جدیدترین انواع مدل های کفش کالج زنانه ویژه تابستان ۱۴۰۱ شیک و باکلاس

0

مدل های کفش کالج زنانه ۱۴۰۱ : راحتی کفش کالج زنانه به اندازه‌ای هست که اگر چندان مایل به پوشیدن صندل‌های تابستانی نباشید این کفش را انتخاب کنید. این کفش که این روزها بسیار در بازار مد هستند و بخاطر راحتی بسیار از افراد جزو انتخاب هایشان در قدم زدن های طولانی مدت استفاده میکنند رضایت کامل را دارند به همین دلیل در این بخش به معرفی جدیدترین مدل های کالج زنانه ۱۴۰۱ بسیار شیک مناسب همه سنین می پردازیم پس تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

کفش کالج زنانه 1401

راهنمای خرید

کفش لوفر با نام مرسوم کالج از کفش‌های چهارفصل راحتی است که شیک‌پوشان بسیاری ترجیح می‌دهند در فصل تابستان از این کفش در استایل خود بهره ببرند. این کفش کژوال و اسپرت بسیار راحت و سبک بوده و برای استفاده روزانه بهترین کارایی را دارند. در بین لوفرهای متنوعی که به بازار عرضه می‌شود چند ویژگی مشترک به چشم می‌خورد: بند ندارد، در قسمت پنجه گرد است، زبانه کفش بلند نیست، در صورت وجود پاشنه، اندازه آن کوتاه است، قوزک پا را پوشش نمی‌دهند.

کفش کالج ویژه تابستان

کفش لوفر منگوله‌دار: لوفر منگوله‌دار در قسمت رویه و نزدیک به زبانه، مزین به مهره و منگوله است. این کفش به طور معمول از جیر و چرم تولید شده و دوام خوبی دارد. در رفت‌وآمدهای روزمره می‌توانید روی لوفر منگوله‌دار حساب کنید.

کفش کالج زنانه تابستانی

این کفش قسمت قوزک پا را پوشش نمی‌دهد بنابراین بهتر است آن را با جورابی بدون ساق بپوشید. کفش کالج به دلیل سادگی این امکان را به شما می‌دهد تا آن را با انواع شلوارهای جذب و غیر جذب، لِگ و جین امتحان کنید. مدل‌های چرم تیره این کفش نیز سازگاری بیشتری با مهمانی‌های رسمی دارد. نمونه‌های رنگی کفش کالج زنانه هم حال و هوای کژوال دارد.

جدیدترین انواع مدل های کفش کالج زنانه ویژه تابستان ۱۴۰۱

کفش کالج

 کفش لوفر گوچی: این کفش در قسمت رویه و نزدیک به زبانه‌ مزین به تکه‌ای نواز باریک فلزی است که به دو طرف کفش وصل می‌شود. این کفش، مدل رسمی‌تری نسبت به مدل کالج منگوله‌دار بوده و با پاشنه اندکی که دارد پای شما را در وضعیت راحتی قرار می‌دهد.

کفش مناسب تابستان

کفش کالج دخترانه

کفش مجلسی زنانه

انواع کفش راحتی

کفش مناسب دانشگاه

کفش فانتزی دخترانه

کفش کالج چیست

با ما همراه باشید

نظرات