جدیدترین مدل های شلوار جین دخترانه بچگانه ۱۴۰۱ + راهنمای خرید

0

شلوار جین دخترانه بچگانه ۱۴۰۱ :  مدل های شلوار جین بچه گانه در طرح های شلوار جین بچه‌گانه کمرکش، شلوار جین بچه‌گانه ساس بند‌دار، شلوار جین بچه‌گانه زاپدار، شلوار جین بچه‌گانه دمپا کوتاه، شلوار جین بچه‌گانه راسته یا جذب، شلوار جین بچه‌گانه دمپا گشاد، شلوار جین بچه‌گانه سندبادی، شلوار جین بچه‌گانه شش جیب دوخته می شود که در ادامه جدیدترین مدل های شلوار جین بچگانه دخترانه ۱۴۰۱ – ۲۰۲۲ را برای شما گرد اورده ایم.

شلوار جین دخترانه بچگانه شیک

راهنمای خرید

شلوار جین بچگانه یا همان شلوار لی در حقیقت از پارچه کتانی به نام دنیم دوخته می‌شود. این پارچه کتان ضخیم با بافت را‌ه راه مقاومت بسیار زیادی هم دارند. دلیل اینکه در کشور ایران به شلوار جین، شلوار لی هم گفته می‌شود این است که برندی با نام لی (Lee) در سال ۱۸۷۳ این مدل شلوار را وارد بازار کرد به همین علت به شلوار لی معروف شدند و امروز هم خیلی از افراد شلوار جین را به عنوان شلوار لی می‌شناسند. این شلوار بچگانه در دو نوع سایز نقلی که مناسب سن ۱ تا ۶ سال است و سایز کودک که سایز آن‌ها تا ۱۲ سال است تولید می‌شود.

شلوار جین دخترانه

مدل های شلوار لی و جین‌ بچگانه برای دختربچه ها

به نوع لباس، تیپ و استایل کودک خود علاقه دارید و می‌خواهید همیشه در همه جا کودک شما خوش لباس و خوشتیپ باشد به طوری که توجه همه را به او جلب کنید. بهتر است به سراغ شلوار جین دخترانه بچگانه بروید. خوشبختانه امروزه این نوع از شلوار بچگانه دارای تنوع سایز و رنگ زیادی است، یعنی شما می‌توانید شلوار جین بچگانه را با هر نوع لباسی با هر رنگی که داشته باشد، ست نمایید. انتخاب لباس مناسب تاثیر زیادی بر خوشتیپ بودن کودک شما دارد. این‌جاست که اهمیت شلوار جین بچگانه بیشتر از سایر لباس‌ها مشخص می‌شود.

شلوار دخترانه مجلسی

معمولا سایز شلوار بچگانه بر اساس قد و وزن کودک شما می‌تواند، متفاوت باشد. اما یک سری سایز استاندارد وجود دارد که برای بیشتر کودکان صدق می‌کند و به قرار زیر است:

سایز ۳۰: مناسب سن یک سال، سایز ۳۵: مناسب سن یک تا دو سال، سایز ۴۰: مناسب سن دو تا چهار سال، سایز ۴۵: مناسب سن سه تا پنج سال، سایز ۵۰: مناسب سن چهار تا هفت سال، سایز ۵۵: مناسب سن پنج تا هشت سال، سایز ۶۰: مناسب سن هفت تا دوازده سال، سایز ۶۵: مناسب سن هشت تا چهارده سال، سایز ۷۰: مناسب سن ده تا شانزده سال، سایز ۷۵: مناسب سن دوازده تا هجده سال.

شلوار بچگانه مدل جدید

جنس جین را به علت داشتن الیاف نخ و پنبه نباید با شوینده‌های اسیدی مانند وایتکس شستشو داد زیرا به سرعت پوسیده شده و تغییر رنگ می‌دهند.
بر خلاف سایر جنس‌های شلوار بچه‌گانه جین را می‌توان با ماشین لباسشویی شستشو داد به شرط اینکه دمای آب روی درجه پایین باشد.
در صورت خیس شدن شلوار جین بلافاصله آن را روی طناب پهن کنید تا در مجاورت هوای آزاد خشک شود در غیر این صورت فرسوده می‌شود.
اگر از رنگ‌های تیره شلوار جین استفاده می‌کنید، آن را با لباس‌های روشن شستشو ندهید زیرا مقداری رنگ پس می‌دهند. بهترین روش شستشوی آن‌ها این است که آن را برعکس کرده و با آب سرد شستشو دهید.

جدیدترین انواع مدل های شلوار جین دخترانه بچگانه ۱۴۰۱

شلوارک جین دخترانه

 بهترین شلوار دخترانه

روش نگداری شلوار جین

شلوار جین 2022

شلوار مناسب نوزاد

شلوار جین پسرانه شیک

شلوار شیک مناسب نوزاد

سرهمی جین دخترانه بچگانه

با ما همراه باشید

نظرات