از تولید و پخش عمده پوشاک مردانه چه می‌دانید؟

0

تولیدی پوشاک مردانه دیورسومد با ۳۰ سال تجربه در صنعت پوشاک، با همکاری کادری مجرب از طراحان و خیاطان این عرصه در زمینه تولید و پخش کاپشن مردانه زمستانی در کلان شهر تبریز شروع به فعالیت کرد و از همان ابتدا سهم بزرگی در تامین پوشاک زمستانی مردانه در سراسر ایران داشت.

 فروش عمده کاپشن مردانه

پس از مدت کوتاهی از فعالیت در زمینه کاپشن مردانه ، تولیدی پوشاک دیورسومد تولید عمده انواع پوشاک مردانه را نیز که شامل موارد زیر است، آغاز کرد:

  • کاپشن مردانه و اورکت زمستانی
  • پالتو و نیم پالتو
  • کاپشن بهاره و پاییزه دورو و تک رو
  •  ژیله و پافر
  • پیراهن آستین بلند
  •  پیراهن آستین کوتاه
  •  تیشرت و پولوشرت ( تیشرت یقه دار )
  •  انواع پیراهن جعبه‌ای
  •  شلوار جین، کتان و پارچه‌ای
  • انواع لباس کار و لباس فرم سازمانی

این مجموعه همواره برای تولید تمامی البسه نهایت دقت و سلیقه را به کار برده است تا علاوه بر کیفیت عالی پارچه و دوخت، در راستای شعار برند خود « همیشه و همه جا » بتواند محصولی را تولید کند که مطابق سلیقه آقایان و همچنین هم سو با جدیدترین مدل‌های روز باشد و حتی توانایی رقابت با طرح‌ها و کیفیت لباس‌های خارجی را داشته باشد. با توجه به استقبال عموم مردم از محصولات این برند، می بینیم که در راستای این هدف موفقیت‌هایی نیز کسب شده است.

دیورسو پوشاک تولید شده خود را به صورت عمده در اختیار خریداران قرار می‌دهد. اکنون مرکز تولیدی و پخش پوشاک مردانه دیورسومد واقع در تهران است و شایان ذکر است که این برند اکنون جزء یکی از بزرگترین مراکز تولیدی کاپشن مردانه تهران است.

نکته قابل تامل در نحوه فعالیت این تیم، ضمانت یک ساله‌ای است که این برند برای کاپشن‌های زمستانه خود در نظر گرفته است. قیمت عمده کاپشن زمستانی و سایر تولیدات این برند در مقایسه با سایر همصنفان خود بسیار مناسب تر است و این قیمت مناسب در کنار کیفیت بالای محصولات، خرید عمده پوشک مردانه از این تولیدی را برای خریداران به اولویت تبدیل کرده است.

نکاتی که در خرید عمده کاپشن مردانه و پوشاک مردانه باید بدانیم!

تولیدی و پخش پوشاک مردانه دیورسو مد در طی این سال‌ها با سازمان‌ها و ارگان‌های بزرگ و کوچک، مجموعه‌ها و شرکت‌های گوناگون، مراکز خرید پوشاک، پاساژها و بوتیک‌های متفاوت در جهت فروش عمده کاپشن مردانه و انواع پوشاک همکاری داشته است.

فروش عمده پیراهن مردانه

نحوه فروش عمده و سازمانی محصولات تولیدی پوشاک مردانه دیورسومد:

·         سری دوزی پوشاک

در فروش عمده کاپشن مردانه و البته سایر تولیدات مجموعه به صورت سری دوزی ، خریدار می‌تواند هر تعداد لباس با هر سایزی که مد نظرش است، از تولیدی خریداری کند. عموما فروشندگان پوشاک و بوتیک داران و یا دست فروشان لباس، خرید عمده را اینگونه انجام می‌دهند.

·         شخصی دوزی پوشاک

مجموعه امکان شخصی دوزی را برای مشتریان خود فراهم کرده است. به این ترتیب که خریدار می‎تواند جنس پارچه کاپشن یا پوشاک را خود انتخاب کند و یا از مجموعه بخواهد که سایز منحصر به فرد شخص یا اشخاص را اندازه گیری کند.

معمولا کارفرمایی که قصد تهیه لباس کار سازمانی برای مجموعه خود را دارد و در بین کارکنانش افرادی با ویژگی‌های خاص مثل قد خیلی بلند یا کوتاه، چاقی یا لاغری مفرط، یا محیط کاری نامتعارف مثل گرمای زیاد یا سرما بیش از حد، رطوبت بالا و غیره دارد و جنس لباس در این مکان‌ها اهمیت دارد، از این شرایط خرید عمده پوشاک استقبال می‌کند.

·         دوخت اختصاصی پوشاک

دوخت اختصاصی برند دیورسو نیز به کارفرمایانی اختصاص دارد که تمایل به دوخت کاپشن مردانه یا هر نوع پوشاکی را  با طراحی خاص و متفاوت، جنس پارچه دلخواه و ویژگی های منحصر به فرد را دارند. عموما سازمان‌های بزرگ که در آن‌ها پوشش افراد با توجه به هدف کارفرما، شرایط کار و غیره می‌تواند متفاوت و خاص باشد، از این روش فروش عمده پوشاک استفاده می‌کنند.

·         امانی فروشی پوشاک

در ارتباط با فروش امانی نیز، طبق توافق بین تولیدی لباس و فروشنده تا مدت زمان معینی، فروشنده می‌تواند باقی مانده محصولات را به مجموعه برگرداند.

لازم به ذکر است که در خرید عمده البسه مردانه ،‌ تعداد پوشاک، زمان تحویل سفارش، جنس پارچه، طرح مورد نظر لباس و نوع همکاری انتخابی برای خرید عمده ( سری دوزی، شخصی دوزی، اختصاصی و امانی فروشی ) در قیمت نهایی تاثیرگذار است.

تولیدی دیورسومد برای همه مخاطبان خود در تهران، تبریز، مشهد، اصفهان و سایر شهرها در سراسر ایران امکان فروش عمده پوشاک مردانه به صورت اینترنتی، تلفنی و حضوری را فراهم کرده است. خریداران البسه عمده در شهرهای دور از تهران و مسافت‌های طولانی می توانند نمونه لباس را دریافت کنند و پس از تایید کیفیت پوشاک اقدام به خرید کنند.

فروشگاه عمده پوشاک مردانه

برند ایرانی دیورسومد علاوه بر پرداخت نقدی، امکان پرداخت اقساطی را نیز امکان پذیر کرده است. برای اطلاع از شرایط خرید و قیمت محصولات به سایت diversomode.com مراجعه کنید و یا با شماره تلفن های ۰۲۱۸۸۳۶۰۸۷۸ و شماره واتسپ ۰۹۰۲۴۰۱۸۴۸۷ تماس بگیرید. خرید عمده کاپشن مردانه و انواع پوشاک مردانه با کیفیت عالی و قیمت مناسب، تولید کننده پوشاک مردانه دیورسومد بهترین انتخاب است.

نظرات