جدیدترین مدل های ست انگشتر و دستبند زنانه ۱۴۰۱ + راهنمای خرید

0

ست انگشتر و دستبند طلا زنانه ۱۴۰۱ : ست انگشتر و دستبند طلا  و یا بدلی یکی از محبوب‌ترین جواهرات خانم‌ها محسوب می‌شود که می‌توانند آن را در مهمانی‌ها و مجالس مختلف استفاده کنند و همواره بدرخشند. اغلب از برلیان و سنگ‌های قیمتی برای تزیین ست‌های انگشتر و دستبند استفاده می‌شود، اما برخی مدل‌ها هم از تراشکاری و رنگ‌های مختلف طلا، مثل زرد، سفید و رز گلد استفاده می‌کنند. در ادامه این مطلب ما جدیدترین انواع مدل های ست انگشتر و دستبند زنانه و دخترانه ۱۴۰۱ در مدل های شیک و زیبا قرار داده ایم. برای مشاهده این مطلب با ما همراه باشید.

ست انگشتر و دستبند زنانه

راهنمای خرید

خانوم های جوان علاقه زیادی به استفاده از انگشتر و دستبند دارند و استفاده از این اکسسوری ها در ایجاد تیپ یا استایل شیک و جذاب می تواند بسیار تاثیرگذار باشد، انواع انگشتر و دستبند در طرح های متنوع و زیبایی وجود دارند که هرکسی می تواند مدلی زیبا را مطابق با سلیقه اش انتخاب کرده و استفاده نماید.

ست حلقه و دستبند

عموما دستبندها ساختاری انعطاف پذیر دارند تا به راحتی روی مچ دست بنشینند. برای این نوع دستبندها قفل‌های متفاوتی تعبیه می‌شود. برای خرید دستبند زنانه طلا لازم است از ایمنی قفل آن مطمئن شوید. انواع قفل‌های دستبند شامل قفل خرچنگی، تاشو ، ضامن ، حلقه فنر ، دکمه فشار ، قلاب مغناطیسی یا قلاب ماهی است. بسته به مدل دستبند نوع خاصی از قفل برای آن انتخاب می‌شود.

دستبند ست

 

اولین نکته مهم در انتخاب انگشتر طلا، بررسی مدل انگشتانتان است. با توجه به فرم و ویژگی انگشت، انتخاب های متفاوتی خواهید داشت. اگر انگشتان شما بلند و کشیده است از انگشتر های ریز و ظریف با نگین های کوچک استفاده کنید. نگین های لوزی شکل یا طرح های اشکی مناسب برای مدل انگشتان کوتاه می باشد. انگشترهایی با نگین های مستطیلی، بزرگ و درشت مناسب برای انگشتانی عریض و تو پر می باشد. با رعایت این نکته می توانید بهترین و زیباترین انگشتر مخصوص خودتان را انتخاب کنید.

راهنمای خرید ست انگشتر و دستبند

امیدواریم این مطالب برای شما مفید باشد.

جدیدترین انواع مدل های ست انگشتر و دستبند زنانه و دخترانه ۱۴۰۱

انگشتر ست

مدل جدید ست انگشتر و دستبند

ست دستبند با لباس

نیم ست طلا

دستبند مدل 2022

دستبند پهن

طلای سفید

با ما همراه باشید

نظرات