آیا شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس فردا آلودگی هوا

0

آیا شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس فردا آلودگی هوا شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ در شهرهای تهران و البرز و ایلام و شهرهای جنوبی و اصفهان و تبریز  و مشهد و تعطیلی ادارات به دلیل گردوخاک و الودگی هوا و تعطیلی مدارس تهران فردا شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ در شهرهای استان های اصفهان و مشهد و خبر تعطیلی مدارس تهران روز شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ به دلیل آلودگی هوا فردا را از حرف تازه میخوانید.

آیا شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس تهران فردا آلودگی هوا

آیا شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس فردا آلودگی هوا

فوری

🔻اطلاعیه
🔹شهبازی مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه :

🔹بر اساس تصمیم کارگروه شرایط اضطراری آلودگی هوا به دلیل افزایش غلظت و نفوذ ذرات گرد و غبار ، مدارس درتمامی مقاطع تحصیلی نوبت صبح شنبه ۳۱ اردیبهشت ماه در شهرستانهای قصرشیرین، سرپل ذهاب ، گیلانغرب، دالاهو و ثلاث باباجانی تعطیل اعلام شد.

🔹لازم به ذکر است امتحانات نهایی بر اساس برنامه قبلی برگزار می شود.

اطلاعیه
🔺نتیجه تصمیمات کارگروه اضطرار آلودگی هوای لرستان

🔹با توجه به ورود موجی از گرد و غبار به استان برای روز شنبه مقرر شد به دلیل اینکه تمامی مقاطع تحصیلی در حال گذراندن امتحانات نهایی هستند و میزان حضور دانش‌آموزان تنها محدود به زمان برگزاری آزمون است، لذا همه مقاطع تحصیلی در دو نوبت صبح و عصر برقرار خواهد بود و می‌بایست دانش‌آموزان و مربیان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برای برگزاری امتحانات در مدارس حضور یابند.
🔹با عنایت به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر افزایش آلودگی هوا در اواسط روز مقرر شد، جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان فردا(شنبه) راس ساعت ۱۰ صبح برگزار و نتیجه تصمیمات کارگروه صرفاً در خصوص ادارات(تعجیل احتمالی در تعطیلی) از طریق فرمانداری‌ها

در حال تکمیل…..

دانش آموزان عزیز توجه کنند هنوز درباره تعطیلی فردا شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ تصمیمی گرفته نشده و تا ساعاتی دیگر این بخش بروزرسانی خواهد شد.

همچنین اگر اطلاعی از تعطیلی ادارات و مدارس شهرهای خود دارید در بخش کامنت ها با ما درمیان بگذارید

درباره تعطیلی استان تهران و مشهد و بوشهر و چهارمحال و بختیاری فردا شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ و الودگی هوا و گردوغبار و گردوخاک و بارندگی خبری نشده و مشخص نیست آیا فردا تهران تعطیل است؟ و یا همچنین خبری از تعطیلی مدارس تهران و البرز و کرج و تبریز و مشهد و تبریز و شهرهای غربی و جنوبی به علت آلودگی هوا و طوفان و رعد و برق و تگرگ نشده است.

در حال تکمیل..

هواشناسی شهرها برای فردا

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا جمعه (۳۰ اردیبهشت) در ارتفاعات آذربایجان شرقی و اردبیل بارش پراکنده و شنبه (۳۱ اردیبهشت) در نیمه شمالی اردبیل آذربایجان غربی و شرقی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود. نواحی مرکزی و شرقی خلیج فارس و تنگه هرمز تا روز شنبه مواج است.

سازمان هواشناسی در نیمه شمالی استا‌ن‌های آذربایجان غربی، آذربایجان غربی، اردبیل، سواحل دریای خزر در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات البرز مرکزی و فردا در خراسان شمالی، نیمه شمالی خراسان رضوی،‌ استان‌های ساحلی دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی به ویژه در ساعات بعدازظهر رگبار، وزش باد شدید موقتی، رعدوبرق و گاهی گردوخاک روی می‌دهد.

طی این دو روز در برخی مناطق استان‌های واقع در شمال غرب،‌غرب، جنوب غرب، استان‌های ساحلی دریای خزر، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی وزش باد شدید و در مناطق مستعد همراه با خیزش گردوخاک پیش‌بینی شده است.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی یکشنبه آینده در اکثر مناطق کشور جو پایدار و آسمان صاف است. روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته آینده در برخی مناطق شمال غرب بارش‌های پراکنده و وزش باد شدید موقتی با احتمال خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود و در سایر مناطق کشور آسمان صاف و آفتابی است.

نظرات