جدیدترین مدل های ست تاپ شلوارک پسرانه بچگانه ویژه ۱۴۰۱

0

ست تاپ و شلوارک پسرانه بچه گانه ۱۴۰۱ : جدیدترین مدل ست هایی هست که در فصل تابستان بسیار مورد توجه قرار میگیرد. این ست ها در انواع طرح ها و رنگ های مختلفی تولید میشوند و تمام سلایق رو در بر میگیرد. اگر شما جز آن دسته از افرادی هستید که میخواهید پسرتان ست تاپ و شلوارک زیبا همراه با استایلی به روز داشته باشد. بهتر است در ادامه این مطلب همراه ما با جدیدترین مدل های ست تاپ و شلوارک پسرانه بچگانه اسپرت و مجلسی باشید.

ست تاپ شلوارک پسرانه

راهنمای خرید

فصل تابستان بیش از هر فصل دیگری برای کودکان فصل بازی و تفریح و مسافرت محسوب می شود. بنابراین بیشتر وقت کودک با هم سن و سالان و در محیط بیرون از منزل سپری می شود. پوشاندن لباس مناسب به کودک ضمن آنکه از آفتاب سوختگی پوست کودک جلوگیری می کند، باعث می شود تا بدن کودک خنک بماند و از تعریق شدید و گرمازدگی دور بماند.

در این فصل لباس های نخی به وفور مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع لباس ها از وزن و ضخامت کمی برخوردار هستند و از عبور جریان هوا و تنفس پوست جلوگیری نمی کنند در نتیجه پوست خشک و خنک باقی می ماند.

تاپ شلوارک پسرانه تابستانی

تاپ یکی از لباس های محبوب فصل تابستان محسوب می شود. در صورتی که کودک زیر دو سال باشد و همچنین در کودکانی که پوستشان از حساسیت بالایی برخوردار است می توانند از تیشرت های آستین بلند استفاده کنند. البته بخاطر جلوگیری از قرار گرفتن کودک در معرض تابش مستقیم خورشید و آفتاب سوختگی بهتر است که از تاپ به عنوان یک لباس خانگی و راحت استفاده شود.

تاپ شلوارک مجلسی پسرانه

یکی از لباس های مناسب فصل بهار و تابستان شلوارک است که در جنس و طرح های متفاوت به بازار عرضه می شوند. برای گرمای تابستان و محیط بیرون پوشیدن شلوارک های نخی و پنبه ای بهترین انتخاب به شمار می روند. البته برای دورهمی های و مهمانی ها شلوارک های جین و کتان گزینه مناسب تری به نظر می رسند.

در نظر داشته باشید که حساس بودن پوست کودک ایجاب می کند که در فصل تابستان لباس های مناسب و نسبتا گشاد برای کودک انتخاب و خریداری شود تا ضمن محافظت از پوست کودک مانع از عرق سوز شدن آن در اثر پوشیدن لباس های تنگ و چسبان شوید.

جدیدترین مدل های ست تاپ شلوارک پسرانه بچگانه ویژه ۱۴۰۱

تاپ شلوارک اسپرت

 

برای مهمانی ها و جشن هایی که برای کودکان تدارک دیده می شود، پوشیدن لباس نو و مد روز زیاد به چشم می خورد. معمولا لباس هایی با جنس اسپرت و جین برای پسر بچه ها خریداری کنید. این قبیل پارچه به مراقبت نیاز دارند و برای استفاده روزانه مناسب نیستند. لباس های سبک و لطیف، خوش دوخت و راحت می توانند انتخاب مناسبی برای فصول بهار و تابستان باشند.

راهنمای خرید ست تاپ شلوارک پسرانه

خرید سایز مناسب لباس برای کودکتان هم اهمیت زیادی دارد. بچه‌ها خیلی زود قد می‌کشند و به همین دلیل مهم است که لباسی را تهیه کنید که نه برای او کوچک باشد و نه زیاده از حد بزرگ. در نظر گرفتن عوامل دیگری همچون  قابل شست و شو بودن با ماشین هم اهمیت دارد و در نهایت، یکی از مهم‌ترین پارامترها این است که بتوانید راحت آن را تن فرزندتان کنید یا آن را بیرون بیاورید.

تاپ شلوارک بچگانه

تاپ شلوارک پسرانه ۲۰۲۲

لباس خانگی پسرانه

لباس تابستانی پسرانه

لباس پسرانه مناسب ساحل

لباس مجلسی پسرانه

بهترین جنس تاپ شلوارک

همراه ما باشید

 

نظرات