جدیدترین مدل های تی شرت لش مردانه و پسرانه تابستان ۱۴۰۱ + راهنمای خرید

0

تی شرت های لش مردانه ۱۴۰۱ : این روزها طرفداران بسیاری در بین پسران جوان داخل کشور به ویژه دهه هشتادی ها پیدا کرده است. و این روزها در هر بوتیک به روزی این نوع تی شرت ها پیدا می شود. امروز در ادامه این مطلب ما جدیدترین مدل های تی شرت های لش مردانه و پسرانه ویژه تابستان ۱۴۰۱ قرار داده ایم. برای مشاهده این مطلب با ما همراه باشید.

تی شرت لش مردانه

راهنمای خرید

مهم ترین مشخصه استایل لش، استفاده از لباس سایز بزرگ و بلند است که جلوه منحصر به فردی به ظاهر فرد می دهد. این مدل لباس ها ابتدا توسط خوانندگان رپ و هیپ هاپ آمریکایی مد شد و بعدها به سایر کشورهای جهان نیز نفوذ کرد. لباس مورد استفاده در این ترکیب، معمولاً دو تا سه سایز بزرگ تر از سایز نرمال افراد است و گاهاً طرح های خاصی نیز بر روی آن به کار می رود.

تی شرت لش پسرانه

برای ساخت تیپ لش، تنها انتخاب لباس های گشاد و چند سایز بزرگ تر کافی نیست. هماهنگی لباس، شلوار و کلاه در این تیپ اهمیت بسیار زیادی دارد. گاهاً استایل لشی را با نام های دیگری مثل تیپ گنگ هم می شناسند. ویژگی مهم تیپ لشی، ساختار شکن بودن آن است. معمولاً در هر استایلی، فیت بودن لباس ها اهمیت بسیار زیادی دارد اما در لباس لشی پسرانه و دخترانه، چنین موضوعی مطرح نیست. در حقیقت مدل لشی، جنبه های ضد اجتماعی و اعتراضی دارد و به همین دلیل عموماً افراد درونگرا و سنت شکن از آن استفاده می کنند.

استایل لش

با استفاده از لباس های دورس گشاد نیز می توان ترکیب لش جذابی خلق کرد. البته باید توجه داشت که در این ترکیب نباید لباس فیت بدن باشد؛ زیرا برخلاف فلسفه و ماهیت طرح لش است. لباس دورس را می توانید با کلاه کپ، شلوار هم رنگ و کفش بسکتبالی ست کنید. این ترکیب در خلق استایل برای قد بلند، بسیار مناسب است.

تیپ لش

اکسسوری های مثل گردنبند آن هم از جنس طلا، کفش اسنیکرز، زنجیر شلوار و حتی انگشترهای خاص و عجیب می توانند به جذاب شدن تیپ گنگ در پسرها کمک کنند. بسته به سلیقه خود می توانید از آن ها استفاده کنید.

جدیدترین مدل های تی شرت لش مردانه تابستان ۱۴۰۱

تی شرت مردانه مدل جدید

تی شرت پسرانه

جنس تی شرت لش

تی شرت گنگ

بلوز مردانه مدل 1401

تی شرت

لباس لش

لباس پسرانه

استایل گنگ پسرانه

با ما همراه باشید

نظرات