جدیدترین بازی اندروید ۲۰۲۲ + بهترین بازی های اندرویدی

1

بازی های یکی از ابزارهای سرگرمی است که امروزه دارای طرفدارن زیادی هستند که روز به روز بر تعداد آنها افزوده می شود. در این پست جدیدترین بازی اندروید ۲۰۲۲ و بهترین بازی های اندرویدی را معرفی کردده ایم پس با ما باشید.

جدیدترین بازی اندروید 2022

جدیدترین بازی اندروید ۲۰۲۲

در این مقاله از بهترین بازی های اندروید در تمام دوران گفته ایم، بازی هایی که حتما باید تجربه کنید و حداقل باید چند مورد آن را روی گوشی خود نصب داشته باشید.

با پیشرفت روز افزون بازی های موبایل، شاهد رشد افسارگسیخته‌ی صنعت بازی های موبایل در جهان و ایران هستیم. همین موضوع باعث شده است تا روزانه شاهد انتشار بازی های مختلف اندروید روی پلی استور باشیم. افزایش تعداد بازی‌ها باعث شده است تا انتخاب یک بازی اندروید خوب کمی مشکل شود، به همین دلیل در این مقاله که به‌صورت ماهیانه به‌روز می‌شود، از بازی های اندروید گفته‌ایم، بازی هایی که هریک در جایگاه خود بدون شک ارزش تجربه کردن را دارند. فهرست پیشرو شامل بازی های متنوع در سبک‌های مختلف از جمله فکری، اکشن، ورزشی، معمایی یا استراتژیک است.

Crash Bandicoot: On the Run

جدیدترین بازی اندروید 2022

محال است پلی‌استیشن باز باشید و کراش بازی نکرده باشید. کمپانی سونی در اقدامی جسورانه نسخه موبایل این بازی یعنی “!Crash Bandicoot: On the Run” را در سال ۲۰۲۱ به طرفداران این بازی نوستالژیک تقدیم کرد.

اگر تجربه این بازی در پلی‌استیشن را داشته باشید، خیلی زود متوجه می‌شوید که نسخه موبایل آن نیز دقیقاً همان حس و حال را دارد، اما گرافیکی‌تر و جذاب‌تر شده است. در بازی شما باید پروژه‌های دکتر نئو را نقش برآب کنید و اجازه ندهید این دکتر شیطان‌صفت به برنامه‌های خود جامه‌ی عمل بپوشاند. کراش یکی از جدیدترین بازی های اندروید ۲۰۲۱ است که می‌تواند خاطرات کودکی بسیاری را زنده کند.

PuBG-mobile

جدیدترین بازی اندروید 2022

همانطور که گفتیم نمی‌توان یک بازی مشخص را بعنوان بهترین بازی گوشی معرفی کرد و انتظار داشت همه‌ی گیمرها با آن موافق باشند، اما اگر فاکتورهای متفاوت را در کنار یکدیگر قرار دهیم و با بررسی همه‌جانبه بخواهیم بازی که بهترین عملکرد و بیشترین مخاطب را دارد انتخاب کنیم، بازی اندروید پابجی موبایل در جایگاه اول قرار می‌گیرد و حتی می‌توان گفت که بهترین بازی گوشی نیز محسوب می‌شود.

بازی کال اف دیوتی موبایل

جدیدترین بازی اندروید 2022

مقاله بهترین بازی های اندروید را با نسخه موبایل کال اف دیوتی شروع می‌کنیم. بازی کال اف دیوتی موبایل را می‌توانیم یکی از بهترین بازی های اول شخص منتشر شده روی اندروید معرفی کنیم. کال اف دیوتی موبایل از جنبه‌های مختلف یک بازی فوق‌العاده است. کال اف دیوتی موبایل گرافیک بسیار زیبایی دارد و به‌لطف تنظیمات متنوعی که ارائه می‌دهد روی گوشی‌های بالارده تا پایین‌رده پشتیبانی می‌شود.

FFVII The First Soldier

جدیدترین بازی اندروید 2022

«اولین سرباز» قسمت هفتم و جدیدترین سری از بازی‌های “Finall Fantasy” است که برخلاف سری‌های قبل که قیمت بسیار بالایی داشتند و آفلاین هم بودند، به صورت صد در صد رایگان و آنلاین ارائه شده است.

اگر سری‌های قدیمی‌تر این بازی را تجربه کرده باشید، حتماً می‌دانید که این بازی برگرفته شده از سبک بتل رویال، اما با فضای فانتزی و منحصر‌به‌فرد خودش است. گرافیک مثال زدنی، تلفیق سبک نقش آفرینی با اکشن و امکان بازی به صورت تکی و گروهی باعث شده تا در اولین روزهای انتشار حدود ۲۰ هزار دانلود داشته باشد و امتیاز ۴.۵ از ۵ را از پلی‌استور به عنوان جدید ترین بازی اندروید کسب کند.

در ادامه برخی از پربازدیدترین بازی های امسال را معرفی کردیم که میتوانید ملاحظه کنید

بازی های پرطرفدار اندروید 2022

گارنا فری فایر

بتل رویال Free Fire یکی از بهترین گزینه‌های جذاب برای گوشی‌های ضعیف است. در این بازی، روی یک نقشه بزرگ فرود می‌آیید و باید بقیه را بکشید تا برنده شوید. تا جایی که می‌توانید مهمات جمع کنید و به دل میدان جنگ بزنید. همه چیز به هوشیاری، مهارت و سبک جنگیدن شما بستگی دارد. هم می‌توانید این بازی جذاب را تک نفره بازی کنید و هم دونفره.

بازی های پرطرفدار اندروید 2022

ایپکس لجندز موبایل

ویدیوگیم جذاب که به‌تازگی روی گوشی‌های موبایل آمده است. این شاهکار شوتر اول شخص، برای بعضی گوشی‌ها سنگین است اما اگر کنترلر به آن وصل کنید، حس‌وحال خود بازی اصلی کنسولی را تجربه می‌کنید. کار با اسلحه‌ها در این بازی تجربه متفاوتی دارد و مهمات جذابی هم به شما داده می‌شود.

بازی های پرطرفدار اندروید 2022

پابجی نیو استیت

این بازی که به پابجی اصلی نیز شباهت دارد، در یک موقعیت زمانی مختلف اجرا می‌شود. داستان بازی در سال ۲۰۵۱ و در جزیره Troi می‌گذرد. اسلحه‌ها متفاوتند. مهمات تغییر کرده‌اند و چالش‌های جالبی به بازی اضافه شده‌اند که شما را در دل این بازی غرق می‌کند. پهبادها، موشک‌ها و سپرهای بالستیکی، اسلحه‌های نئونی و چندین چیز دیگر به گیم‌پلی بازی اضافه شده‌اند و استایل مبارزات هم تا حد زیادی تغییر کرده است.

بازی های پرطرفدار اندروید 2022

نبرد امپراطوری

یک بازی استراتژیک فارسی زبان یا همان ترجمه نسخه Clash of Empire است که کامیونیتی بزرگی در ایران ساخته است. در این بازی باید قصر بسازید و کشورداری کنید. شما امپراتور یک کشور بزرگ هستید ولی جاه‌طلبی بسیار بالایی دارید. کشورگشایی می‌کنید تا قلمرو خودتان را بزرگ و بزرگ‌تر کنید. باید مراقب فریب و مکر بقیه امپراتورها هم باشید.

بازی های پرطرفدار اندروید 2022

کلش رویال

طعم جدیدی از استراتژی، آن هم از سازنده بزرگ، سوپرسل. در این بازی، استراتژی بچینید. دفاع کنید. حمله کنید و غارت کنید. این بازی استایلی مشابه کلش آف کلنز دارد. اتحاد قبیله‌ها در این جا هم وجود دارد. آیتم‌های جادویی جدید و عجیب به بازی اضافه شده‌اند و البته مدل استراتژی چیدن هم تا حد زیادی تغییر کرده است.

بازی های پرطرفدار اندروید 2022

Among Us

این بازی محبوب، در مورد فریب‌کاری است. ۵ الی ۱۰ بازیکن باید یک ماموریتی را در فضا انجام دهند. ولی یکی از آن‌ها فریب‌کار یا Imposter است. بعضی وقت‌ها هم ۲ یا ۳ نفر. بازیکن‌های دیگر باید حواس‌شان را جمع کنند تا از شر ایمپوستر در امان بمانند. ایمپوستر سعی می‌کند همه را بکشد. یک ایمپوستر خوب می‌تواند همه تیم را بر علیه یکدیگر بشوراند.

بازی های پرطرفدار اندروید 2022

ماینکرافت

ماین کرافت یک دنیای مجازی با بلوک‌های سه‌بعدی در اختیار شما قرار می‌دهد که باید در این دنیا برای زنده ماندن تلاش کنید. شما بازیگر اصلی این جریان هستید و در یک دنیای دیگر حضور دارید. به همین دلیل خیلی از گیمرها معتقدند این بازی از نوع نقش‌آفرینی است. می‌‌توان گفت که کار اصلی شما Mine و Craft کردن است. باید الماس ماین کنید و چیزهایی را در این دنیا بسازید.

بازی های پرطرفدار اندروید 2022

آسفالت ۹

زیباترین ماشین‌ها با گرافیک رویایی را فقط در آخرین ورژن Asphalt ببینید. در این بازی، در مسابقات مختلف شرکت کنید. ماشین‌‌های جدیدتر و قوی‌تری را آنلاک کنید و تا هر وقت که دوست دارید رانندگی کنید. از سخت‌ترین جاده‌ها با سرعت ایده‌آل خودتان عبور کنید. پیچ‌های تند و تیز را پشت سر بگذارید و هیجان و آدرنالین زیادی را به خون‌تان تزریق کنید.

بازی های پرطرفدار اندروید 2022

eFootball 2022

ای‌فوتبال یا همان PES 2022 از ناشر معروف کونامی را حتما می‌شناسید که واقعا بی‌نقص است. در این بازی می‌توانید با دوستان‌تان آنلاین فوتبال بازی کنید. با دانلود دیتای بازی می‌توانید زمین‌های بیشتر، تیم‌ها و کیفیت بالاتری را تجربه کنید. فوتبال بازی کردن روی موبایل جذابیت خاص خودش را دارد و مطمئنا این بازی را دوست خواهید داشت.

بازی های پرطرفدار اندروید 2022

دریم لیگ ۲۰۲۲

در Dream League شما در نقش مالک یک تیم هستید. می‌توانید بازیکن بخرید. ایجنت استخدام کنید. ورزشگاه درست کنید. تبلیغات داخل ورزشگاه را تنظیم کنید و سکه جم بگیرید. چالش‌های مختلفی هم در انتظار شما هستند که باید به خوبی آن‌ها را پشت سر بگذارید.

1 دیدگاه در “جدیدترین بازی اندروید ۲۰۲۲ + بهترین بازی های اندرویدی

  1. کافه گیم گفت:

    ممنون از این مطلب کاربردی

نظرات