بازیگر نقش حشمت در سریال از سرنوشت ۴ کیست؟ + بیوگرافی و عکس های بدون گریم

0

بازیگر نقش حشمت در سریال از سرنوشت ۴ کیست؟ + بیوگرافی شاهو رستمی بازیگر نقش حشمت در سریال از سرنوست ۴ فصل چهارم از سرنوشت همراه با عکس های بدون گریم و واقعی بازیگر نقش حشمت دهشت در سریال از سرنوشت ۴ را در ادامه از مجله حرف تازه میخوانید.

بازیگر نقش حشمت در سریال از سرنوشت 4 کیست؟ + بیوگرافی و عکس های بدون گریم

بازیگر نقش حشمت در سریال از سرنوشت ۴ کیست؟ + بیوگرافی و عکس های بدون گریم

مجله حرف تازه – شاهو رستمی بازیگر ایرانی بوده که در سریال از سرنوشت ۴ به ایفای نقش پرداخته است او متولد ۱۳ فروردین دهه ۶۰ در سنندج می باشد

وی از بازیگران تئاتر و سینما و تلویزیون ایرانی بوده که سابقه بازی در چند نمایش و فیلم سینمایی و سریال را در کارنامه هنری خود دارد. اما بیشترین شهرت او با سریال نوروز رنگی و فیلم زاوالا رقم خورد.

بازیگر نقش حشمت دهشت در سریال از سرنوشت 4 کیست؟ + بیوگرافی و عکس های بدون گریم

سوابق هنری

شاهو رستمی بازیگری را از نوجوانی در تئاتر سنندج از سال ۱۳۸۰ آغاز کرده و در آثاری مانند رسوایی جمعی برای ساکنین یک خیابان فرعی، زیر یک سقف، صیاف، مسافران کابوس، این یک سگ نیست، راز شب بارانی، آنجا که آیینه‌ها رنگ می‌گیرند، برف سرخ و غیره از جمله فیلم‌هایی که وی در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته و آوای خاک، زریان و روزگاری در محله نیز از جلمه سریال‌های تلویزیونی است که او در آن‌ها بازی کرده است.

بیوگرافی شاهو رستمی بازیگر نقش حشمت در سریال از سرنوشت 4 کیست؟ + بیوگرافی و عکس های بدون گریم

این بازیگر جوان درباره نقش هایی که در تئاتر و یا تلویزیون و سینما بازی می کند میگوید، همیشه برای نقش هایی که بازی می کنم دنبال مابه ازا بیرونی هستم تا نقش قابل باور باشد. من برای بازی در نقش قصاب نمایش بوف کور چند ماهی به کشتارگاه های جنوب تهران رفتم و رفتار قصابان را زیر نظر گرفتم.

من با کارگردانی مثل ناصر حسینی مهر کار کرده ام که اگر بازیگری یک کلمه را پس و پیش می کرد فورا او را از کار اخراج می کرد. به عنوان بازیگر وظیفه دارم که هرشب اجرا انگیزه هایم را تازه کنم. یک شب با این انگیزه بازی می کنم که بتوانم به درستی مصائب و چالش های یک کارگر کرد زبان را نشان بدهم.

بازیگر نقش حشمت در سریال از سرنوشت 4 فصل چهارم

از مهمترین نقش هایی که ایفا کرده در فیلم زاوالا به کارگردانی ارسلان امیری و نویسندگی ارسلان امیری، تهمینه بهرام علیان، آیدا پناهنده است که در کنار بازیگرانی چون  هدی زین العابدین ، نوید پورفرج و پوریا رحیمی سام، صالح رحیمی، مهسا حجازی، نارین ملکی و … به ایفای نقش پرداخته است.

بیوگرافی بازیگر نقش حشمت در سریال از سرنوشت ۴

بیوگرافی بازیگر نقش حشمت در سریال از سرنوشت 4

شاهو رستمی بازیگر نقش حشمت دهشت در سریال از سرنوشت ۴ است که در این سریال در شخصیت حشمت دهشت یکی از کارگردان کارگاه هاشم و سهراب است که به رب خوانی علاقه دارد و رفیق صمیمی هاشم را بازی میکند

عکس واقعی و شخصی حشمت دهشت در از سرنوشت 4

 

سریال از سرنوشت به کارگردانی سیدمحمدرضا خردمندان یکی از محبوبترین و پرطرفدارترین سریال های تلویزیونی از سال ۹۸ است. کیسان دیباج بازیگر نقش سهراب در جوانی از فصل دوم سریال از سرنوشت به جمع بازیگران پیوسته و تاکنون نیز در فصل سوم و چهارم حضور داشته است. سریال از سرنوشت ۴ از ۱۴ فروردین به مناسبت ماه مبارک رمضان از شبکه دو در حال پخش است

نظرات