راهنمای خرید دستبند ست عاشقانه ۱۴۰۱ + مدلهای جدید دستبندهای ست ۲۰۲۲

0

مدل ست دستبند عاشقانه ۱۴۰۱ : دستبندها، بخش مهمی از زیورآلات هستند که بخاطر زیبایی و جلوه‌ی خاصی که به دست و استایل می بخشد، همواره مورد توجه ویژه قرار داشته است. در ادامه این مطلب ما جدیدترین انواع مدل های دستبند ست عاشقانه ۱۴۰۱ در مدل های شیک و زیبا قرار داده ایم. برای مشاهده این مطلب با ما همراه باشید.

دستبند ست عاشقانه

دستبند ست (طلا و بدلی و نقره و مهره ای) از جمله اکسسوری‌هایی است که همواره مورد توجه زوجین قرار دارد. و به دلیل تنوع بسیار بالایی که در جنس، طرح، رنگ و مدل‌های آن وجود دارد، انتخاب را برای افراد سخت می کند

راهنمای خرید

خرید دستبند ست مثل انگشتر ست ایده‌ی مرسومی بین زوج‌هاست. دستبندهای ست می‌توانند از مواد متفاوتی ساخته شوند. اگر شما هم دنبال ایده‌ای خاص و فوق العاده می‌گردید، ما به شما کمک می‌کنیم، راحت‌تر انتخاب کنید.

مدل جدید دستبند ست مگنتی

دستبندهای بافتنی دست ساز از راحت‌ترین ها برای دست هستند. به علاوه اینکه ساخت آن در رنگ‌های مختلفی امکان پذیر است. قسمت سفارشی سازی شده‌ی این دستبند، همان قطعه‌ی فلزی آن است که به انتخاب و سلیقه‌ی خریدار، روی آن حکاکی می‌شود. برای دوام بیشتر دستبندها معمولا فلز را از موادی انتخاب می‌کنند که مقاوم به خوردگی و زنگ زدگی است. قطعه‌ی دخترانه‌ی این ست دارای روکش طلای رزگلد و پسرانه‌ی آن مشکی است.

دستبند ست

یکی از بهترین مدل های دستبند ست از جنس استیل سازگار با بدن که ضد آلرژی، مقاوم به خوردگی و زنگ زدگی است. استفاده از سنگ‌های زیرکونیایی صورتی و آبی برای مدل‌های دخترانه و پسرانه‌ی این دستبند، آن را دلچسب‌تر و دیدنی‌تر کرده است. روی این دستبندها کلمات King و Queenحکاکی شده که با توجه به سفارش خریدار، کلمات دلخواه دیگری قابل حکاکی است.

 

دستبند ست زوج

مدل‌های معرفی شده تنها تعداد محدودی از طراحی‌های معروف دستبند ست هستند که می‌توانید برای یادآوری عشق و ابراز احساس خود در یک روز ویژه هدیه دهید.تنوع گسترده‌ای که در مدل‌های این دستبندها وجود دارد این امکان را به شما می‌دهد که با توجه به سلیقه‌ی خود و طرف مقابلتان، بهترین ها را انتخاب کنید.

جدیدترین انواع مدل های ست دستبند عاشقانه ۱۴۰۱

دستبند ست ظریف

ست عاشقانه

نکات مهم خرید دستبند

دستبند زنانه

ست برای زوجین

ست دستبند با گردنبند

با ما همراه باشید

نظرات