بیوگرافی زنده یاد پوپک گلدره و همسرش + زندگی ازدواج و طلاق و ماجرای درگذشت

1

بیوگرافی زنده یاد پوپک گلدره و همسرش + زندگی ازدواج و طلاق و ماجرای درگذشت

زندگی شخصی و بیوگرافی پوپک گلدره بازیگر : پوپک گلدره ۸ مرداد ۱۳۵۰ بازیگر اهل ایران بود که در ۲۷ فروردین سال ۱۳۸۵ بر اثر تصادف رانندگی در جاده شمال درگذشت در ادامه ی این مطلب بیوگرافی کامل پوپک گلدره بازیگر و همسر سابقش امیر غفارمنش و علت مرگ و فوت پوپک گلدره با عکس و سوابق هنری و فیلم شناسی و عکسها و ماجرای ازدواج و همسرش تا علت مرگ و درگذشت او می پردازیم. با ما همراه باشید.

بیوگرافی پوپک گلدره

بیوگرافی پوپک گلدره بازیگر

وی متولد ۸ مرداد ۱۳۵۰ در تهران، بازیگر بود. فارغ التحصل لیسانس روانشناسی بالینی از دانشگاه تهران می باشد، فعالیت خود را با تئاتر آغاز کرد سپس مدتی در آمریکا بود تا اینکه بازگشت و بازیگری را ادامه داد. او با بازی در سریال نرگس و سریال دنیای شیرین دریا به شهرت رسید

سوابق هنری

در دوران دانشگاه ابتدا در نمایشی بنام پل در دانشکده هنر بازی کرد سپس اولین بار در سال ۱۳۷۳ در سریال ساعت خوش شانس جلوی دوربین مهران مدیری رفت. در سال ۷۴ در مجموعه سال خوش مدیری دوباره بازی کرد اما شهرت او بعد از سه تجربه دیگر در سال ۱۳۷۷ با سریال دنیای شیرین دریا به کارگردانی بهروز بقایی آغاز شد. سال ۷۹ با فیلم موج مرده علاوه بر اینکه وارد پرده سینما شد توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن را از جشنواره فجر از آن خود کرد.

پوپک گلدره کیست

وی برای بازی در نمایش زمستان ۶۶ جایزه دومی بازیگری را از آن خود کرد، برای بازی در فیلم موج مرده ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا نامزد جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن شد. برای بازی در فیلم «آخر بازی» ساخته نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره نوزدهم فیلم فجر شد.

همسر پوپک گلدره کیست

مرحوم پوپک سال ها پیش با امیر غفارمنش بازیگر ایرانی ازدواج کرده بود، اما این ازدواج زیاد دوامی نداشت و بعد از ۴ سال به جدایی و طلاق ختم شد. علت طلاق این زوج هنری هیچوفت رسانه ای نشد. این زوج فرزندی نداشتند

همسر پوپک گلدره

پوپک گلدره و همسر سابقش امیر غفارمنش

علت درگذشت و فوت پوپک گلدره

در سال ۱۳۸۴ با ایفای نقش نرگس در سریال نرگس دوباره سر زبان ها افتاد و در بحبوحه بازی در این مجموعه شهریور ۸۴ در جریان حادثه رانندگی در جاده نوشهر به نور و شاخ به شاخ شدن ماشین ۷ نفر از سرنشینان دو خودرو در جا فوت کردند و دو نفر زنده ماندند. پوپک به مدت ۸ ماه به کما رفت و در نهایت ۲۷ فروردین ۱۳۸۵ شب تولد رسول اكرم (ص) در بیمارستان مهر تهران در ۳۴ سالگی درگذشت. وی در قطعه ۸۸ هنرمندان بهشت زهرا به خاک سپرده شد.

ماجرای فوت پوپک گلدره

عکسی از مراسم تشییع و خاکسپاری پوپک گلدره

در واکنش به فوت او ، پدر از پرستاران به نيكی ياد می كند و از آنان به عنوان فرشتگان نجات نام می برد، اما گله‌ هايی از پزشكان دارد که دوست ندارد توضيح بدهد، چون فايده‌ ای ندارد، می گوید دخترم كه دوباره بر نمی گردد … و مادری که مشکی نپوشید، مادر پوپک می گوید : پوپک هيچگاه دوست نداشت كه من پيراهن مشكی بپوشم او حساسيت شديدی به اين رنگ داشت، شايد بر می گردد به اين اتفاق كه پوپک ۱۵ روزه بود كه پدرم درگذشت و من تا چند سال پيراهن مشكی به تن می كردم.

سریال و مجموعه های تلویزیونی

  • ساعت خوش (۱۳۷۳)
  • سال خوش (۱۳۷۴)
  • سرزمین سبز (۱۳۷۵)
  • سلام سلام (۱۳۷۶)
  • دنیای شیرین (۱۳۷۶)
  • تلخ و شیرین (۱۳۸۲)
  • نرگس (۱۳۸۴)
  • و…

فیلم های پوپک گلدره

فیلم های سینمایی

  • رؤیای زمین (۱۳۷۶)
  • موج مرده (۱۳۷۹)
  • آخر بازی (۱۳۷۹)
  • سیندرلا (۱۳۸۰)
  • و…

دیگر عکسهای پوپک گلدره

پوپک گلدره در کجا خاک سپرده شده

سوابق هنری پوپک گلدره

پوپک گلدره چگونه تصادف کرد

فیلم های معروف دهه 70

ماجرای ازدواج پوپک گلدره و امیر غفارمنش

با ما همراه باشید

1 دیدگاه در “بیوگرافی زنده یاد پوپک گلدره و همسرش + زندگی ازدواج و طلاق و ماجرای درگذشت

  1. Mhmd.rz گفت:

    Khoda rahmatesh kone
    Ruhesh shad❤️🖤

نظرات