مشخصات و قیمت هاوال h6 و h9 بهمن خودرو + عکس

0

مشخصات ​هاوال H6

هاوال H6 یک خودروی کراس اوور است که قرار است توسط گروه بهمن خودرو وارد بازار شود.این خودرو را باید یکی از بهترین خودروهای ساخته شده در کشور چین دانست که از کیفیت مناسبی نیز برخوردار می باشد.

هاوال h6

طراحی هاوال H6 نیز مناسب است و می تواند مشتریان زیادی را به سمت خود جلب کند. طراحی داخلی این خودرو نیز بسیار مدرن و خاص است و امکانات مناسبی نیز دارد به طوری که می توان از امکانات این خودرو به سیستم ورد و استارت بدون کلید، سقف پانوراما، تهویه ی اتوماتیک دوگانه، تودوزی چرم، فرمان چرمی، داشبورد با کیفیت، تنظیم برقی صندلی راننده در ۸ جهت، سیستم هشدار فشار باد لاستیک ها، سیستم رهیاب ماهواره ای، شیفتر پشت فرمان، سنسور دنده عقب، پشت سری های فعال جلو، حافظه ی صندلی راننده، چراغ های خودکار، چراغ های اصلی زنون،‌نمایشگر لمسی ۱۲.۳ اینچی، بلوتوث، برف پاک کن اتوماتیک، آینه ی وسط ضد نور، گرمکن فرمان، راهنمای پارک نیمه اتوماتیک، ترمز پارک برقی، آنتن کوسه ای، سیستم تشخیص مانع جلو و عقب، و پشت آمپر تمام دیجیتالی اشاره کرد.

هاوال h6

 

هاوال h6

 

هاوال h6

 

هاوال h6

 

هاوال h6

در بخش فنی نیز هاوال H6 به یک موتور ۲ لیتری چهار سیلندر از نوع توربو مجهز است که می تواند ۱۹۵ اسب بخار قدرت و ۳۵۵ نیوتن متر گشتاور را تولید کند. گیربکس اتوماتیک این خودرو نیز از نوع ۷ سرعته ی دابل کلاچ است.
هاوال H6 از ۲ نوع پیشرانه بنزینی ۲ لیتری تنفس طبیعی و توربوشارژ استفاده می‌کند که نوع ارزان‌تر، قدرت ۱۳۰ اسب بخار و گشتاور ۱۸۶ نیوتن‌متر دارد. این خودرو با پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ، قدرت ۱۹۵ اسب بخار و گشتاور ۳۱۵ نیوتن‌متر تولید می‌کند که از ۲۰۰۰ دور بر دقیقه فراهم خواهد بود. هاوال H6 در بسیاری از نقاط دنیا با پیشرانه‌ی توربوشارژ، عرضه می‌شود که توانایی رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت در زمانی کمتر از ۱۰ ثانیه دارد. میانگین مصرف سوخت این خودرو با پیشرانه ۱۹۵ اسب بخار، حدود ۹.۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر با نهایت سرعت ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت عنوان شده است. هاوال H6 توربوشارژ در بازار استرالیا، همراه گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته دوال کلاچ و سیستم انتقال نیروی تک دیفرانسیل، ۲۹ هزار دلار استرالیا (معادل ۲۱ هزار دلار امریکا) قیمت دارد.

مشخصات هاوال H9

مدل هاوال H9 به عنوان یک خودروی ۴ چرخ محرک ۷ نفره با امکانات و پیشرانه‌ی جدید معرفی شده است.

این خودروی شاسی بلند چینی قرار است به رقابت با محصولاتی همچون کیا سورنتو و هیوندای سانتافه بپردازد و این در حالی است که به دلیل استفاده از شاسی بدنه ی جدا در این خودرو و همچنین توانایی های آفرود بالای آن، هاوال H9 توانایی رقابت با فورد اورست را نیز دارد.

هاوال H9

اما باید گفت که در خصوص هاوال H9 نگرانی وجود ندارد چون این خودروساز بزرگترین برند تولید کننده خودروهای شاسی بلند در چین است و و سالانه بیش از یک میلیون دستگاه خودرو را به فروش می رساند. ضمن اینکه مراکز تحقیق و توسعه‌ی هاوال را نیز در سرتاسر جهان افرادی که سابقا در کمپانی هایی مانند فورد و تویوتا کار می کردند اداره می کنند.

 

هاوال H9

 

هاوال H9

 

هاوال H9

در زیر کاپوت این خودرو یک موتور ۲ لیتری بنزینی مجهز به توربوشارژر قرار دارد که می تواند ۲۴۱ اسب بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن متر گشتاور را تولید کند که برای مقایسه باید بدانید مدل قبلی این خودرو ۲۱۴ اسب بخار قدرت و ۳۲۴ نیوتن متر گشتاور داشت.
هاوال H9، کراس‌اور پهن‌پیکر و پرچمدار گریت وال چین محسوب می‌شود که به صورت ۷ صندلی (سه ردیفه) نیز، عرضه می‌شود. این محصول از سال ۲۰۱۴ روی خط تولید قرار دارد و یک فیس‌لیفت جزئی در سال ۲۰۱۵ تجربه کرده است. هاوال H9 در ترکیب چراغ‌های اصلی جلو و عقب، شدیدا تحت تاثیر تویوتا پرادو است و البته، با سایز بدنه مشابه شاسی‌بلند ژاپنی، عرضه می‌شود. ابعاد H9، شامل شامل طول ۴۸۶۵ میلی‌متر با ارتفاع سقف از سطح زمین ۱۹۱۰ میلی‌متر و عرض ۱۹۲۶ میلی‌متر است که با فاصله محورهای ۲۸۰۰ میلی‌متر عرضه می‌شود.

قیمت هاوال H6قیمت هاوال H9

به احتمال فراوان در ماه‎های آینده دو خودروی جدید از سوی گروه بهمن وارد بازار کشورمان شده و پیش‌بینی می‌شود استقبال خوبی از این محصولات صورت بگیرد. هنوز درباره قیمت رسمی این دو محصول صحبتی به میان نیامده است ولی طبق شنیده‌ها، خودروی H6 با قیمت زیر ۲۰۰ میلیون و H9 با قیمتی زیر ۳۰۰ میلیون تومان وارد بازار شود. این دو محصول در حال گذراندن تست‌های اولیه برای ورود به بازار ایران هستند.

نظرات