بررسی سطح کیفی وب کم لپ تاپ Acer Swift 3 (2022)

0

لپ تاپ جدید Swift 3 که در سال ۲۰۲۲ روانه بازار شده است، نکات جالبی برای بررسی دارد. این محصول با قیمت نسبت مقرون به صرفه روانه بازار شده است و می‌توانید از تراشه‌های موبایل نسل دوازدهم اینتل که از سری Alder Lake P هستند، بهره ببرید. این لپ تاپ همچنین به ۲ ترابایت حافظه ذخیره‌سازی هم مجهز شده است که روند ذخیره‌سازی اطلاعات را در آن بسیار ساده‌تر خواهد کرد. شما هم می‌توانید از این لپ تاپ جذاب و زیبا بهره برده و در کارهای مختلف خانگی، کاری یا دانشگاهی از آن استفاده کنید. لپ تاپ ایسر Swift 3 از یک وب کم جذاب هم برخوردار است که در ادامه قصد داریم که بیشتر به آن بپردازیم.

لپ تاپ ایسر Swift 3 2022

خرید لب تاب از جمله مهم‌ترین نیازهای بشریت است و در هر زمینه کاری، حتی اگر به تکنولوژی آشنایی چندانی نداشته باشید، با کمک یک لپ تاپ می‌توانید کارهای خود را بهتر پیش برده و پیشرفت کنید. یک دانشجو عملا بدون لپ تاپ کار خاصی نمی‌تواند انجام دهد و همین مسئله سبب شده است که لزوم استفاده از یک لپ تاپ برای کاربران زیادی تبدیل به یک اولویت شود. لپ تاپ ایسر همواره از جمله محصولاتی بوده است که سطح عالی از مشخصات فنی را با قیمت مناسب روانه بازار می‌کند و رقابت آن با کمپانی‌های دیگری مانند لپ تاپ dell و ایسوس هم کاملا آشکار بوده است.

وب کم لپ تاپ ایسر Swift 3 2022

به گفته ایسر، مدل‌های جدید ایسر سوئیفت ۲۰۲۲ همگی دارای وب کم فول اچ دی هستند. این انتخاب بسیار عالی است، چرا که حتی نوع پایه لپ تاپ هم با این وب کم عرضه شده است و کیفیتی فراتر از گزینه‌های ۷۲۰p HD را دارد که اکثر لپ تاپ‌های بالارده هم از آن استفاده می‌کنند. نوت بوک‌های میان‌رده و بالا رده گران قیمت مانند لپ تاپ Dell Latitude 7330 هم یکی از همین گزینه‌ها است که تنها با یک دوربین اچ دی روانه بازار شده است و مدل پایه آن هم چنین شرایطی دارد. بنابراین، این واقعیت همواره وجود دارد که ایر یک دوربین فول اچ دی را برای تمام مدل‌های Swift 3 ارائه کرده است و بسیار ارزشمند ظاهر می‌شود.

اگر فردی هستید که تمایل زیادی به شرکت در بسیاری از تماس‌هاای ویدیویی و جلسات آنلاین دارید، می‌توانید از این لپ تاپ به‌عنوان گزینه‌ای عالی استفاده کنید. این وب کم برای برقراری تماس‌های ویدیویی با کیفیت هم کاربرد دارد و به‌عنوان یک گزینه عالی می‌توانید به سراغش بروید. اگر وب کم را خودتان تست کنید، بهتر می‌توانید با کیفیت دقیق آن واقف شوید. خرید لب تاب ایسر شما را در وضعیت بسیارخوبی قرار می‌دهد و محصولی مانند Swift 3 را به یک گزینه عالی در زمینه‌های مختلفی مانند دانشگاه و کار تبدیل خواهد کرد. ایسر حتی اعلام کرده است که وب کم این کمپانی با کاهش نویز همراه بوده است و از تکنیکی هوشمندانه برای بهبود کلی تصویر و ویدیو استفاده می‌کند.

لپ تاپ ایسر Swift 3 2022

سنسورهای مختلف

یکی از مواردی که به وضوح در این لپ تاپ نمی‌توانیم آن را دریافت کنیم، پشتیبانی از سیستم تشخیص چهره است که Windows Hello می‌توانست برای کاربران فراهم کند. دلیل این امر هم نبود دوربین IR است. شما می‌توانید به جای آن یک اسکنر اثر انگشت داشته باشید. بنابراین، این سیستم بیومتریک لزوما تنها به‌عنوان اثر انگشت کاربرد ندارد و به‌عنوان جایگزین دوربین IR هم می‌توانید روی آن فکر کنید. لپ تاپ ایسر Swift 3 که در رویداد MWC 2022 معرفی شد، محصولی است که کمی دیرتر از سایر رقبا عرضه خواهد شد، اما ارزش بالایی به‌همراه دارد.

با خرید لب تاب ایسر Swift 3 طراحی فوق‌العاده خوبی با شاسی تمام فلزی خواهیم داشت که از همه زوایا کیفیت بالایش را می‌توانید تایید کنید. این یک انتخاب عالی برای علاقه‌مندان به تولید محتوا و کسانی است که همیشه در حال حرکت هستند. می‌توانید در حین حرکت به دانشگاه، محل کار و حتی مسافرت، این لپ تاپ را با خود داشته باشید. عمر باتری آن طولانی مدت بوده و کیفیت ساخت عالی به‌همراه دارد. پردازنده نسل دهم Core i5 اینتل همراه با گرافیک UHD برای‌تان فراهم شده است و اگر به‌دنبال کامپیوترهای رومیزی هستید، می‌توانید نگاهی به سری VAIO L سونی هم بیندازید که نکات جالبی برای‌تان به همراه دارد.

کارایی

با خرید لب تاب ایسر Swift 3 می‌توانید از ۸ گیگابایت حافظه رم در کنار ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره ببرید. این ترکیب عملکرد خوبی را در کنار عمر باتری طولانی مدت برای شما فراهم می‌کند. یک پنل ۱۴ اینچی فول اچ دی IPS هم داریم که برای تماشای محتواهای رسانه‌ای و خلاقیت با برنامه‌های مختلف عالی خواهد بود. سیستم عامل ویندوز ۱۰ را می‌توانید روی این لپ تاپ اجرا کنید. در مقایسه با کروم بوک ۲ توشیبا این لپ تاپ عملکرد بهتری دارد. سری جدید Inspirion 7000 هم روانه بازار شده است که به‌همین اندازه قدرت بالایی دارند.

طراحی

لپ تاپ Swift 3 از طراحی باریک بهره برده و از ساختار تمام آلومینیومی استفاده می‌کند. این لپ تاپ به همان اندازه که به نظر می‌رسد سبک است و وزن آن تنها ۱.۲ کیلوگرم تعیین شده است. این لپ تاپ به‌همین واسطه برای مسافرت یک گزینه عالی است. صفحه نمایش ۱۴ اینچی آن دارای حاشیه‌های فوق‌العاده باریکی است و نسبت صفحه نمایش به بدنه هم ۸۴ درصد تعیین شده است. این لپ تاپ از صفحه کلیدی با نور پس زمینه مناسب استفاده می‌کند که انعطاف پذیری ندارد. یک صفحه لمسی دقیق و اسکنر اثر انگشت هم می‌بینیم که برای بالابردن سطح امکانات این محصول عالی هستند.

اگرطراحی مینیمال لپ تاپ ایسر Swift 3 شما را تحت تاثیر قرار نمی‌دهد، گزینه‌های دیگری مانند لپ تاپ dell و مایکروسافت سرفیس بوک ۲ در ۱ را هم داریم که به‌خاطر عملکرد بالایشان شناخته می‌شوند و می‌توانید در صورت علاقه به سراغ‌شان بروید. هر کدام از این لپ تاپ‌ها قیمت مشابهی با لپ تاپ ایسر دارند. بالاخره سلایق متفاوت است و ممکن است که طراحی محصولاتی مانند لپ تاپ dell و لپ تاپ مایکروسافت بیشتر به مذاق شما خوش بیاید. اما اگر به‌دنبال وب کم با کیفیت فول اچ دی هستید، نسخه ۲۰۲۲ لپ تاپ Swift 3 یکی از مواردی است که باید آن را در اولویت خرید خود قرار دهید.

لپ تاپ ایسر Swift 3 2022

ارزش خرید لپ تاپ ایسر Swift 3

با توجه به اینکه لپ تاپ ایسر با جدیدترین تراشه Core i5 اینتل نسل دهم و وای فای ۶ دو بانده روانه بازار شده است، ارزش خرید آن توسط کارشناسان بالا عنوان می‌شود. این تمام ماجرا نیست. گزینه‌های اتصال ارزشمندی مانند پورت USB و HDMI در این لپ تاپ تعبیه شده است و گزینه‌های جالبی مانند پورت USB-C، پورت USB 3.1 و تاندربولت ۳ را می‌بینیم که سرعت انتقال بی‌سیم را ۳ برابر سریع‌تر انجام خواهد داد. در حالت کلی، تراشه Intel Core نسل دهم عملکرد بهتری نسبت به انواع لپ تاپ با تراشه AMD Ryzen دارد. اگر صفحه نمایش بهتر و اسلات کارت حافظه بهتری می‌خواهید، احتمالا گزینه‌ای مانند لپ تاپ dell xps 13 می‌تواند انتخاب بهتری باشد.

لپ تاپ ایسر Swift 3 یک محصول عالی برای کسانی است که دوست دارند در حین حرکت، قدرت بالایی را از لپ تاپ خود دریافت کنند. طراحی سبک وزن و صفحه کلید خوب سبب شده است که به‌عنوان یک لپ تاپ عالی از این محصول یاد کنیم. تنها ایراد آن این است که اسپیکرها آن‌قدرها هم عالی نیستند و پیشنهاد می‌کنیم که از هدفون برای گوش دادن به موسیقی یا تماشای فیلم استفاده کنید. در این شرایط، دیگر صدای لپ تاپ آزاردهنده نبوده و همچنان می‌توانید کیفیت بالای لپ تاپ را داشته باشید.

خرید لپ تاپ از مقداد آی تی

مقداد آی تی به‌عنوان مرجعی کامل برای مقایسه قیمت لپ تاپ‌های مختلف بازار شناخته می‌شود و با کمی مقایسه می‌توانید بهترین شرایط را در خرید لب تاب برای خود فراهم کنید. این برند تلاش کرده است که مدل‌های مختلف محصولات برندهای مختلف را با بهترین قیمت در اختیار شما گذارد.

نظرات