جدید ترین انواع مدل های صندل زنانه ویژه تابستان ۱۴۰۱+ راهنمای خرید

0

صندل زنانه تابستانی ۱۴۰۱ : همه بانوان باید حداقل یک جفت صندل زنانه داشته باشند. اما وقتی نوبت به خرید آنها می‌رسد، می‌توانیم کاملاً درک کنیم که انتخاب درست آن‌ها چقدر دشوار است. پوشیدن صندل‌های شیک یا دمپایی نرم در تابستان بسیار خوب و جذاب است. اما پوشیدن صندل نکاتی دارد که باید هنگام خرید صندل به آن توجه کنید. در ادامه این مطلب ما جدیدترین انواع مدل های صندل زنانه و دخترانه تابستانی ۱۴۰۱ در مدل های شیک و زیبا قرار داده ایم. برای مشاهده این مطلب با ما همراه باشید.

مدل جدید صندل زنانهراهنمای خرید

اولین مورد در خرید صندل‌های دخترانه و زنانه، بررسی پایه یا زیره صندل است. زیره صندل باید با فرم پای شما مطابقت داشته باشد. پهنای آن باید به اندازه پای شما باشد تا حمایت مناسبی داشته باشد. همچنین باید کفی ضخیم تر با یک مقدار پاشنه داشته باشد تا بتواند ضربات وارده بر پا را جذب کند و از پای شما هنگام راه رفتن محافظت کند. دوم نکته این است که مطمئن شوید طول کفش برای پای شما مناسب است. در حالت ایده‌آل، باید به دنبال صندل‌هایی باشید که طول آن با طول پای شما برابر باشد و پنجه‌ها روی زیره کفش محکم بمانند.

صندل زنانه مدل 1401

صندل تابستانی زنانه پاشنه دار این مدل صندل پاشنه بلند تابستانی دارای پاشنه یا نیم پاشنه مناسب به صورت جداست و دارای طرح های زیبایی است اما راحتی کمتری نسبت به صندل های تخت و یا لژدار دارند و زیبایی منحصر بفرد و افزودن به قد فرد می تواند دلایل انتخاب آن ها باشد.

صندل زنانه

چرم طبیعی و مصنوعی بهترین جنس برای یک صندل است که هم زیبا و هم با دوام است و بوی عرق هم نمی گیرد. چرم مصنوعی ارزان تر از چرم طبیعی است . در انتخاب سایز صندل طول پا و عرض، قوس و فعالیت هایی که شما انجام می دهید نقش مهمی دارد پس هنگام خرید فقط صندل را بر حسب سایز پا خرید داری نکنید و دقت کنید که چقدر در صندل احساس راحتی و سبکی می کنید.

جدیدترین انواع مدل های صندل های زنانه و دخترانه ویژه تابستان ۱۴۰۱

صندل دخترانه

صندل مجلسی

صندل راحتی

بهترین جنس صندل زنانه

قیمت صندل زنانه

صندل مردانه

صندل ست

با ما همراه باشید

نظرات