راهنمای دانلود و نصب بازی مختار ثقفی برای ویندوز و اندروید + دانلود بازی مختار

7

راهنمای دانلود و نصب بازی مختار ثقفی برای ویندوز و اندروید

بازی مختار را رایگان و با لینک مستقیم دانلود کنید و دانلود بازی مختار ثقفی برای ویندوز و اندروید با لینک مستقیم با کیفیت عالی و آشنایی با مراحل بازی مختار و نحوه بازی و معرفی کامل این بازی هیجانی بر اساس زندگینامه و قیام مختار ثقفی را با لینک دانلود بازی مختاردر مجله حرف تازه دریافت کنید

راهنمای دانلود و نصب بازی مختار ثقفی برای ویندوز و اندروید + دانلود بازی مختار

دانلود بازی مختار ثقفی با لینک مستقیم

جدیدترین بازی اکشن و جنگی در سبک اکشن سوم شخص شمشیری به بازار امد، این بازی دارای ۱۲ مرحله و بیش از ۶ ساعت گیم پلی است که سه گانه سفیر عشق محسوب می‌شود و روایتگر قیام جناب مختار ثقفی از سلول های ابن زیاد تا سفر به مکه و آغاز قیام و پیروزی آن است.

این بازی یکی از شاخص‌ترین محصولات مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامیِ (متنا) سازمان فضای مجازی بسیج به شمار می‌رود که مؤسسه فرهنگی، هنری منادیان، ناشر آن است.

بازی فصل قیام دومین نسخه از سه گانه سفیر عشق محسوب می‌شود که روایتگر قیام جناب مختار ثقفی از سلول های ابن زیاد تا سفر به مکه و آغاز قیام و پیروزی آن است و این اثر در سبک اکشن سوم شخص شمشیری تولید شده و دارای ۱۲ مرحله و بیش از ۶ ساعت گیم پلی است.

دانلود بازی مختار ثقفی برای کامپیوتر

فصل قیام با محوریت کاراکتر مختار ثقفی دارای ۴۵ دقیقه روایت سینمایی است و نسبت به بازی “سفیر عشق؛ روز واقعه” که نخستین محصول این تریلوژی به شمار می رود پیشرفتهای قابل توجهی داشته است.

وی با اشاره به زمان رونمایی بازی فصل قیام، گفت: این بازی یکی از شاخص ترین محصولات مرکز متنا سازمان فضای مجازی بسیج به شمار می رود که مؤسسه فرهنگی، هنری منادیان، ناشر آن است.

موسیقی بازی مختار

موسیقی در سبک اکشن شمشیر زنی یکی از عناصر حیاتی است، با توجه به فضای پویا و سه بعدی که موقعیت های متفاوتی برای بازیکن ایجاد می‌کند، جهت القای ریتم، تغییر موقعیت و برانگیختن احساسات متنوع در مخاطب موسیقی یکی از اصلی ترین عناصر محسوب می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در بازی فصل قیام بیش از ۴۰ دقیقه موسیقی استفاده شده است، گفت: برای تولید این موسیقی از عناصر حقیقی تولید استفاده شده و تلاش بسیاری شده است تا کیفیتی در خور داشته باشد تا رضایت مخاطبین داخلی و خارجی را برآورده سازد.

دانلود بازی مختار ثقفی برای اندروید

آشنایی با مراحل بازی

در بازی مختار: فصل قیام ، تلاش شده با همکاری با اساتید دوبله کشور حس بسیار برجسته ای برای مخاطبین ایجاد کرد. تیمی مشتمل بر بیست و یک نفراز اساتید دوبله کشور با هنرمندی استاد منوچهر والی زاده در نقش مهران و استاد میثم نیکنام در نقش مختار با مدیریت جناب آقای حسام صادقی نیکو وظیفه صداپیشگی این اثر اکشن و هیجان انگیزو درعین حال روایتگر را بر عهده داشته اند.
وی یادآور شد: تلاش داریم تا پس از دهه اول محرم رونمایی از بازی و انتشار دیجیتال آن انجام شود.

دانلود بازی مختار ثقفی برای کامپیوتر

هنوز این بازی برای دانلود عرضه نشده و بعد از عرضه بازی لینک مستقیم دانلود بازی مختار برای اندروید و کامپیوتر در این شصفحه قرار میکیرد و به احتمال قوی تا نیمه شهریور میتوانید این بازی را دانلود کرده و لذت ببرید

ماجرای بازی سفیر عشق درباره شخصیت یک سردار ایرانی به نام مهران است، که روایت اتفاقات تاریخی سالی که منجر به شهادت امام حسین (ع) در روز عاشورا می‌شود را در دستور کار خود دارد.

اتفاقاتی برای مهران ایرانی در این بازی رخ می‌دهد و کاربر در قالب شخصیت مهران وارد قصه می‌شود.

دانلود بازی مختار ثقفی برای اندروید

بازی قیام مختار یا فصل قیام اواخر تابستان به بازار عرضه خواهد شد و در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت و فصل انتقام که بعد از پیروزی مختار هست این بازی پیشرفت بسیار خوبی داشته است و به زودی تصاویر و ویدئو‌هایی را از این بازی ارائه خواهیم داد

دوبلورهای بازی

معین با اشاره به اینکه در بازی مختار، فصل قیام تلاش شده با همکاری با اساتید دوبله کشور حس بسیار برجسته‌ای برای مخاطبین ایجاد کند. تیمی مشتمل بر بیست و یک نفر از اساتید دوبله کشور با هنرمندی استاد منوچهر والی زاده در نقش مهران و استاد میثم نیکنام در نقش مختار با مدیریت حسام صادقی نیکو وظیفه صداپیشگی این اثر اکشن و هیجان‌انگیز و درعین حال روایتگر را بر عهده داشته‌اند.

7 دیدگاه در “راهنمای دانلود و نصب بازی مختار ثقفی برای ویندوز و اندروید + دانلود بازی مختار

  1. محمد گفت:

    لطفاً هر چه سریعتر اقدام به ساخت نهایی و انتشار این بازی کنید 🙏🙏🙏

  2. اشرف گفت:

    تو رو خدا زود بزارین لینک دانلودش رو

  3. MOHAMMAD گفت:

    خیلی خوبه

  4. ابوالفضل گفت:
    1
    1

    خوب است

  5. علی گفت:

    خواهشن رایگان بزارید

  6. . گفت:

    بازی کجاست؟
    چرا هنوز نذاشتیدش

  7. امیرمحمد گفت:

    لطفاً لینک دانلود را زودتر بذارید

نظرات