انواع مدل های جدید مانتو عبایی زنانه ۱۴۰۱ فوق العاده شیک و زیبا

1

“مانتو عبایی زنانه ۱۴۰۱ ”. از انواع مانتو هایی هست که برای زنان محجبه در سراسر دنیا جذابیت دارد. اما این موضوع دلیل نمی‌شود که تنها زنان محجبه از آن استفاده کنند. این مانتو ها در انواع طرح ها و رنگ ها و مدل های مختلفی تولید میشوند. و تمام سلایق رو در بر میگیرد. اگر شما جز آن دسته از افرادی  هستید که میخواهید مانتو عبایی زیبا همراه با استایلی به روز داشته باشید. بهتر است در ادامه این مطلب همراه ما باشید. در ادامه این مطلب ما جدیدترین انواع مدل های مانتو عبایی زنانه و دخترانه مجلسی ۱۴۰۱ در مدل های ساده و لاکچری بسیار زیبا قرار داده ایم. برای مشاهده این مطلب با ما همراه باشید.

مانتو عبایی

راهنمای خرید

چون عبا لباس رسمی زنان عرب است آن‌ها ترجیح می‌دهند در جشن‌های رسمی به عنوان لباس‌ فاخر از عبا استفاده کنند. شاید به نظر برسد عبا که لباس فاخر نیست! اما چنین نیست! پارچه‌هایی که برای زنان ثروتمند با آن‌ها عبا تهیه می‌شود اغلب بسیار نفیس و خاص هستند.

پارچه‌هایی که برای این لباس استفاده می‌شود اغلب سیاه است. اما از زمانی که برندهای اروپایی در پی تولید این لباس برآمدند با رنگ‌ها و طرح‌های متنوعی به میدان آمدند.

مانتو عبایی

این مانتوهای بلند به دلیل دوخت و مدل خاصی که دارند قابل استفاده در تمامی مراسم هستند به ویژه مجلسی که مختلط هستند و نیاز است تا شما با حجاب کامل در آن حضور یابید.

مانتو عربی حتی برای خرید روزانه نیز مناسب است. تنها لازم است که شما این مانتو را با یک شال زیبا ست کنید و از آزادی عمل و همچنین گشادی این مانتو ها لذت ببرید.

انواع مدل های جدید مانتو عبایی زنانه و دخترانه ۱۴۰۱

مانتو عبایی 1401

جنس این مانتوهای عبایی از ابریشم، مخمل، ساتن و کرپ‌های عالی تهیه می‌شوند. در کنار این پارچه، اکسسوری‌هایی که به عنوان گلدوزی یا سرمه دوزی و یا سنگ دوزی بر روی آن‌ها استفاده می‌شود نوع خاص و از سنگ‌های برندهای معروفی چون سوارسکی یا مرواریدهای استرالیا و ژاپن است.

مدل جدید مانتو عبایی 1401

مدل مانتو عبایی دخترانه شیک ۱۴۰۱

مدل مانتو عبایی دخترانه بلند

مدل مانتو عبایی جدید بلند حریر ۲۰۲۲

مانتو عبایی

عکسی از مانتو عبایی مدل عربی و لبنانی

مانتو عبایی

طرح جدید مانتو عبایی کار شده و سنتی

مانتو عبایی

مانتو عبایی

با ما همراه باشید

1 دیدگاه در “انواع مدل های جدید مانتو عبایی زنانه ۱۴۰۱ فوق العاده شیک و زیبا

  1. ماهینی گفت:

    سلام.
    برای خرید عمده چگونه باید تماس بگیریم؟ممنون

نظرات