جدیدترین مدل های پافر مردانه شیک ۱۴۰۱ + راهنمای خرید

0

پافر مردانه : امروزه آقایان بیشتر از پافر ها استقبال می کنند و به دنبال جا دادن آن ها در استایل های روزمره و رسمی خود هستند. به همین جهت ما مجموعه ایی از مدل های پافر مردانه ۱۴۰۱ همراه راهنمای خرید را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

پافر مردانه

جدیدترین مدل های پافر مردانه شیک ۱۴۰۱ + راهنمای خرید

پافر یک لباس زمستانی گرم و معمولاً زیپ‌دار است که مشابه جلیقه است. این محصول معمولا دارای کلاه است و دارای چند مدل مختلف می باشد؛پافر بدون آستین، پافر با آستین، پافر بلند و پافر کوتاه، پافر پف دار و پافر با پف کم. البته ناگفته نماند پافر مردانه کوتاه است.

پافر مردانه مدل جدید

راهنمای خرید

لایه بیرونی پافر معمولاً از جنس پلی استر یا نایلون می‌باشد و لایه درونی آن معمولاً با هوا، پراردک یا پشم شیشه پر می‌شود. این لایه درونی باعث می‌شود که پافر عایق مناسبی در فصول سرد زمستان برای افراد باشد چون از نفوذ سرما جلوگیری می‌کند. پافرها جزو آن دسته از لباس های زمستانی اند که طرفداران فراوانی دارند و باعث استایل خاص می شوند. معمولا پافرها جنس، قد و پف های مختلفی دارند.

راهنمای خرید پافر مردانه

اکثر کاپشن‌های پافر پف‌دار ضخیم، بزرگ و دست و پا گیر بودند اما در سال‌های اخیر پافرها دارای طیف وسیعی از انواع برش‌ها و پارچه‌ها هستند و سبک شدن الیاف مصنوعی موجود در پافر سبب شده این پافرها سبک‌تر و کاربردی‌تر شوند. اگر به استایل اورسایز علاقه‌مندید پافری انتخاب کنید که بزرگ‌تر از سایز شما باشد اما نه خیلی بزرگ‌تر، چرا که حفظ تعادل در استایل اورسایز هم اهمیت زیادی دارد.

نکات مهم خرید پافر مردانه

آقایان معمولا پافر رنگ تیره مانند مشکیريا،قهوه ایی،طوسی،سورمه ایی و… خریداری می کنند اما بیاید به استایلتان تنوع بدهید و رنگ های روشن تر مانند آبی آسمانی،زرد،قرمز و… را انتخاب کنید چرا که بر خلاف تصور بسیار شیک و جذاب هستند.

رنگ پافر مردانه

انوع استایل با پافر مردانه :

پافر ها به خوبی با دما های شدید و شرایط کوهستانی سازگار هستند، به این معنی نیست که نمی توانید در شهر از آن ها استفاده کنید. در مرحله بعد، یک بافت یقه اسکی زیر آن بپوشانید و کار را با پوشیدن شلوار و یک جفت کفش شیک زمستانی به پایان برسانید.

گر کارمند هستید تا حدودی در پاییز و سرما زجرآور است و می تواند باعث سرمازدگی شود. برای خلاص شدن از این مشکلات می توانید از پافر های مردانه استفاده کنید. یک پیراهن پشمی و شلوار مشکی را امتحان کنید که با یک جفت چکمه چرمی مشکی تکمیل شود؛ و برای گره زدن همه چیز به هم یک کوله پشتی چرمی می تواند تمام کننده استایل شما باشد.

پافر پسرانه

در کل همه پافر های مردانه با شلوار جین تیره عالی به نظر می رسند و نسبت به رنگ های روشن ظاهر بهتری دارند. یقه های خزدار پافر به شما جذابیت بیشتری می بخشد و راهی عالی برای ترکیب کمد لباس شما در پاییز است. آخرین توصیه ما به شما، این است که پافر ها را با چکمه های قهوه ای، شلوار جین باریک و جامپر بافت دار ست کنید.

پافر مردانه مشکی

قیمت پافر مردانه

شستشو پافر مردانه

پافر مردانه را چگونه ست کنیم

همراه ما باشید

نظرات