ماجرای کامل فیلم سجاد غریبی و مارتین فورد از درگیری تا فتوشاپ! و واکنش ها کامل ببینید

90

ماجرای کامل فیلم سجاد غریبی هالک ایرانی و مارتین فورد از درگیری و کتک خوردن تا فتوشاپ! و واکنش ها و فیلم کامل درگیری و کتک خوردن سجاد غریبی هالک ایرانی از مارتین فورد و تصاویر فتوشاپی سجاد غریبی در دبی امارات را در ادامه ببینید

ماجرای کامل فیلم سجاد غریبی و مارتین فورد از درگیری تا فتوشاپ! و واکنش ها کامل ببینید

ماجرای کامل فیلم سجاد غریبی و مارتین فورد از درگیری تا فتوشاپ! و واکنش ها کامل ببینید

از روز گذشته فیلمی با عنوان درگیری و کتک خوردن سجاد غریبی از مارتین فورد ترسناکترین مرد جهان در فرودگاه دبی امارات در حال انتشار است که واکنش های مختلفی را به همراه داشته و در شبکه های اجتماعی وایرال شده است.

در فیلم کامل فیس تو فیس سجاد غریبی و مارتین فورد در دبی سجاد غریبی معروف به هالم ایرانی با یک هول دادن پخش زمین میشود و در این تقابل هر دو آماده بودند تا با دیگری مقابله کنند اما این هالک ایرانی بود که موفق نشد فورد را به زمین بزند و تا جایی که کاربران عقیده دارند که با آن همه تهدید و کری خوانی آبروی ایرانی جماعت را برده است.

فیلم کامل تقابل و رویارویی سجاد غریبی هالک ایرانی و مارتین فورد را کامل ببییند:

مشاهدهی می کنید که پس از درگیری مختصری که روی زمین داشتند برای دومین بار سرپا کار را آغاز کردند و این بار فورد بود با ضربه‌ای باعث شد که غریبی به زمین بیفتد.

بود اقدامات امنیتی کافی باعث شد افرادی که در حال فیلم‌برداری از این تقابل بودند وارد مهلکه شده و در نهایت این رقابت را نیمه‌کاره متوقف کنند.

نکته عجیب این تقابل تفاوت قد قابل توجه بین سجاد غریبی و مارتین فورد بود که توجه بسیاری را جلب کرده است. علیرغم داشتن لقب هالک ایرانی، این ورزشکار به شکل واضحی از رقیب خود کوتاه قامت‌تر است و به نظر می‌رسد که این موضوع در رقابت ماه آوریل برای او دردسرساز شود.

ماجرای فتوشاپ بودن

انتشار این تصاویر باعث شده که بسیاری از کاربران نیز به این موضوع توجه کنند و حتی ادعا کنند که تصاویر منتشر شده از این ورزشکار پیش از این فتوشاپ بوده یا با تکنیک‌های خاصی فیلمبرداری و تصویربرداری شده است.

اما پس از این فیلم درگیری و اولین رویارویی مارتین فورد با هالک ایرانی نکته مهم این است که در دبی همه به دلیل گرمای ۴۰ درجه با استین کوتاه یا لباس نازک و خنک آمده اند، وی سه لباس پوشیده است تا بزرگ تر به نظر بیاید.

فیلم کامل درگیری سجاد غریبی هالک ایرانی مارتین فورد

نکته عجیب این تقابل تفاوت قد قابل توجه بین سجاد غریبی و مارتین فورد بود که توجه بسیاری را جلب کرده است. علیرغم داشتن لقب هالک ایرانی، این ورزشکار به شکل واضحی از رقیب خود کوتاه قامت‌تر است و به نظر می‌رسد که این موضوع در رقابت ماه آوریل برای او دردسرساز شود.

رقابت آنها که قرار است حدود یک ماه دیگر برگزار شود در چهار وقت دو دقیقه‌ای خواهد بود و قرار است اتحادیه بوکس حرفه‌ای بر آن نظارت کند.

فورد و غریبی هرگز پیش از این تجربه مبارزه در رینگ را نداشته‌اند اما فورد سال‌ها در حال تمرین در رشته هنرهای رزمی ترکیبی بوده و یکی از علاقمندان جدی این رشته ورزشی به حساب می‌آید.

همچنین ببینید: بیوگرافی سجاد غریبی و همسر و فرزندانش + عکسهای خانوادگی و حواشی مسابقات

سبک تمرینی غریبی پیش از این از سوی هواداران زیر سوال رفته بود و فورد نیز ویدیوهای عجیب منتشر شده از او را «شرم‌آور» خوانده بود. این ورزشکار بریتانیایی مدعی شده بود که پیروزی برابر غریبی در ماه آوریل دستاورد خاصی برای او به حساب نمی‌آید.

فورد پیش از این به میرر گفت:«من فقط می‌خواهم سرش را خرد کنم. این هیچ حس پیروزی یا غروری به من نمی‌دهد چون اساسا فکر نمی‌کنم که او چیزی برای عرضه داشته باشد و کاری کند که من احساس غرور کنم. این مبارزه برای من برطرف کردن چرندیاتی است که در چند سال اخیر مطرح شده است.»

همچنین ببینید: تاریخ و زمان مبارزه سجاد غریبی و مارتین فورد ترسناکترین مرد روی زمین مشخص شد

درگیری در اولین ملاقات قبل از مبارزه بین سجاد غریبی، هالک ایرانی و مارتین فورد، ترسناکترین مرد جهان، در آمریکا را ببینید. به تازگی انتقادهای زیادی از سجاد غریبی درباره غیر واقعی بودن عکس های بدنسازی او حاشیه ساز شده است.

هالک ایرانی یا هرکول ایرانی لقب سجاد غریبی ورزشکار ۲۸ ساله ایرانی است. هالک ایرانی و وزنه بردار و بدنساز است و گفته شده که کشتی هم گرفته است …

90 دیدگاه در “ماجرای کامل فیلم سجاد غریبی و مارتین فورد از درگیری تا فتوشاپ! و واکنش ها کامل ببینید

  1. امیر.ورزنه اصفهان گفت:

    بابا اصلا شما هیکل طرفو ببینید..یه کوه عضله اس.اصلا سجاد به این مسابقه ها نمیخوره..اخه تا بوده..اهوازی وآبادانی لاف زن بودن..این بابا شرط میبندم..سر زندگیم..تو خیابون دست یه نفر هم سن خودشو بگیرین .باهاش مسابقه بده..بازم میبازه..

  2. فرناز گفت:

    سجاد جان برادر ادم باید اندازه دهنش لقمه برداره . بماند عکسات فتوشاپ بود بهانه وزن کم کردن جالب نیست چون کمرت باید لاغرتر میشد نه چاق . پاها هم بماند . اما اگر قدر خودتو میدونستی ورزشکار خوبی میشدی درحد خودت . کدام ورزشکار ما با وجود عنوان ونام آور بودن کار شمارو انجام داده و لقمه گنده برداشته؟ شما امدی بدون تجربه بدون دوتا مسابقه با یه غول شاخ به شاخ شدی و واقعا خیال کردی زورت میرسه؟ شماهم باید راه دیگر ورزشکار کشور رو انتخاب میکردی خودتو اول محک بزن با چهار قهرمان کشور بعد اینکارو بکن. حالا هم طوری نشده تجربه شد برات بری ازاول راه درست رو بری . هزار هزار هیکل دار تر ازشما توکشور هست شما خودتو به خاطر ماشاله گفتن فالورات چنان بزرگ دیدی که توهم ورت داشت با غول در بیفتی .داداش هیکلت خوبه ورزشکاری درست ولی درسطح خودت .

  3. ناشناس گفت:

    بالاخره حمایت کنیم یا پشت سرش بگیم . یا پول میگیره یا کتک میخوره کدوم بلاخره؟؟؟ یا فتوشاپ بود یا واقعی بود کدوم ؟؟ ما رو مسخره کردین .. برای شما بد نشد که اینو نوشتین پولم نصیبتون شد اصل کاری هم پاسخ درست حسابی نمیده.

  4. امید گفت:

    این مرام ما ایرانی هاست یه نفر خودمون بزرگ میکنیم بعد اون طرف فکرمیکنه یه عددی هست بعدم میکشیم کنار دهن طرف اسفالت میکنیم ایشون بیخود کرده با ابروی مردم بازی کرده نه سابقه ورزشی داره نه ورزش کار هست حمایت ازاین افراد سم هست

  5. رضا گفت:

    سلام برادر انشاالله در سراسر زندگیت موفق باشیدبرای داشتن کسب حلال و پول حلال باید تلاش کرد پولی که ازاین راه بدست بیاد صرف امور خیریه اهواز بکنیدخدا خیرت بده.
    خداوند پشت و پناهت.مواظب خودت باش دلاور.یاهو

  6. داود گفت:

    یک …ه خوردم خاص تو نگاش هست
    دقت کنید به فیلم
    …بچه جان شوخی شوخی با آبروی مملکت هم شوخی

  7. امیر مهدی گفت:

    یعنی … تو سر شما که درکتون از یه… هم کمه که نمیدونید باید به ورزشکار کشور خودمون روحیه بدیم اگه سجاد ببازه تقسیم شما هست که روحیشو تضعیف کردید برید کامنت های اون فورد رو بخونید هم کشور های خودش بهش امید دادن بعد تو ایران یه عده .. اومدن ایه یاس میخونن برای ورزشکار کشور خودشون متاسفم بعد میکن ایران بده

  8. علی گفت:

    به ت…ه نه به هیکل

  9. قشقایی گفت:

    دروغ چیز بدیه

  10. تت گفت:

    اخه من از چیه سجاد غریبی حمایت کنم با عکساو فیلمای فتوشاپش سر ما رو کلاه گذاشت دمبه گوسفند

  11. ننه فرانکی گفت:

    سلام مسخره نکنید چون سجاد به پول اهدیاژ داشت رفت

  12. آرش گفت:

    ولی هرکول ایران لقبی بود که شوروی ها به محمدنصیری قهرمان افسانه ای وزنه برداری داده بودن نه ایشون

  13. صلاح گفت:

    سجاد در برابر مارتین مثل یک توپ پنبه می باشد . به نفع سجاد است که مسابقه با مارتین را کنسل کند !

  14. محمد گفت:

    مقصر اون دلقکهای دورش هستن که با ماشالا ماشالا گفتنشون سجاد بیچاره هم توی رودرباسی گیر افتاد رفت جلو یه غول بی شاخ و دم . آخه مگه این بنده خدا تاحالا چند نفرو زده بود که اینجوری سرش آوردین؟

  15. ک گفت:

    اونایی که از ایرانی دفاع نمی‌کنند …هستن

  16. مصطفی گفت:

    اونا که خیلی رگ غیرتشون باد کرده و ادعای ایرانی بودن دارن مملکت ما جا زیاد داره برا غیرتی شدن اونجا غیرت نشون بدین نه برا حمایت از ی اوسکل

  17. مصطفی گفت:

    دمشون گرم که سجادو گرفتن و جمعش کردن وگرنه هنوزم داشت قل میخورد

  18. aaa گفت:

    دوست عزیز هالم نه هالک
    `ماجرای کامل فیلم سجاد غریبی و مارتین فورد از درگیری تا فتوشاپ!و واکنش ها را کامل ببینید`
    بند دوم دقت کن نوشتی هالم 😐

  19. حسین محمدی گفت:

    درود به شرفش همین که جیگرشو داشت تو روش وایساد خیلی حرفه حتی اگه ببازه که نمیبازه بازم دم غیرتش گرم

  20. هالک اینستا گفت:

    یارو خودش اومده معذرت خواهی کرده اونوقت یه عده اومدن میگن خودش نبوده واقعا جالبه فازتون… اگه هالک بود با یه هل پنج متر دنده عقب نمیرفت فیس تو فیس انجام میشه و معمولا هم درگیری داره تمام فایترها اینو میدونن

  21. هالک فتوشاپی گفت:

    آخه از چی این خیکی حمایت کنیم از دورغ گفتن و فتوشاپ کردن عکس‌هاش؟ چرا بعضیا الکی جوگیر شدن و فاز وطن‌پرستی گرفتن خب هیچی نیست از چی این حمایت کنیم این آقا بخاطر پولی که بهش میرسه رفته و میخواد توی این مسابقه شرکت کنه و کلی کتک میخوره و له میشه… یه عده که املا درست کلمه حمایت رو نمیدونن و اینطوری(همایت) رو نوشتن میان میگن پشتش باشیم باشه شما پشتش باش خیکتون رو میترکونه

  22. داریوش گفت:

    به نظرم هرچی باشه سجاد غریبی ایرانیه
    ماهم باید بهش افتخار کنیم
    حالا مسابقه یا برده باخته..

  23. Zaker گفت:

    این با ت.. مارتین دعوا داشت

  24. غیرت ایرانی گفت:

    یه مشت آدم حاشیه ساز بی غیرت، خدا شاهده اگه سجاد ببازه بازم طرفدارشم چون حتی اگه نتونه ببره این شجاعت رو داشته که با فورد که مثلاً ترسناک ترین مرد جهانه مبارزه کنه… اینقدر توهین به هموطنمون نکنید بی غیرتا!

  25. پدرام گفت:

    سجاد داداش مردم ایران به این عادت کردن یکی رو سوژه کنن برو داداش ایشالا به امید خدا سر بلند میای بیرون دعای ما پشت پناهت هستش الان شما نماینده ایرانی به امید پیروزیت

  26. ناشناس گفت:

    آقا مبارزه یه طرفش برده یه طرفش باخت اگه الان بکشه کنار اون آبرو ریزی حساب میشه با این که خورد زمین با اینکه نتونست خاکش کنه بازم میخواد بره تو رینگ این درسته

  27. بشر گفت:

    بنده خدا فک کرد داره تراکتور هل میده

  28. انوشیروان عاشق ایرانم گفت:

    حالیتون هست که در تمامی مسابقات قبلش مراسم کُری خونی هست برای گرم کردن مسابقه اصلی و فروش بلیط و فیلم‌های تبلیغاتی ولی هر دو فایتر حق ندارن حتی دست بهم دیگه بزنن اونایی که این قوانین رو نمیدونین چطوری دارین نظر میدین خودتحقیری و خودتخریبی میکنین؟حالیتون هست شرکت برگزار کننده هموطن مارتین فورده و از همه حمایت‌های ممکن برخوردار بوده؟سجاد تنها با فروش ماشینش رفته و بهش نامردی کردن گولش زدن شماها چرا اینجوری شدین؟ باید حتما سکته کنه یا خودکشی کنه بعدش بیایین برای ایجاد کمپین و حمایت از ایرانی و انسانیت؟ بابا دم وجدان و شرفتون گرم👏

  29. ناصر گفت:

    دوستان اینقدر ساده نباشید. این توده چربی قراره ببازه و فورد هم قراره ببره. هردوشون هم پولشون رو میگیرن. این گامبو که حمایت نمیخواد. مردک واسه پول آبروی خودش به درک، آبروی ایران رو میبره. از فردا به جوان‌های ایرانی پیشنهادهای باخت داده میشه و آبروی ورزشکاران میره.
    این احمق پول پرست رو از ریش هاش باید آنیش زد که از این کارها نکنه.
    برید صحبت‌های رئس فدراسیون بوس رو بشنوید، متوجه میشید.

  30. . گفت:

    بابایه‌کم‌تعصب‌داشته‌باشید

  31. حمید گفت:

    یه کیسه بوکس شیک و مجلسی برای جناب مارتین

  32. شاهین گفت:

    نرو داداش میزنه ازت پشکل میریزه ها تو کجا و مارتین کجا

  33. حسبی‌ الله گفت:

    ب امید پیروزی داش سجاد. داش سجاد علی علی تو میتونی
    هر بژی سجاد🤬😡😠😤🤫🤫🤫😤🤟💪💪💪

  34. مجتبی گفت:

    سجاد شومپت کته کله😂

  35. مهرداد گفت:

    تپلی برو خونتون برا خودت شر درست نکن برنامه کودک بیشتر بهت نیاز داره مخصوصا عمو قناد تازه پول بیشتری هم درمیاری

  36. آرام گفت:

    ایشالا هر چی صلاحه پیش بیاد

  37. علی گفت:

    دوستان هرچی باشه سجاد ایرانیه وبنده خدا باهزینه شخصی رفته البته‌ توی اين موارد سران کشور ما زیر پتو هستن واصلا نمیفهمن حمایت یعنی چی.اما به نظرم امیرعلی اکبری میتونه بزنش امیرعلی واقعا هیولاست

  38. بهزاد تورک گفت:

    گنلملیاخ دوست قالاخ

  39. هیچکس گفت:

    ابله رو بگو تو رو چه به غلط ها
    از استایل راه رفتن و ضربه زدنش معلومه که هیچی از ورزش های رزمی حالیش نیست
    قول میدم نهایتا در عرض دو دقیقه ناک اوت میشه و هم آبروی خودش رو میبره و هم آبروی ایران رو
    دلقک به تمام معنا

  40. مهدی میلانی گفت:

    بعد از زمین خوردن اصلا نمیتونه خودشو جم وجور کنه واین خیلی بده وباعث خوردن ضربات مهلک میشه .باید سعی کنه زمین نخوره .بهر حال امید وارم که برنده بشه ویا لاقل با زور ببازه

  41. بنده خدا گفت:

    سلام خدمت دوستان عزیز
    کاری به فتوشاپ بودن یا نبودن عمس های سجاد ندارم چون گفتنی هارو دوستان گفتن!
    بنده با اصل مسابقه بین این دو مشکل دارم.
    دوستان این مسابقه اون مسابقه ای نیست که شما فکر میکنید و تمام این کری خوانی ها و رجز خوانی ها همه و همه یک سناریو از پیش تعیین شده است و خود مسابقه هم یک استوری لاین از قبل نوشته شده است مشابه اون چیزی که تو مسابقات کشتی کجه.
    خوب این چه سودی داره؟
    سودش اینه که میلیون ها دلار پول در جهان روی این مسابقه شرط بندی میشه و پول کلانی به جیب میزنن.
    اونوقت ما و شما نشستیم اینجا به حواشی این دوتا گوش میکنیم.

  42. میتی گفت:

    سجاد قلط کردم برا این روزاس برو بگو غلط کردم من نبودم مست بودم حالیم نبود اونم ادمه قبول میکنه

  43. محمدقائم گفت:

    چی بگم والامن که باورم نشدولی معلومه که هالک جوجه ای دربرابرعقابه حقیقتاً😀

  44. مهدی کریمی گفت:

    مگه مجبوری دلقک

  45. کشاورز گفت:

    سجاد جان بیخیال شو، لطفاً یک نفر جایگزین سجاد بشه

  46. هادی درویشی گفت:

    زنده باد پهلوان سجاد …درد بلات توی سره هرچی آدم بی غیرت

  47. ناشناس گفت:

    تلوزیون ایران چرا دم از آبروی ایران میزد انگاری با هزینه اینا کار کرده و رفته اونجا.شما هم عرضه دارید برید این گوی و این میدان

  48. Mahdi گفت:

    چ زوری زد
    شانس اوردیم دبی شیمیایی نشد😂😂😂😂🤝

  49. شهرام گفت:

    طرفدارات که معلومه ازاین بهتر نمیشه.

  50. محب گفت:

    خیلی ضعیفه اصلا قابل قیاس با مارتین نیست بهتره انصراف بده که ابرو ریزی نکنن

  51. احمد گفت:

    بابا کجا بره .الکی شیرش نکنید.میره انوقت طوریش شد شما جواب میدی.سجاد جان قربونت برو خونه زندگیتو ادامه بده بیخیال شو دمت گرم.بزار غول برره بره

  52. سید حسین گفت:

    شمایی که میاین فحش می نویسید شما ایرانی نیستید
    هرچی باشه فوتوشاپ هم باشه ایرانی باید پشت ایرانی در بیاد
    همین که جرعت کرده بره فیس تو فیس بشه ایران رو سر بلند کرده
    چه برسه به مسابقه که انشاالله به امید خدا میبره❤

  53. سید حسین گفت:

    شمایی که میاین فحش می نویسید شما ایرانی نیستید
    هرچی باشه فوتوشاپ هم باشه ایرانی باید پشت ایرانی در بیاد
    همین که جرعت کرده بره فیس تو فیس بشه ایران رو سر بلند کرده
    چه برسه به مسابقه که انشاالله به امید خدا میبره

  54. H.kh گفت:

    عجب رسیمه رسم زمونه.

  55. امید گفت:

    غریبی ایران پشتته به چرت و پرتای اینا گوش نده برنده ای

  56. حسین اصلانی گفت:

    سلام و ارادت پهلوان
    همین که ب خودت جرات دادی و با هزینه خودت رفتی اونجا برای ما و ملت ایران افتخار بزرگی هست
    انشالله اقام ابوالفضل ع پشت و پناهت
    امیدت ب خدا باشه

  57. @mili_7_ گفت:

    ای کاش این طرح صیانت اجرا میشد ما این صحنه رو نمیدیدم

  58. مهدی گفت:

    آن طور که زور زد، فکر کنم چندتا ازش در رفت.

  59. امیر گفت:

    توروخدا مبارزه های کیوان آذر رو ببینید با این هالک پنبه ای مقایسه کنید 🤦‍♀️🤦‍♀️

  60. ابی زمانی گفت:

    کاری به نتیجه تو ریونگ نداریم که احتمال برد مبارز ما کم بود ولی قانون و زیر پا گذاشتن بدون آمادگی و حتی فکرش و کنه زد تو سینش که خلاف بود.

  61. مجی گفت:

    آقا یه مقدار صبر کنین
    فلفل نبین چه ریزه

  62. غریبی گفت:

    تخریبش نکنید اگه قراره که ببازه آبرومندانه باشه

  63. Reza گفت:

    گیرم که خلق را به صورت فتوشاپ فریفتی، تو رینگ در مقابل این کوه عضله چه میکنی؟ امیدارم تا دیر نشده باخودت روراست بشی…

  64. مهدی از مشهد گفت:

    کلیپ سازی فیک کردند
    معلومه،ترسوهای بدبخت
    سجاد رو ببینید به خودتون خراب میکنید

  65. طاهر گفت:

    بابا اصلان این کاره نیست این بد بخت هر بار فیلمو میبینم بیشتر کفری میشم چقد این بشر ..تشریف داره

  66. طاهر گفت:

    اصلان اینا معروف هستن ب خالی بند بودن این یکی دیگه نوبرشه

  67. هادی گفت:

    سجادجان شک نکن تو توی مسابقه برنده خواهی شد ودل کشورت راخوشحال خواهی کرد وزیاد به حرفای بی ربط اهمیت نده.ماپشتت هستیم وازت همایت میکنیم وکمرتو میگیریم.توبرنده مسابقه هستی شک نکن.سجادجان.توتاج سرماهستی.قربان مرام ومعرفتت هستیم

  68. هادی گفت:

    سجاد جان توتاج سرماهستی.تومردشجاع وقوی ایران هستی.دوستان مانباید کمر مردشجاع کشورمون راخالی کنیم همیشه بایدپشتت رابگیریم.ماهمه میدونیم یاروباضربه ای که به سجادزد دراوج نامردی به سجاد ضربه زد وبه این میگن نامردی.ویهویی به سجاد ضربه زدسجادفقط ایستاده بودبانامردی به سجادروی سینش ضربه شد.برنده واقعی توهستی سجادجان

  69. بابک گفت:

    فتوشاپ دیگه پاهاش ببین چقدر لاغر تر از عکسهاش؟
    ملت گذاشتی سرکار خداییش همش فتوشاپ
    حقته یه کتک مشتی بخوری تا توباشی با شعور مردم بازی نکنی داداش یه فوتت کرد ده متر اونورتر ولو شدی حتی بزور بلند شدی باز رفتی هولش دادی طرف تکون نخور بابا بیخیال پفک نمکی

  70. بابک گفت:

    وجدانا یا یه ضربه ولو میشی بیخیال برو پفک نمکی تبلیغ کن داداش هالک تو خالی

  71. بابک گفت:

    خودش معذرت خواهی کرده بابا بعد طرف نوشته خودش نبوده مگه فیلم ندیدی ک معذرت‌خواهی کرد
    بعدشم بابا بیخیال شو تو خوب اصلا بانام ایران بازی نکن خداییش برو ولی نگو از ایران آمدم ک ما ها ولت نمی‌کنیم باابرومون بازی کردی داداش

  72. هادی گفت:

    سجاد جان توتاج سرماهستی ماهمیشه کمرتوخالی نمیکنیم شک نکن.ماهمه میدونیم یارو با اوج نامردی بهت ضربه زد وتو آمادگی نداشتی واز نامردی بهت ضربه زد.سجادجان تومردشجاع ووقوی ایران هستی وبهت افتخار میکنیم.تاج سری سجادجان

  73. سجاد گفت:

    به نظر من مسخره کردن کار درستی نیست،باید تا زمان بازی صبر کنیم،ان شاء الله بازی رو میبره

  74. هادی گفت:

    برادرای عزیزایرانی.
    ماهیچوقت پشت سرمرد و شجاع ایرانی حرف درنیاریم و باید پشتت را بگیریم
    یاروبا با مردی و بدون امادگی سجادبه سجاد ضربه زد یهویی به سجاد ضربه زدبه این میگن نامردی.
    سجادجان توبرنده این مقابله شدی شک نکن.
    تو مردشجاع ایران هستی.
    جانم فدایت سجادجان

  75. پوریا گفت:

    این یارو فورد گفته سر سجادو میترکونم،، من دلم با این مبارزه نیست،،، میترسم واقعا یه بلایی سرش بیاره🤕😵🤕😵

  76. بابک گفت:

    اسم خودش و گذاشته هالک ایرانی شیپور گرفته دستش با اون فاتوشاپ هاش…
    تو فرودگاه یه دونه زد ب شونه اش رفت تو باقالی ها
    شانس بیاری روز مسابقه سورپرایز باشه ک ب جای دعوا با هم برقصید و گرنه ک

  77. فریدون گفت:

    یه ذره تعصب نگه دارین روحیه بدین . بسته کارشناسی …
    سجاد حالا انگیزت چند برابر شد .

  78. امین گفت:

    فقط اونایی ک سجاد رو شیر کردن برن مسابقه باید بگم خیلی دهنتون سرویسه این‌بچه رو میترکونه نکنید 😂😂

  79. علی گفت:

    حالا جالبه با اون قد فسقلی میخواد فیس تو فیس کنه قدش نمیرسه هالکه . والا پهلوانهای قدیم لقمه گنده تر از دهنشون برنمیداشتن که ضایع بشن.

  80. وحید گفت:

    اگر عکساش رو دقت کنید عکس ها دستکاری شده هستن فتوشاپ میکنه عکس ها رو. عکس ها باد کرده هستن با نرم افزار

  81. ناشناس گفت:

    سجاد فقط میتونم بگم اگه این مردم خودشون نتونن کاری کنن به تو هم میگن نمی تونی ولی می تونی برو و خودت رو به مردمی که مسخره ات کردن و جهان ثابت کن. حالا ببین میان ریپلی میزنن منو مسخره میکنن…

  82. عباس گفت:

    حاضرم شرط ببندم این سجاد نبود.یکی از بستگانشو فرستاده.این یک شگرده.ایرانیا پدر سورپرایزن.فکر بد نکنید.میخاد روز مسابقه رونمایی بشه تا مایکل جابخوره

  83. الکاپو گفت:

    فکر کنم بره مسابقه بده بیاد یه شرکت اسپانسرش بشه به نام .پفک سجاد نمکی.

  84. علی گفت:

    آبروش بطور کامل رفت . هالک ایرانی شد ….
    ایرانی

  85. ناشناس گفت:

    خوب این اخلاق زشت ایرانی جماعته ، کاری که بلد نیستن و در حدش نیستن انجام میدن درست مثل داروهای تقلبی و چرتشون که با جون مردم بازی میکنن سجاد حداقل با جون خودش بازی میکنه گر چه اگر اسم هالک ایران رو روی خودش نداشته بود بهتر بود

  86. علیرضا گفت:

    به نظره من مردم کوفه غیرتشون بیشتر از ما بود یه دست از حمایت یه ایرانی برداشتید عابرو و شرف ایران وقتی میره که ما خودمون هم وطن خودمون تخریب کنی انشاا…..موفق میشه تو مسابقه پیروز بشه ولی در هر صورت این بازی رو اونایی باختن که سجاد مسخره کردن

  87. مصطفی گفت:

    مردک با یک کف گرگی چهار متر پرت شد بعدش مثل بید شروع کرد به لرزیدن اه که ابروی ایران را چنین موفنگیهایی میبرند

  88. داراب گفت:

    واقعیت اینه یه غلطی کرده توش مونده.به خاطر آینده خودش و دل پدر و مادرش هم که شده یه جوری آبرومندانه این افتضاح و جمع کنین و مسابقه رو کنسل کنین.وگرنه یه عمر ایران و سوژه خنده بقیه دنیا کردیم.

  89. نت گفت:

    پاهاش جفت کرده بود قدش بلند دیده بشه مارتینم با زیرکی زد به ناگاه زد به سینه اش که براحتی پرت شد عقب

نظرات