آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ آلودگی هوا (جدید)

0

آخرین خبر تعطیلی مدارس و ادارات سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ گرد و خاک و آلودگی هوا در شهرهای تهران و البرز و ایلام و شهرهای جنوبی ، اصفهان ، تبریز ، مشهد ، خوزستان ، اهواز ، یزد ، تهران ، بوشهر بدلیل آلودگی هوا مشخص شد, تعطیلی مدارس و ادارات فردا سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ به دلیل گردوخاک و الودگی هوا و تعطیلی مدارس و ادارات و بانک ها و دانشگاه های شهرها و استان ها امروز سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ آلودگی هوا را از حرف تازه میخوانید.

تعطیلی مدارس سه شنبه 24 خرداد 1401 آلودگی هوا

آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ آلودگی هوا (جدید)

🔹 اطلاعیه ای درباره تعـطیلی مدارس برای روز سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ صادر نشده و تعطیلی فردا با توجه به شرایط جوی و آلاینده ها دور از انتظار نخواهد بود و تا ساعاتی دیگر بروز رسانی خواهیم کرد.

در حال تکمیل….

🌦 هواشناسی فردا ۲۴ خرداد

🔹بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده توسط سازمان هواشناسی اعلام کرد، روند کاهش نسبی دما در روز سه شنبه ۲۴ خرداد روند افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود و طی سه روز آینده در ایلام، خوزستان، کرمانشاه و بوشهر وزش باد شدید همراه با خیزش گردوخاک انتظار می‌رود و خلیج‌فارس مواج خواهد بود.

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید به‌ویژه در نیمه‌جنوبی، مرکز و غرب استان و گاهی با خیزش موقتی گردوخاک و کاهش دید و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران فردا سه‌شنبه (۲۴ خرداد ماه) آفتابی با حداقل دمای ۲۷ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد و برای روز چهارشنبه (۲۵ خرداد ماه) غالبا آفتابی با حداقل دمای ۲۷ درجه و با حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

نظرات