انواع جدیدترین مدل های تیشرت هاوایی مردانه ۱۴۰۱ از ساده تا لاکچری

0

مدل تیشرت هاوایی مردانه ۱۴۰۱ : تیشرت هاوایی از جمله پر طرفدارترین لباسهای تابستانی محسوب می شود که استفاده از آن در سال های اخیر بسیار بیشتر شده است. پیراهن هاوایی مردانه ۱۴۰۱ مدل های مختلفی دارد. با ما همراه باشید.

تیشرت هاوایی مردانه

راهنمای خرید

این تیشرت جذاب مدل های خاص و جذابی دارند که معمولاً سلایق مختلف نسبت آن واکنش مثبتی نشان می دهند. گاه با عنوان پیراهن ساحلی هم شناخته می شوند؛ زیرا بسیاری از آقایان در ساحل و مناطق دریایی از این مدل استفاده می کنند. البته امروزه این تیشرت جذاب محدود به مناطق دریایی و ساحلی نیست و می توان همه جا آن را پوشید.

تی شرت تابستانی طرح هاوایی

انواع تی شرت هاوایی

مدل منظره ای : در طراحی این مدل از مناظر طبیعی استفاده می شود. طراحی جذاب و منظره ای آن موجب انتقال احساس آزادی و انرژی مثبت می گردد. این لباس ها عمدتاً در مسافرت و تعطیلات به ویژه در مناطق ساحلی استفاده می شوند و تنوع رنگ هم در آن ها گسترده است.

مدل سرتاسری : این مدل با نام All over هم شناخته می شود و قسمت های مختلف آن شامل یک طرح مشخص مثل گل و گیاه است. رنگ بندی آن هم تنوع گسترده ای دارد و در مناطق مختلف ساحلی از آن استفاده می شود.

تیشرت پسرانه تابستانی

مدل مرزی : طراحی و چاپ در مدل مرزی در قسمت میانی قرار دارد. اگر قصد دارید که لباستان را به صورت جلوباز استفاده کنید، این پیراهن گزینه بسیار مطلوبی هستند.

مدل قابی :  در مدل قابی، چاپ طرح، به صورت عمودی است و عمدتاً به صورت دکمه بسته استفاده می شود. طرح های عمودی لباس قابی می تواند گل، برگ های گیاه و حتی نخل باشد. این نوع لباس هم طرفداران مخصوص خود را دارد.

انواع جدیدترین مدل های تیشرت هاوایی مردانه ۱۴۰۱ از ساده تا لاکچری

تیشرت مردانه

این تیشرت ها عمدتاً با شلوارهای کتان ست می شوند و استایل جذابی را به وجود می آورند. رنگ شلوار کتان می تواند کرم، مشکی و یا حتی سرمه ای باشد و با شلوارهای جین هم قابلیت ست شدن دارند. البته ترجیحاً رنگ شلوار باید روشن باشد.

در فصل گرما و در مناطق ساحلی می توانید لباس ساحلی را همراه با شلوارک های از جنس کتان یا مشابه آن هم ست کنید. این استایل در مناطق ساحلی بسیار مشهور و پرطرفدار است. لباس ها را می توانید به صورت روی شلوار و یا داخل شلوار استفاده کنید. به یاد داشته باشید که در ست کردن تیشرت های هاوایی و شلوار، نیازی به استفاده از کمربند ندارید.

کفش های مورد استفاده برای ست کردن با آن ها شامل مدل های راحتی مثل کتانی، صندل و یا کفش های کالج هستند. به ندرت از کفش های رسمی برای این مدل استفاده می شود زیرا کاملاً ناهماهنگ است و استایل قشنگی هم ایجاد نمی کند. در مناطق ساحلی کفش های صندل برای ست کردن با تیشرت هاوایی، پرطرفدارتر هستند.

روش ست کردن تیشرت مردانه

تیشرت هاوایی مردانه ۲۰۲۲

در آخر به یاد داشته باشید که لباستان نباید خیلی چسب و فیت بدن باشند. هاوایی مخصوص فصل تابستان است و باید احساس آزادی و هوا تازه را به شما القا کند. لذا باید سایزهای آزاد و راحت را انتخاب کنید.

تیشرت مردانه رنگ روشن

پیراهن مردانه

لباس تابستانی مردانه 1401

جنس لباس های تابستانی

راهنمای خرید تیشرت هاوایی مردانه

همراه ما باشید

نظرات