان را تهیه کنید.
  • در هنگام خرید آنلاین انگشتر طلا و سایر جواهرات، با قوانین مختلفی در حوزه تعویض و استرداد کالا مواجه می‌شوید که حس اعتماد را به شما تزریق می‌کند.
  • شما می‌توانید در کمال آرامش و با صرف زمان بیشتر، وبسایت‌های بسیاری را زیرورو کنید و با طیف وسیعی از اجناس با ویژگی‌های متنوع آشنا شوید.

جمع‌بندی

انگشتر طلا ۱۸ عیار، از لحاظ پایداری و خلوص، بهترین فرم طلاست و نسبت به انگشترهایی که عیار پایین‌تری دارند، خاصیت حساسیت‌زایی کمتری از خود نشان می‌دهد.

به‌طور کلی انگشترها حاوی نمادهای عاطفی بسیاری هستند که یکی از آنها انتقال عشق و تعهد بین ۲ شخص است. به‌همین سبب میان اکثر افراد به‌خصوص زوج‌های جوان طرفداران پروپاقرصی دارد.

اگر شما تصمیم به تهیه این اکسسوری جذاب دارید و انتخاب شما خرید آنلاین طلا است، فروشگاهی را برگزینید که علاوه بر تضمین قیمت، کیفیت و اصالت کالا، زمینه گسترده‌ای از انتخاب‌ها را در بین کالکشن‌های زیورآلات به شما ارائه دهد.

نظرات