بازیگر نقش جوانی هاشم در سریال از سرنوشت ۴ کیست؟ + بیوگرافی و عکس های خانواده

0

بیوگرافی دارا حیایی بازیگر نقش هاشم در سریال از سرنوشت (۲ و ۳ و ۴) کیست؟ + بیوگرافی و عکس های خانواده همراه با سوابق هنری دارا حیایی بازیگر نقش هاشم در سریال از سرنوشت (فصل دوم تا از سرنوشت ۴) همراه با عکس های بدون گریم و واقعی وی در بیوگرافی بازیگران سریال از سرنوشت ۴ و همسرش همراه با پیج اینستاگرامش در ادامه در این بخش از مجله حرف تازه دانلود کنید

بازیگر نقش جوانی هاشم در سریال از سرنوشت 4 کیست؟ + بیوگرافی و عکس های خانواده

بازیگر نقش جوانی هاشم در سریال از سرنوشت ۴ کیست؟ + بیوگرافی و عکس های خانواده

مجله حرف تازه – دارا حیایی بازیگر نقش جوانی هاشم در سریال از سرنوشت ۴ (فصل دوم تا چهارم)، متولد سال ۱۳۷۲ در تهران است. او که فارغ التحصیل رشته بازیگری است با بازی در سریال از سرنوشت به شهرت رسید و هم اکنون نیز مخاطبان و بینندگان تلویزیون او را با عنوان هاشم در سریال از سرنوشت می شناسند

دارا حیایی فرزند امین حیایی بازیگر سینما و تلویزیون است. مادرش مونا بانکی بازیگر و نویسنده است که سال ها پیش از امین حیایی جدا شد و مادربزرگش فرزانه داوری از بازیگران قبل از انقلاب و فیلم های فارسی است

دارا مجرد است و در حال حاضر در کنار مادرش مونا بانکی زندگی میکند

بازیگر نقش هاشم در سریال از سرنوشت

سوابق بازیگری

دارا حیایی برای نخستین بار در کنار پدرش، امین حیایی و در فیلم« شعله ور » به ایفای نقش پرداخته است.

مادربزرگ دارا حیایی، فرزانه داوری ( مادر مونا بانکی پور) است که ازهنرپیشه های سال های پیش از انقلاب بود و پس از انقلاب نیز در یک فیلم بازي کرد و بازیگری را کنار گذاشت.

دارا می گوید از تمام تجربیات پدرم استفاده می کنم و تلاش کرده ام بعنوان یک بازیگر تمام رفتار و حرکات خود را اصلاح کنم. برای من تبدیل به اسم و سلبریتی شدن اهمیتی ندارد. نمی خواهم همیشه روی پرده سینما باشم اما از من به بدی یاد شود. می خواهم در آینده حتی درصورتی که یک کار میکنم آن کار قابل دفاع و با ارزش باشد.

بیوگرافی دارا حیایی بازیگر نقش جوانی هاشم در سریال از سرنوشت

دارا حیایی بازیگر جوان و خوش آتیه کشورمان تنها فرزند امین حیایی و همسر سابق او مونا بانکی‌پور است. این زوج سال ۱۳۷۵ از هم جدا شدند و مونا بانکی پور با گرفتن حضانت فرزند سال‌ها خارج از ایران زندگی کرد. این بازیگر جوان بعد از سال‌ها زندگی در خارج از کشور، چند سالی است که به ایران برگشته و در حرفه بازیگری مشغول است.

او در سن شش سالگی در سریال مسافر پردردسر به کارگردانی شاهرخ حمیدی مقدم و یک سریال عروسکی به نام “امین و مینا” به کارگردانی هنگامه مفید بازیگری کرده است.

در سال ۱۳۹۵ بعد از تست دادن در حضور حمید نعمت الله کارگردان فیلم “شعله‌ور”، برای بازی در این فیلم در کنار پدر امین حیایی انتخاب شد. پس از آن به پیشنهاد پدر در کلاس‌های بازیگری او حضور پیدا کرد و به شکلی جدی وارد دنیای هنر شد.

بیوگرافی بازیگر نقش هاشم در سریال از سرنوشت ۴

بیوگرافی بازیگر نقش هاشم در سریال از سرنوشت ۴

شهرت بیشتر این بازیگر نوظهور بخاطر حضور در سریال از سرنوشت بود که در نقش جوانی به نام هاشم بازی می‌کرد. این سریال در سال ۱۳۹۸ هر شب از شبکه دو سیما پخش می‌شد و علاقمندان بسیاری داشت هم اکنون نیز در فصل چهارم از سرنوشت بازی کرده که در ماه رمضان ۱۴۰۱ از شبکه دو در حال پخش است.

وی درباره نحوه حضور در پروژه سریال از سرنوشت گفته: آقای مجید کرباسیان زمانی که کودک بودم، من را دیده‌اند و با من کار کردند و در ذهنشان بودم. ایشان لطف کردند با مادرم تماس گرفتن و قرار شد بروم و تست بدهم. ایشان هم از من تست گرفتند و خوششان آمد.

عکس های اینستاگرام بازیگر نقش هاشم در سریال از سرنوشت 4 در سال 1401

این سریال کاری کرد که نگاهم عوض شود. با شخصیت “هاشم” ارتباط زیادی برقرار کردم و از او خوشم آمد. دیدم چقد خاکی و بانمک و جذاب است. در واقع ورژنی از خودم را در او دیدم.

البته زندگی هاشم زمین تا آسمان با زندگی من متفاوت است، اما روحیاتش، این که سعی می‌کند زندگیش را با خنده بگذراند را دوست داشتم.

شخصیت نوید در شعله‌ور شخصیتی آرام و درونگراست و شخصیت هاشم در سریال “از سرنوشت” برونگراست و انرژی فیلم بخاطر شخصیت اوست، کدام یک از این نقش ها به دارا حیایی نزدیک تر است؟

نظرات