اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال خودخواسته به همراه نقش+ عکس ها و داستان کامل

2

“خودخواسته″، سریال ایرانی به کارگردانی علیرضا بذرافشان و تهیه کنندگی امیر طالبی کاشانی و با بازی باربد بابایی و محمد نادری و محمد صدیقی مهر (امید آهی) در شبکه یک سیما است. این سریال محصول سال ۱۴۰۰ و در ژانر درام و اجتماعی ساخته شده است. سریال خودخواسته از ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ بر روی انتن شبکه یک رفته است و در ۳۰ قسمت تولید شده است. در ادامه مطلب به معرفی این سریال و بازیگران آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

سریال طنز خودخواسته شبکه یک درباره فیلمنامه نویس جوانی به نام امید آهی با بازی محمد صدیقی مهر (صدیق) است که بواسطه ی ضمانت وامی برای برادر زنش، دچار چالش هایی کمیک در زندگی خود می شود که او را به درگاه زندان می رساند و…

ثریا قاسمی، زنده یاد عزت‌الله مهرآوران، علیرضا آرا (افشین)، حسین پاکدل، باربد بابایی، سهیلا گلستانی (سارا)، محمد صدیق‌مهر، محمد نادری (چنگیز)، رضا کریمی، اسماعیل محرابی، علیرضا استادی، ایمان صفا و پاشا جمالی در نقش سهیل، و مجتبی کریمی و پیام احمدی نیا و محیا دهقانی، پادینا کیانی ، آتش تقی پور، بهزاد رحیم‌خانی، سعیده عرب و صبا گرگین پور که تاکنون چند قسمت پخش شده و بسیار مورد توجه مخاطبا قرار گرفته است.

خلاصه داستان، اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال خود خواسته + زمان پخش

 

خلاصه داستان

سریال «خودخواسته» قصه‌ای کمدی – معمایی دارد که از دل ماجرایی ۷۰ ساله با موقعیت کمیک روایت می‌شود.
سریال “خود خواسته” روایتگر ماجراهای تاریخی در ۲ برهه زمانی است. داستان از سال ۱۳۲۰ شروع می‌شود و ادامه آن به سال ۱۳۹۰ می‌رسد. در ابتدای این سریال جوانی روایتی از ۷۰ سال پیش را بیان می‌کند.

خلاصه داستان سریال خود خواسته

این سریال داستان خاصی دارد که گروه نویسندگان حدود ۵ سال برای نگارش آن زمان گذاشتند. هنور جزئیات بیشتر از داستان این سریال منتشر نشده است اما بازی یک مجری سرشناس تلویزیون در این سریال توجه کاربران را به خودش جلب کرده است.
سریال «خودخواسته» آخرین بازی مرحوم عزت الله مهرآوران در تلویزیون است که قبل از ابتلا به کرونا، در آن ایفای نقش کرده بود.

اسامی بازیگران سریال خودخواسته

اسامی بازیگران سریال خودخواسته

دیگر عوامل

کارگردان: علیرضا بذرافشان،  تهیه کننده: امیر طالبی کاشانی، مدیر برنامه ریزی: امید همتی فراز، دستیار اول کارگردان: امیر حسین کهکشان، مدیر تولید: بیژن محرمی، مدیر فیلمبرداری: میلاد پرتوی، مدیر صدابرداری: اشکان پورتاجی،طراح صحنه: امین جهانی، طراح لباس: زهره سلطانی، طراح گریم: امید گلزاده، مدیر تدارکات: محمد رسول ابراهیم پور، عکاس: اسرافیل قاسمی.

شبکه و ساعت پخش

این سریال کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که از شنبه ۲۳ بهمن هر شب ساعت ۲۲:۱۵ در حال پخش است

2 دیدگاه در “اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال خودخواسته به همراه نقش+ عکس ها و داستان کامل

  1. اسرافیل قاسمی گفت:

    با سلام.ممنون از حسن توجه و اطلاع رسانیتون.لطف میکنید اگه توی اصالت عکس دست نبرید چرا که حرفه عکاس زیر سوال میره.ممنون

    1. ادمین گفت:

      سلام جناب قاسمی
      با عذرخواهی از حضورتون و ممنونم از شما به خاطر عکاسی هنرمندانتون
      چشم حتما تصاویر بعدی با همان شکل و اثر عکاسی زیبای شما منتشر میشه
      موفق باشید

نظرات