بیوگرافی سجاد غریبی هالک ایرانی و همسرش + عکس های جدید و سوابق شغلی

3

سجاد غریبی, چهره اینستاگرامی معروف به هالک ایرانی متولد ۲۸ آذر ۱۳۷۰ در اهواز است. ادامه ی این مطلب، به بیوگرافی کامل سجاد غریبی هالک ایرانی و همسرش، زندگینامه و جنجال های سجاد غریبی، فعالیت های ورزشی، معرفی خانواده و پیج اینستاگرام سجاد غریبی و عکسهای جدید او و ماجرای ازدواج با عکس های جدید و جنجال های اخیر او در ورزش بوکس و مبارزه در قفس می پردازیم. با ما همراه باشید.

  • نام  : سجاد غریبی
  • معروف : هالک ایرانی و هرکول ایرانی
  • محل تولد : ۲۸ آذر ۱۳۷۰ اهواز
  • زمینه فعالیت : ورزش بدنسازی
  • شغل اصلی : مشاور املاک
  • تحصیلات : لیسانس اقتصاد بازرگانی
  • سالهای فعالیت : ۱۳۸۶ تاکنون
  • قد : ۱۸۴ سانتی متر
  • وزن : ۱۵۵ کیلوگرم

بیوگرافی سجاد غریبی و همسر و فرزندانش + عکسهای خانوادگی و حواشی مسابقات

زندگی شخصی سجاد غریبی هالک ایرانی (Sajad Gharibi)

سجاد غریبی متولد ۲۸ آذر ۱۳۷۰ در اهواز ، ورزشکار رشته رزمی MMA و رشته پاورلیفتینگ اهل ایران است. او فارغ التحصیل لیسانس رشته اقتصاد بازرگانی از دانشگاه بوشهر می باشد و با عنوان هایی همچون «هالک ایرانی» یا «هرکول ایرانی» معروف شده است. او تاکنون مبارزه رسمی با ورزشکار معروف نداشته و بیشتر کری خوانی مجازی او را کاربران شاهد بودند

بیوگرافی سجاد غریبی چهره اینستاگرامی

سجاد غریبی (Sajjad Gharibi) ورزشکار معروف پاورلیفتینگ ایران معروف به هالک ایرانی یا هرکول ایرانی در ۲۸ آذرماه ۱۳۷۰ در اهواز متولد شد. پدر برزرگش از پهلوانان بزرگ زورخانه بودند و پهلوانی را از ایشان به ارث برده است. وی داری مدرک کارشناسی بازرگانی از دانشگاه آزاد بوشهر است. او هم اکنون ساکن بوشهر و ۱۸۰ کیلو وزن دارد.

خانواده و پدر و مادر سجاد غریبی

او درباره خانواده اش گفته: پدر بزرگم از پهلوانان بزرگ زورخانه بودند و باید گفت ژنتیک در داشتن یک هیکل درشت اندام من هم دخیل بود و هیچ وقت از هیچ داروی استروئیدی استفاده نکردم.

من از ۱۵ سالگی رشد عضلانی داشتم و فقط ورزش و تغذیه صحیح داشتم و در مسابقات پرس گناوه و سیراف سال ۸۹ و ۱۳۸۸ مقام دارم تا اینکه بعد از آن عمل جراحی کردم و پزشکم ورزش سنگین را برام ممنوع کرد.

گذشت تا اینکه بعد از بهبودی سال ۱۳۹۳ قصد حضور در مسابقات «مردان آهنین» داشتم که متاسفانه صدا و سیما تصمیم به عدم برگزاری این مسابقات گرفت.

فعالیت های ورزشی

در بیوگرافی سجاد غریبی آمده: از ۲۰ سالگی ورزش حرفه ای را آغاز کرد. از سال ۱۳۸۸ پاورلیفتینگ کار می‌کند و بدنسازی را از ۱۳۹۳ فرا گرفته‌است. او علاقه ای شدید نیز به بوکس دارد.

بیوگرافی سجاد غریبی

وی درسال ۲۰۱۷ اعلام کرد که میخواهد به عنوان اولین ایرانی (به طور غیررسمی آریو دایوری) در مسابقات کشتی کج nxt شرکت ولی پس از رد صلاحیت او دیگر اصراری برای عضو شدن نداشت.

سجاد غریبی هالک ایران

او در سال ۱۴۰۱ قرار بود در یک مسابقه بزرگ بوکس با مارتین فورد مشهور به “ترسناک‌ترین مرد روی کره زمین” در ورزشگاه O۲ لندن با ظرفیت ۲۰ هزار نفر مبارزه کند که تنها چند روز مانده به مسابقه لغو شد.

شغل سجاد غریبی چیست

سجاد غریبی گفته که شغل اصلی من ورزش است و در کنار آن در آژانس املاک نیز مشغول بکار هستم ، روزی بین ۲ تا ۳ ساعت ورزش می کنم و ۸ ساعت می خوابم.

جنجال های جا نشدن در پراید و آسانسور

سجاد گفته که در پراید جا نمیشم و به همین دلیل پراید سوار نمی شوم و ب تازگی نیز در خرداد ۱۴۰۱ جا نشدن او در آسانسور سوژه کاربران شبکه های اجتماعی شد

ماجرای هالک فتوشاپی

ماجرای هالک فتوشاپی در اسفند ۱۴۰۰ باعث حواشی و جنجال های زیادی برای این ورزشکار ایرانی شد . غریبی در دبی با فورد رویارو شد و ابتدا با ضربه ای از مارتین فورد نقش بر زمین شد و پس از بلند شدن دوباره با او گلاویز شد اما نتوانست فورد را به زمین بزند. بعد از این رقابت بسیاری از ایرانیان تصاویر منتشر شده از سوی غریبی را فتوشاپی دانستند.

از داداشی تا حضرت امام علی (ع)

غریبی می گوید: “من ورزشکارهای زیادی دوست دارم همشون برا من قابل احترامن روحشون شاد بیت الله عباس پور و داداشی جهان پهلوانان تکرار نشدنی هستن؛ الگوی و سلطان عشق من حضرت علی (ع) و امام حسین (ع) هست.”

سجاد غریبی اعتقادات مذهبی

 

همسر سجاد غریبی کیست

از وضعیت تاهل سجاد اطلاعات دقیقی در دسترس نیست.

 

سفر به سوریه و جلاد داعش

در اوایل تابستان ۱۳۹۵ خبر نام‌نویسی هالک ایرانی برای شرکت در جنگ سوریه خبرساز شد. او به خبرگزاری فارس گفت: “من مسلمان شیعه هستم و با تمام مسلمانان شیعه که ادعای مسلمانی می‌کنند اما حاضر نیستند به کس دیگری کمک کنند مخالفم. من همیشه مدافع اهل بیت و کشورم خواهم ماند. برای مدافعین حرم و اعزام به سوریه نام‌نویسی کردم و اگر لایق باشم حتماً می‌روم و تا جایی که بتوانم از حرمین و از کشورم دفاع می‌کنم.”

 

صفحه رسمی در اینستاگرام

صفحه رسمی این ورزشکار مشهور با نشانی sajadgharibiofficial در شبکه اجتماعی اینستاگرام است. هم اکنون شما میتوانید تصاویر و عکس های شخصی و فعالیت های او بیشتر آشنا شوید.

 

عکسهای جدید سجاد غریبی بیوگرافی

مبارزه سجاد غریبی و مارتین فورد

عکس ترسناک سجاد غریبی

عکس جدید سجاد غریبی

عکس جدید سجاد غریبی

عکس جدید سجاد غریبی

عکس جدید سجاد غریبی

با ما همراه باشید.

3 دیدگاه در “بیوگرافی سجاد غریبی هالک ایرانی و همسرش + عکس های جدید و سوابق شغلی

  1. سعید گفت:
    1
    3

    آخه اون آشغال در برابر تو عددی نیست. با اون کله کچلش و بدن خالکوبی شده. آنطورکرده تا مردم رو بترسونه. اون یک آدم حرام خوارهست. پوست وخون وگوشت بدنش ازحرام رشدکرده. سجادغریبی باید یک چاقو یواشکی پیش خودش بذاره ودر رینگ بهش نزدیک بشه وچاقو را تادسته درشکمش فروببره وخونش رو وسط رینگ بریزه، تا درس عبرتی بشه برای کل مردم دنیا…

  2. .سوشا مکانی گفت:

    بچهای اهواز همه دیدنش از نزدیک قدش حدود ۱۷۶ هست شکم چاق پاهاش باریکن فتوشاپ هست بقران

  3. .سوشا مکانی گفت:

    نگاه به پاهاش کنیدتوی عکس چقد ماهیچه ای هست توی فیلم چقد لاغرن و تا هولش داد افتاد عقب عقب، شکمش توی عکس باربی هست توی فیلم چاقه، فتوشاپه، جالبه میگه قدم ۱۸۸ هست اما کنارم وایساد توی اهواز من بلندترم من که ۱۸۱ هستم

نظرات