سانیکس خرید سی پی کالاف ارزان ارسال آنی

0

گیم‌های مهیج سبک بتل رویال، مانند کالاف دیوتی از جمله بازی‌های فوق العاده جذاب این روزهای گیمرها به حساب می‌آید که هر لحظه به طرفداران آن افزوده می‌شود. همانطور که حتماً می‌دانید در بازی کالاف به تجهیزات حرفه‌ای برای از دور خارج کردن دشمنان، نیاز است. اما احتمالاً در جریان این موضوع نیز باشید که محدودیت استفاده از اسلحه‌ها و دیگر لوازم جنگ در این بازی، گیمرها را آزار می‌دهد و طبیعتاً برای بدست آوردن و مجهز کردن شخصیت بازی به خرید سی پی نیاز خواهند داشت. درواقع انواع تجهیزات جنگ در بازی کالاف باید خریداری شوند و گیمرها برای این منظور، باید به تعداد کافی سی پی داشته باشند. ضمن اینکه حتماً می‌دانید که همه‌ی بازی‌های سبک بتل رویال دارای ارز اختصاصی هستند و برای تهیه تجهیزات نبرد باید از این نوع ارزها استفاده کرد؛ که در بازی کالاف نیز ارز سی پی بکارگیری می‌شود. حال ما در این مقاله به بررسی خرید سی پی از یک سایت معتبر، خواهیم پرداخت و البته به روش‌های بدست آوردن رایگان این واحد پولی نیز اشاره می‌کنیم.

 خرید سی پی کالاف

سی پی چیست

همانطور که در مقدمه عنوان کردیم؛ به جهت تجهیز شخصیت بازی در کالاف دیوتی نیاز به واحد پولی سی پی دارید. چرا که ارز اختصاصی این بازی سی پی نام دارد. البته به طورکلی پس از وارد شدن به فضای بازی، تعداد محدودی از این ارز را خواهید داشت و روشن است که با این مقدار واحد پولی نمی‌توانید شخصیت بازی‌تان را به طور کامل مجهز کنید؛ که در این صورت ملزم به خرید سی پی خواهید شد. گفتنی است که هدف از ارائه سی پی در کالاف دیوتی، توسعه بهتر بازی پس از فروش سی پی‌های مورد نظر سازندگان این بازی است. البته بهبود شرایط و افزایش هیجان بازی نیز از مهم‌ترین عواملی است که دست اندرکاران این مجموعه برای در نظر گرفتن سی پی اعلام کرده‌اند. چراکه با استفاده این ارز می‌توان تجهیزات پیشرفته‌تری برای نبرد در اختیار داشت.

خرید سی پی کالاف دیوتی چه مزیت‌هایی دارد

همانطور که عنوان شد برای نبرد بهتر و جانانه‌تر در بازی کالاف و بدست آوردن مناطق بیشتر و همچنین از دور خارج کردن رقبا، نیاز به استفاده از سی پی است؛ لذا به طورکلی با در اختیار داشتن این ارز می‌توان به موارد زیر دست یافت:

۱) خرید زره‌های بسیار پیشرفته

طبیعتاً برای اینکه گیمرها بتوانند مدت زمان بیشتری را در بازی دوام بیاورند؛ نیاز مبرم به استفاده از زره‌های پیشرفته‌تر خواهند داشت پرواضح است برای این منظور باید با خرید سی پی به تهیه زره‌های مورد نظرشان اقدام کنند. گفتنی است که هرچه سی پی بیشتری برای حفظ جان‌تان خرج کنید؛ می‌توانید بیشتر در بازی باشید و طبیعتاً افراد زیادتری را از بازی حذف خواهید کرد.

۲) خرید سلاح‌های قدرتمندتر

سلاح‌های قدرتمند، حرف اول و آخر را در این بازی می‌زنند. لذا برای استفاده از این تجهیزات نبرد باید سی پی مصرف کنید. حال اگر این واحد پولی کالاف را ندارید؛ باید از مراکز معتبر به تعداد دلخواه خریداری کنید. به طورکلی اسلحه‌های پیشرفته و قدرتمندی در این بازی است که بعضاً به رایگان نیز در اختیار گیمرها قرار داده می‌شود اما طبیعتاً سلاح‌های جذاب‌تر فقط قابل خریداری با سی پی هستند.

۳) استفاده از کلیه‌ی اسکین‌های بازی

خرید سی پی به‌طور کامل، امکان دسترسی به انواع اسکین را به گیمرها می‌دهد و ضروری است که عنوان کنیم بسیاری از این اسکین‌ها بسیار محدود هستند و فقط به تعداد کمی از بازیکنان کالاف داده می‌شود. از معروف‌ترین اسکین‌های این بازی می‌توان به اسکین Magical Eye Knife، Pumpkin Head AK-47، Special Ops 4، Plasma ASM10 و مواردی از این دست اشاره کرد.

خرید سی پی کالاف

۴) خرید و استفاده از بتل پس سیزن کالاف

استفاده از بخش بتل پس کالاف، گیمرها را به سمت جوایز ویژه‌تر سوق می‌دهد. درواقع بازی کردن در این قسمت که بخش پریمیوم است و باید خریداری شود در کنار اینکه هیجان بیشتری خواهد داشت؛ جوایز ارزنده‌تری به نسبت بخش رایگان بازی کالاف دارد. به طورکلی با به پایان رساندن موفقیت‌آمیز بخش بتل پس، جوایز به صورت خودکار به اکانت‌تان واریز می‌شود که بخش قابل توجهی از جوایز، سی پی کالاف دیوتی است.

۵)  کسب درآمد از طریق استریم

یکی از راه‌های کسب درآمد از طریق بازی کردن، استفاده از قابلیت استریم است. در بازی کالاف نیز این بخش، فعال بوده که فقط باید با خرید سی پی به فعالسازی این بخش اقدام کرد. به طورکلی بخش استریم برای گیمرهای حرفه‌ای طراحی شده است که توانایی بردن حریفان را حتی با تجهیزات ساده‌ی جنگ نیز دارند. با این حال اگر می‌خواهید هیجان بیشتری را تجربه کنید؛ پیشنهاد بازی در این بخش را به شما عزیزان می‌دهیم.

۶) ارزشمندتر شدن اکانت بازی در صورت فروش

از دیگر مزایای بسیار فوق العاده خرید ارز محبوب بازی کالاف می‌توان به ارزشمند شدن اکانات، اشاره کرد که این موضوع در زمان فروش بیشتر به چشم می‌آید. به طورکلی اگر در کنار لذت بردن از بازی کالاف به کسب درآمد هم فکر می‌کنید؛ حتماً به خرید سی پی اقدام نمایید و اکانت‌تان را به طور کامل از تجهیزات بازی مجهز کنید.

خرید سی پی کالاف

از کدام سایت سی پی ارزان تهیه کنیم

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های گیمرهای حرفه‌ای، نحوه‌ی خرید ارز بازی کالاف است که طبیعتاً قبل از خرید باید به موارد مختلفی توجه شود که ما در ادامه به بااهمیت‌ترین آنها اشاره می‌کنیم:

روش خرید امن و قانونی

خرید امن سی پی از جمله خواسته‌ی گیمرهای حرفه‌‌ای است. چراکه در بعضی از مراکز در کنار دریافت نام کاربری، رمز عبور اکانت بازی نیز دریافت می‌شود که در این صورت گیمرها را از خرید منصرف می‌کند. این در حالی است که برای این منظور فقط ارائه آیدی و نام در بازی کفایت می‌کند.

 ارسال فوق سریع

از دیگر ویژگی‌هایی که در زمان سی پی، باید مورد توجه قرار بگیرد؛ مدت زمانی است که سی پی خریداری شده به اکانت ارسال می‌شود. درواقع یک سایت معتبر در این خصوص در کوتاه‌ترین زمان ممکن، عملیات ارسال را انجام خواهد داد تا گیمر دچار دردسر نشوند.

 پشتیبانی عالی

اگر چه ارسال سی پی با مشکلاتی همراه نیست؛ اما گاهاً به دلایل مختلف، ممکن است مواردی پیش بیاید که نیاز به پشتیبانی داشته باشد. بنابراین اگر سایت مدنظرتان از پشتیبانی مناسبی برخوردار نبود؛ توصیه‌ی ما این است که از سایت‌های دیگر برای خرید این واحد پولی بهره ببرید.

 قیمت منصفانه

و در انتها قیمت در نظر گرفته شده برای فروش سی پی باید بصرفه باشد که در این خصوص کمتر سایتی وجود دارد که با گیمرها راه آمده باشند. البته ما در انتهای مقاله به یک مرکز معتبر در این خصوص اشاره می‌کنیم که موارد عنوان شده در این بخش را به طور کامل برای مشتریان در نظر گرفته است.

خرید سی پی کالاف

خرید سی پی کالاف ارزان از سایت سانیکس

خرید ارز بازی کالاف، این روزها طرفداران زیادی دارد و اگر شما هم از این دسته افراد هستید؛ حتماً به یک سایت معتبر در این زمینه نیاز دارید. پیشنهاد ما برای این منظور بکارگیری از سایت تخصصی سانیکس است که خرید سی پی کالاف را به بهترین شکل ممکن در اختیار مشتریان قرار داده است. از مزیت‌های استفاده از سایت سانیکس می‌توان به پشتیبانی سریع، سرعت بالا در ارسال سی پی و مواردی از این دست اشاره کرد. این سایت دارای نمادهای اعتماد مختلفی است که خیال گیمرها را از بابت خرید سی‌پی، راحت کرده است. ضمناً سابقه یکساله سایت سانیکس، سبب جلب اعتماد و در نتیجه رضایت گیمرها از همکاری با این سایت شده است. حال برای اینکه بتوانید از خدمات سایت سانیکس بهره ببرید؛ کافی است که از راه‌های ارتباطی قرار داده شده در سایت sonics.ir با مشاوران این مجموعه در تماس باشید.

نظرات