آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ آلودگی هوا (جدید)

3

آخرین خبر تعطیلی مدارس و ادارات چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ گرد و خاک و آلودگی هوا در شهرهای تهران و البرز و ایلام و شهرهای جنوبی ، اصفهان ، تبریز ، مشهد ، خوزستان ، اهواز ، یزد ، تهران ، بوشهر بدلیل آلودگی هوا مشخص شد, تعطیلی مدارس و ادارات فردا چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ به دلیل گردوخاک و الودگی هوا و تعطیلی مدارس و ادارات و بانک ها و دانشگاه های شهرها و استان ها امروز چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ آلودگی هوا را از حرف تازه میخوانید.

تعطیلی مدارس چهارشنبه 18 خرداد 1401 آلودگی هوا

آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ آلودگی هوا (جدید)

🔹هنوز درباره تعـطیلی مدارس برای روز چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ تصمیمی اتخاذ نشده و تعطیلی فردا با توجه به شرایط جوی و آلاینده ها دور از انتظار نخواهد بود و تا ساعاتی دیگر بروز رسانی خواهیم کرد.

در حال تکمیل….

🌦 هواشناسی فردا ۱۸ خرداد

🔹بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده توسط سازمان هواشناسی، وزش باد مؤثر در طول روز شرایط مناسب برای پراکندگی آلاینده‌ها را فراهم خواهد کرد، بااین‌حال افزایش غلظت آلاینده ازن در برخی ساعات بعدازظهر سبب کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق خواهد شد.

🔹افزایش نسبی تندی باد تا صبح روز چهارشنبه (۱۸ خرداد ماه) تا حدودی سبب پراکندگی آلاینده‌ها می‌شود، هرچند با آغاز تردد خودروها، افزایش غلظت ذرات معلق و کاهش کیفیت هوا به‌ویژه در مناطق پرتردد دور از انتظار نیست

🔹بخش‌هایی از استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، گیلان، مازندران، ارتفاعات و دامنه‌های البرز در استان‌های قزوین، البرز، تهران، سمنان، زاگرس مرکزی و بخش‌هایی از مرکز، رگبار و رعد و برق و وزش باد همراه با گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فردا چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ آسمان پایتخت نسبتا ابری خواهد بود. آسمان تهران امروز نیمه ابری در بعد از ظهر ابری گاهی وزش باد شدید با احتمال رگبار باران و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

طی روز پنجشنبه (۱۹ خرداد ماه) آفتابی با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد و برای روز جمعه (۲۰ خرداد ماه) ابری و توام با وزش باد و با حداقل دمای ۲۲ درجه و با حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود در پاره‌ای نقاط «به ویژه در بخش‌های غربی و جنوبی استان» با خیزش موقتی گردوخاک و امکان کاهش کیفیت هوا همراه خواهد بود.

وضعیت آلودگی هوای تهران

براساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی استان تهران طی چهار روز آینده از چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱، آسمان صاف تا نیمه ابری در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود و طی دو روز آینده در ارتفاعات در ساعات بعدازظهر تا شب رشد ابر و گاهی رگبار باران، رعدوبرق، و وزش باد شدید مورد انتظار می‌باشد.

3 دیدگاه در “آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ آلودگی هوا (جدید)

  1. صدف گفت:

    اقااا تعطیل کنین ما فردا دینی داریم ناموصا

  2. نقاد گفت:

    و فقط
    زر مفت بود.

  3. ستایش گفت:

    چرا اخبار بروزرسانی نمیشه ؟؟؟؟

نظرات