تفریحات آلانیا ترکیه در سفر کدامند؟

0

آلانیا یکی از شهرهای ساحلی زیبا در ترکیه است که در نزدیکی آنتالیا قرار گرفته است اما هزینه سفر کم تری دارد. تفریحات آلانیا را در این مطلب بررسی می کنیم.

تفریحات مختلفی در شهر آلانیا ترکیه وجود دارد. دلیل آن این است که آلانیا طبیعت جذابی دارد و این امکان را به شما می دهد تا تجربه انواع تفریحات هیجان انگیز را داشته باشید. اگر قصد سفر به آلانیا را دارید و می خواهید با بهترین تفریحات آلانیا آشنا شوید، این مطلب مطالعه کنید تا ایده هایی برای تفریح در آلانیا به دست آورید و خاص ترین تفریحات آلانیا را در سفر خود تجربه کنید.

سافاری با جیپ در شهر آلانیا

برای داشتن تجربه یک تفریح هیجان انگیز در آلانیا، به شما توصیه می کنیم که سافاری با جیپ را در آلانیا امتحان کنید. چراکه شور و هیجان این تفریح از هر تفریح دیگری در آلانیا بیشتر است. اگر عاشق آدرنالین و تفریحات مفرح هستید، قطعا شیفته سافاری با جیپ در آلانیا می شوید و تا عمر دارید، لحظاتی که در تور سافاری با جیپ در آلانیا گذراندید را از خاطر نخواهید برد. تصورش را بکنید که اگر در تورهای تفریحی سافاری با جیپ در آلانیا شرکت کنید، می توانید با سرعت از روی سراشیبی های مختلف عبور کنید، در طول راه همراه با موزیک های شاد و مهیج طبیعت بکر آلانیا را تماشا کنید و در ضمن در طول مسیر توقف هایی نیز داشته باشید و در طبیعت خارق العاده آلانیا عکس های یادگاری بگیرید. اگر این تصور برایتان شیرین است، قطعا از تجربه این تفریح در تور آلانیا ترکیه لذت خواهید برد.

 تور سافاری در طبیعت

تور سافاری در طبیعت

تورهای قایق سواری در رودخانه ماناوگات

تورهای تفریحی که از آلانیا و برای قایق سواری در رودخانه ماناوگات برگزار می شوند، جزء جذاب ترین و جالب ترین برنامه های تفریحی آلانیا به حساب می آیند. این تورهای تفریحی معمولا به گونه ای برگزار می شوند که ناهار و نوشیدنی رایگان را شامل می شوند و انواع و اقسام برنامه های سرگرم کننده در طول آن برنامه ریزی می شوند. یکی از نکات جالبی که درباره برنامه های قایق سواری در رودخانه ماناوگات وجود دارد، این است که معمولا در میان برنامه های تفریحی آن ها، ساعاتی به شنا کردن و آفتاب گرفتن اختصاص داده می شود و گردشگران می توانند ساعاتی را در میان آب های رودخانه ماناوگات، به دور از شلوغی و هیاهو و با آرامش سپری کنند.

پیاده روی در جاذبه های گردشگری آلانیا

اگر به دنبال یک برنامه تفریحی خانوادگی در آلانیا هستید، به شما پیشنهاد می کنیم که در یکی از تورهای پیاده روی در آلانیا شرکت کنید تا هم بیشتر با این شهر و زیبایی های آن آشنا شوید و هم این فرصت را پیدا کنید که همراه با یک برنامه منظم و دقیق، از اکثر جاذبه های گردشگری و اماکن تاریخی معروف آلانیا دیدن کنید. با شرکت در تورهای پیاده روی در آلانیا این شانس را پیدا می کنید که در طول یک روز هم از اماکن باستانی و تاریخی آلانیا و هم از جاذبه های طبیعی و سواحل آلانیا دیدن کنید و یک دنیا اطلاعات جالب و کاربردی درباره شهر زیبا و دوست داشتنی آلانیـا پیدا کنید. همچنین با شرکت در این برنامه های تفریحی در آلانیـا می توانید با گردشگران متعددی از کشورهای مختلف ملاقات کنید و با فرهنگ های مختلف آشنا شوید.

جاذبه های تاریخی آلانیا

جاذبه های تاریخی آلانیا

قایق سواری در آب های خروشان آلانیا 

یکی از مفرح ترین تفریحاتی که می توانید در تور آلانیـا تجربه کنید، رفتینگ است. اگر با این تفریح آشنایی ندارید، باید به شما بگوییم که رفتینگ نوعی قایق سواری است که در میان موج های خروشان انجام می شود و هیجان زیادی را برای قایق سواران به همراه دارد. خبر خوبی که برایتان داریم، این است که معمولا در حوالی فصل تابستان انواع و اقسام تورهای رفتینگ در آلانیـا برگزار می شوند که شما با شرکت در آن ها می توانید به میان جنگل های کوه تائوروس بروید و همراه با گردشگران دیگر در میان رودخانه زیبای این منطقه قایق سواری کنید. شما می توانید این تفریح را در آنتالیا نیز تجربه کنید. این شهر زیبا با طبیعتی فوق العاده، سواحل فیروزه ای مملو مکان های دیدنی آنتالیا از جمله آثار باستانی، درختان نخل و بنادر زیبا، خانه های قدیمی و خیابان های کم عرض و زیبا معروف می باشد. شهر آنتالیا سالانه میزبان میلیون ها گردشگر مشتاق می باشد. برای بررسی قیمت تور آنتالیا می توانید با مهرپرواز تماس بگیرید.

قایق سواری در آلانیا

قایق سواری در آلانیا

کلام پایانی

تفریحات مهیج زیادی را در این مطلب به شما معرفی کردیم شما می توانید بنا به سلیقه خود از بین این تفریحات، جذاب ترین آن ها را انتخاب کنید تا بهترین سفر را برای خود و همسفرانتان رقم بزنید.

یکی دیگر از شهرهای ساحلی ترکیه که بسیار معروف است، شهر کوش آداسی است. سواحل ماسه ای و آبهای شفاف آن، غروب آفتاب با شکوه و امکان قدم زدن در مرکز تاریخی یا انجام هرگونه ورزش آبی، بارها و رستوران هایی که ارائه دهنده بهترین غذاهای محلی هستند همه و همه نوید بخش یک سفر بی نظیر هستند. شبانه کوش آداسی بهترین مکان برای لذت بردن از لذت سواحل ترکیه است. از آسوس تا ازمیر، منظره ای از تپه های سبز مشاهده می شود و در کنار آن روستاهای ماهیگیری بی نظیر و سایت های باستانی باورنکردنی مکان هایی برای یک ماجراجویی جالب می باشند. پکیج تور کوش آداسی مهرپرواز پیشنهادی عالی برای شما عزیزانی است که دوست دارید سفری خاص را تجربه کنید.

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس هواپیمایی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تور ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفرهای ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای خارجی و داخلی می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با ۰۲۱۸۸۵۰۷۱۹۰ تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

www.mehrparvaz.com

نظرات