بیوگرافی محمد صدیقی مهر بازیگر و همسرش + عکس ها و آثار هنری و اینستاگرام

0

بیوگرافی محمد صدیقی مهر بازیگر و همسرش + عکس ها و آثار هنری و اینستاگرام

بیوگرافی و زندگی شخصی محمد صدیقی مهر بازیگر از تئاتر تا سینما و ازدواج و همسرش + عکس ها و پیج اینستاگرام محمد صدیقی مهر (صدیق) همراه با زندگینامه شخصی و هنری و خانواده و فیلم ها و سریال های این بازیگر را در ادامه از مجله حرف تازه میخوانید تا مروری داشته به زندگی شخصی و بازیگری این هنرمند تئاتر و تلویزیون و سینمای ایران. با ما همراه باشید

بیوگرافی محمد صدیق مهر بازیگر و همسرش + عکس ها و آثار هنری و اینستاگرام

بیوگرافی محمد صدیقی مهر

محمد صدیقی مهر, بازیگر سینما و تئاتر و تلویزیون, متولد ۲ اردیبهشت سال ۱۳۵۸ در تهران، دانش آموخته رشته بازیگری و دارای مدرک تحصیلی لیسانس بازیگری از دانشگاه هنر و معماری است. او با بازی در سریال خودخواسته به مخاطبان معرفی شد و با بازی در فیلم شیطان وجود ندارد به شهرت رسید.

ازدواج و همسرش

از زندگی خصوصی و شخصی محمد صدیقی مهر خبری منتشر نشده است

بیوگرافی محمد صدیقی مهر

سوابق هنری

آقای صدیقی مهر یکی از بازیگران با سابقه تئاتر است که کار هنری را از تئاتر آغاز کرده و تاکنون در نمایش های زیادی نقش آفرینی کرده است. یکی از آثار بازیگری ایشان که شگفت ساز شد، بلازی در شش نقش متفاوت در یک نمایش بود که باعث شد تا تحسین منتقدان را نیز به خود جلب کند.

از جمله نمایش هایی که روی صحنه اجرا کرده می توان به بیوه های غمگین سالار جنگ، پشت در، دردسر بزرگ آقای مدیر، چی دا، سرآشپز پیشنهاد می کند، هزار شلاق، دولت ضعیفه و … اشاره کرد.

زندگی شخصی محمد صدیقی مهر بازیگر سینما

ورود به سینما و تلویزیون

او پس از سال ها تجربه اجرای زنده در تئاتر، وارد کار تصویری و سینما و تلویزیون شد .
از جمله فیلم ها و سریال هایی که در آنها به ایفای نقش پرداخته میتوان به فیلم تعارض به کارگردانی محمدرضا لطفی، فیلم شیطان وجود ندارد محمد رسول اف و فیلم کوتاه شناگر، به نویسندگی و کارگردانی داریوش علیزاده و تهیه کنندگی بهاره رهنما و کیوان رغیب مطلق در کنار بازیگرانی چون مانی صدیقی مهر ، مسعود شاکرمی ، وحید زارعی ، علی زارعی و فیلم و … اشاره کرد.

حضور در فیلم دسته دختران، از جدیدترین کارهای هنری این بازیگر خوب کشورمان است که در جشنواره فجر ۱۴۰۰ اکران شد.

او همچنین در سریال آخرین غزل به کارگردانی نادر برهانی مرند و بیژن صمصامی نیز بازی کرده که در شبکه قرآن در پنج قسمت پخش شد.

محمد صدیقی مهر بازیگر

آخرین بازی محمد صدیقی مهر که اخیرا رسانه ای شده، ایفای نقش در فیلم سینمایی ماه بی بی است که در هنوز اکران عمومی نشده است.

فیلم سینمایی ماه بی بی که اثری تاریخی است به کارگردانی امین اصلانی با اخذ مجوزهای لازم در خانه بروجردی‌های شهر کاشان ساخته می‌شود.

محمود نظرعلیان، حمیرا نونهالی، مریم بوبانی و بازیگر خردسال ستایش مرشد به عنوان بازیگران این فیلم انتخاب شده‌اند

 

بیوگرافی محمد صدیقی مهر بازیگر نقش امید در سریال خودخواسته

محمد صدیقی مهر بازیگر نقش امید در سریال خودخواسته

اقای صدیقی مهر در ادامه فعالیت های هنرپیشگی خود در سینما و تلویریون ایران در سال ۱۴۰۰ با ایفای نقش در سریال خودخواسته در کاراکتر امید نظر مخاطبان را جلب کرده است.

صفحه در اینستاگرام

صفحه شخصی محمد صدیقی مهر را با نشانی mohamad_sedighimehr دنبال کنید

زندگینامه و عکس های محمد صدیقی مهر

عکس های محمد صدیقی مهر بازیگر سریال خودخواسته

بیوگرافی محمد صدیقی مهر

زندگینامه محمد صدیقی مهر

عکس های جدید اینستاگرامی محمد صدیقی مهر

 

نظرات