تاریخ و زمان مبارزه سجاد غریبی و مارتین فورد ترسناکترین مرد روی زمین مشخص شد

4

زمان مبارزه سجاد غریبی و مارتین فورد ترسناکترین مرد روی زمین مشخص شد

سجاد غریبی با مارتین فورد ترسناکترین مرد روی زمین قرار است ۳۰ آوریل سال ۲۰۲۲ برابر ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ در لندن مبارزه کنند. تاریخ و زمان مبارزه سجاد غریبی و مارتین فورد ترسناکترین مرد روی زمین + ساعت مسابقه و مبارزه سجاد غزیبی هالک ایرانی و مارتین فورد را در ادامه می خوانید

فوری: مبارزه سجاد غریبی و مارتین فورد به دلایل نامعلومی کنسل شد

با اعلام سازمان «بوکس استار» مـبـارزه ( از تاریخ ۱۳ فروردین به ۱۰ اردیبهشت ) برابر با ۳۰ آوریل ۲۰۲۲ تغییر کرده است و هنوز دلیل مشخصی ندارد !

سجاد غریبی هالک ایرانی بتازگی کلیپی از کری خوانی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده و رجزخوانی کرده و یه کلیپ از خودش منتشر کرده و گفته من با یه مشت استخون گاو رو نصف میکنم. حالا خبر رسیده که قرار است دو غول جهان با هم در آوریل ۲۰۲۲ مبارزه کنند.

اما به تازگی علیرضا استکی سرمربی تیم‌ملی بوکس گفت: سجاد غریبی به من گفت مبارزه‌ام با مارتین فورد یک شو است! و ۵ ماه پیش من آمد و گفت به من بوکس یاد بده!

زمان دقیق مبارزه سجاد غریبی به تاریخ ایرانی که قرار بود در ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ استبرگزار شود به ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ برابر با ۳۰ آرویل ۲۰۲۲ موکول شد که پخش زنده و آنلاین آن را در سوت برگزاری برای شما منتشر خواهیم کرد.

تاریخ و زمان مبارزه سجاد غریبی و مارتین فورد آوریل 2022 لندن + ساعت مسابقه

تاریخ و زمان مبارزه سجاد غریبی و مارتین فورد آوریل ۲۰۲۲ لندن + ساعت مسابقه

مارتین فورد بوکسور و رزمی کار ملقب به ترسناک‌ترین مرد روی کره زمین، یکی از ورزشکاران پرورش اندام و بوکسور اهل انگلیسی متولد سال ۱۹۸۲ است که فعالیت ورزشی خود را از ورزش کریکت آغاز کرد و در اثر یک مصدومیت از این رشته کناره گیری کرد و تصمیم گرفت تا وارد رشته رزمی و پرورش اندام و بدنساز شود.

حالا با عضله های قوی و هیکل غول مانند خود لقب ترسناکترین مرد دنیا گرفته است. البته به گفته SportBible مارتین فورد تاکنون در هیچ رشته‌ای مسابقه رسمی نداشته‌ اما سال ها در MMA تمرین کرده است.

تاریخ و زمان مبارزه سجاد غریبی و مارتین فورد ترسناکترین مرد روی زمین + ساعت مسابقه

فورد همچنین بازیگر سینمای هالیوود است و به عنوان بازیگر در فیلم های سینمایی زیادی حضور داشته است. بویکا: شکست ناپذیر، تفنگدار دریایی ۶، سریع و خشن ۹ و اکسیدنت و … ایفای نقش کرده است.

گفتنی است که از سال ۲۰۱۸ شایعاتی مبنی بر مبارزه سجاد غزیبی هالک ایرانی و ترسناک ترین مرد جهان، در رسانه های داخلی وخارجی منتشر شده بود، اما تاکنون این دو نفر با هم روبرو نشدند و سرانجام یک مبارزه بزرگ بوکس بین سجاد غریبی و مارتین فورد انگلیسی قرار است در ورزشگاه O2 لندن با ظرفیت ۲۰ هزار نفر برگزار شود.

مبارزه سجاد غریبی و مارتین فورد ترسناکترین مرد روی زمین

 

پیش‌تر قرار بود در سال ۲۰۱۸ این مبارزه برگزار شود و حالا مشخص شده که این مبارزه در نهایت دوم آوریل به میزبانی سازمان بوکس استار برگزار می شود.

به گفته SportBible هیچ کدام از این دو مبارز تاکنون در هیچ رشته‌ای مسابقه رسمی نداشته‌اند اما فورد سال ها در MMA تمرین کرده است.
گفتنی است این دو مبارز در صفحات شخصی خود نیز برگزاری این مبارزه را رسما اعلام کردند.

همچنین ببینید: جدول نتایج جام ملت های فوتبال زنان آسیا ۲۰۲۲ + برنامه و ساعت پخش

واکنش کاربران

کاربری گفته: این دو نفر بیشتر شو‌ منن تا فایتر
این مبارزه هم بیشتر جنبه بیزینسی داره تا فنی و رقابتی
****

مبارزه ای هماهنگ شده خواهد بود. در انتها خارجیه برنده میشه و به هیچکس آسیبی نمیرسه فقط پول زیادی در میاد این وسط

****

بنظر من که سجاد نمیتونه اینو بزنه چیه این انگار گودزیلاس

****
مگه رزمی کار میکنن هیچکدوم?

4 دیدگاه در “تاریخ و زمان مبارزه سجاد غریبی و مارتین فورد ترسناکترین مرد روی زمین مشخص شد

  1. کسری گفت:

    چه کردی تو غوغا کردی تو
    بخواب بابا جان بخواب بابا
    حالا حالا کاسبی شما داغه آره دادا
    اصلأ مسابقه ایی درکار نیست مخ ملت و کار گرفتن

  2. آرمینف گفت:

    اگه سجاد بتونه فک مارتین رو پایین بیاره پیروز میشه فقط مستقیم توی فک و دماغ

  3. سعید گفت:

    معادل گودوخ میشه کره خر.

  4. قیمت گفت:

    گودوخ واقعا ما به همچین گودوخهایی میگیم گودوخ کاش معادل فارسی داشت گودوخ برو گودوخلانماخ نکن طر ف میگیره…. باریکلابرو خونتون شلوغ کن نرو تو کوچه

نظرات