وضعیت تعطیلی مدارس فردا شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ مشخص شد + اسامی شهرها

1

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ به دلیل کرونا اومیکرون و بارش برف و یخبندان مشخص شد + اسامی شهرهایی که شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ مدارس تعطیل هستند را در زیر بخوانید. در پاسخ به سوال دانش آموزان آیا فردا شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ مدارس تعطیل است؟ در ادامه اخبار جدید و جزئیات جدید تعطیلی مدارس فردا شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ در شهرهای تهران ، تبریز ، کردستان ، سیستان و بلوچستان ، اصفهان ، گلستان و اردبیل و… را در زیر بخوانید:

وضعیت تعطیلی مدارس فردا شنبه 7 اسفند 1400 مشخص شد + اسامی شهرها

وضعیت تعطیلی مدارس فردا شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ مشخص شد + اسامی شهرها

تعطیلی مدارس فردا شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ مدارس برخی شهرها به علت شیوع کرونا اومیکرون و بارش برف و یخبندان تعطیل هستند و بطور غیرحضوری برگزار میشود. در ادامه اخبار جدید تعطیلی مدارس را پیگیری کنید:

بروزرسانی ۱

تعطیلی مدارس استان مرکزی روز شنبه ۷ اسفند

بر اساس مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا تعطیلی حضوری مدارس استان مرکزی در روز شنبه ۷ اسفند اعلام شد.

🔹در پی افزایش شیوع سویه جدید ویروس کرونا، بنا بر مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا؛ نحوه فعالیت آموزشی و پرورشی مدارس استان مرکزی در روز شنبه ۷ اسفند ماه به شرح زیر است.

🔹همه کلاس‌های درس در دوره‌های ابتدایی و متوسطه اول و پایه‌های دهم و یازدهم در دوره متوسطه دوم در مناطق شهری استان مرکزی به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد برگزار می‌شوند.

🔹کلاس‌های درس در مناطق روستایی استان با توجه به شرایط موجود و جلوگیری از بازماندن دانش آموزان از فرصت‌های آموزشی ضمن رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و هماهنگی با هیات سه نفره به صورت حضوری برگزار می‌شود.

🔹همه کلاس‌های درس در پایه دوزادهم در سطح استان و کلاس‌های‌کارگاهی در هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش اعم از شهری و روستایی هم تا پایان هفته جاری با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت حضوری برگزار می‌شوند.

🔹حضور عوامل اجرایی به منظور نظارت بر امر آموزش غیرحضوری در ایام مذکور در مدارس الزامی است.

🔹برای روز یک شنبه و هفته آینده تصمیمات ستاد استانی مقابله با کرونا اعلام خواهد شد. /باشگاه خبرنگاران

 بروزرسانی ۲

ادامه آموزش غیرحضوری مدارس استان ایلام تا پایان روز شنبه

🔹به اطلاع همکاران گرامی میرساند طبق مصوبه ستاد کرونای استان، آموزش مجازی برای مدارس استان تا پایان روز شنبه ۱۴۰۰/۱۲/۷ برقرار است.
🔹این تصمیم شامل مدارس روستایی و عشایری کم جمعیت نخواهد بود و آموزش این دسته از مراکز آموزشی به صورت حضوری برگزار می‌شود.
🔹 تصمیم گیری در خصوص ادامه وضعیت آموزش غیرحضوری در هفته آینده، شنبه در جلسه ستاد کرونای استان ایلام انجام و از روز یکشنبه منظور می‌شود.

 بروزرسانی ۳

♦️ نحوه فعالیت مدارس استان اردبیل از روز شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰

🔹️ بر اساس بررسی های اعضای ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان و در راستای کنترل پیک ششم، مدارس استان از روز شنبه ۷ اسفندماه به مدت یک هفته به صورت ذیل فعالیت خواهند داشت:

۱- در مدارس شهری ( اردبیل، پارس‌آباد و مشکین‌شهر) تمامی مقاطع تحصیلی به صورت غیرحضوری از طریق شبکه شاد
۲- در مدارس شهری بقیه شهرستان‌ها به صورت ترکیبی(هم حضوری با گروه بندی و رعایت پروتکل‌ها و هم غیرحضوری از طریق شبکه شاد)
۳- مدارس روستایی و عشایری نیز با رعایت پروتکل‌ها به صورت حضوری

 بروزرسانی ۴

♦️تعطیلی مدارس ابتدایی فریدون‌شهر و سمیرم

🔹فعالیت مراکز پیش دبستانی ودوره ی اول و دوم ابتدایی شهرستان سمیرم غیر حضوری و مجازی است.
🔹ستاد کرونای شهرستان این اختیار را به مدیران مدارس کم جمعیت روستایی و چند پایه دوره ی ابتدایی داد که با رضایت اولیا و مصوبه شورای مدرسه با رعایت دستور العمل ها فعالیت مدارس به صورت حضوری باشد.

بنابر اعلام روابط عمومی شهرستان فریدونشهر:
🔹به اطلاع می رساند با توجه به اینکه هم اکنون وضعیت رنگ بندی کرونایی شهرستان فریدونشهر قرمز است و با استناد به مصوبه ستاد ملی کرونا تمامی آموزشگاه های پیش دبستانی و دبستان سطح شهر فریدونشهر و برف انبار از فردا شنبه تا روز پنج شنبه ۱۲ اسفند به صورت غیر حضوری به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

 بروزرسانی ۵

 

♦️مدارس در شهر‌های قرمز استان سمنان مجازی است

🔹مدیرکل اموزش و پرورش استان سمنان: با توجه به قرمز بودن ۵ شهرستان استان سمنان ،اموزش در مدارس در شهر‌های قرمز قطعا مجازی است و در شهر‌های نارنجی به صورت ترکیبی مجازی و حضوری است.

 بروزرسانی ۶

آموزش و پرورش استان کرمانشاه در خصوص وضعیت فعالیت آموزشی مدارس استان در هفته آینده اعلام کرد:
🔹 در شهرستانهای در وضعیت قرمز و نارنجی کلاس های درس دانش آموزان دوره های مختلف تحصیلی مدارس مناطق روستایی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به شکل حضوری و کلاس های درس تمامی مدارس شهری در مقاطع مختلف تحصیلی به مدت یک هفته غیر حضوری و در بستر فضای مجازی ” شبکه شاد”خواهد بود.
🔹 در شهرستانهای در وضعیت زرد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و گروه بندی متوازن در مدارس با تراکم بالا، آموزش دانش آموزان به صورت حضوری می باشد و در صورتی که در مدارسی دانش آموزان در بیش از یک کلاس با علائم کرونا وجود داشته باشند با تشخیص و پیشنهاد شورای مدرسه و تایید اداره شهرستان، آموزش آنها می‌تواند به صورت غیر حضوری در بستر شاد به مدت یک هفته ادامه داشته باشد.
🔹کلاس‌های کارگاهی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری برگزارخواهد شد. همچنین دانش آموزان مبتلا می تواند در فضای مجازی حضور داشته باشد.

 بروزرسانی ۷

♦️اطلاعیه فعالیت مدارس آذربایجان شرقی طی هفته پیش رو

روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی اعلام کرد:
🔹مدیران و عوامل اجرایی جهت پشتیبانی آموزشها در همه رنگ بندیهای کرونا با رعایت دقیق نکات بهداشتی در مدرسه حضور خواهند داشت.

🔴در وضعیت قرمز فعالیت های آموزشی و پرورشی کلیه مدارس، آموزشگاهها و … در مدارس شهری بصورت غیر حضوری پیگیری خواهد شد و مدارس روستایی طبق دستورالعمل های که پیشتر ابلاغ شده آموزشها را حضوری با رعایت دقیق نکات بهداشتی پیگیری نمایند.

🟠🟡🔵در وضعیت نارنجی، زرد و آبی فعالیت
های آموزشی و پرورشی کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره های تحصیلی با توجه به واکسیناسیون بالای ۸۵ % دانش آموزان با رعایت دقیق نکات بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و گروه بندی کلاسی بصورت حضوری پیگیری خواهد شد و تصمیمات موردی برای مدارس با شرایط خاص شیوع و یا عدم شیوع این بیماری، با هماهنگی مسئولین زیربط منطقه به ستادهای شهرستانی محول می شود.

– فعالیت کانونهای فرهنگی، تربیتی و مراکز مشاوره و اختلالات یادگیری با عنایت به مراجعه کم
– کلاسهای کارگاهی ( دروس عملی ) رشته های هنرستانی با رعایت حداکثر ۱۵ نفر در یک کلاس، در تمامی وضعیت های کرونایی و تمامی مناطق استان بصورت حضوری خواهد بود.
مدیران محترم مدارس فعالیتهای آموزشی و پرورشی مدارس خود را بدون جابجایی در شیفت مربوطه پیگیری نمایند.

رنگ بندی کرونایی شهرستانها براساس اعلام مرکز بهداشت استان:
🔴قرمز:
اهر، بناب، جلفا، سراب، شبستر، مرند، عجبشیر، مراغه، میانه و هریس
🟠نارنجی:
تبریز، اسکو، آذرشهر، هوراند و ملکان
🟡زرد:
خداآفرین، هشترود، بستان آباد، چاراویماق، کلیبر و ورزقان

در حال تکمیل…

1 دیدگاه در “وضعیت تعطیلی مدارس فردا شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ مشخص شد + اسامی شهرها

  1. آریان گفت:

    اردبیل تعطیله یا نه؟

نظرات