روش های افزایش فالوور اینستاگرام

0

خرید فالوور واقعی

اگر از اینستاگرام برای کسب و کار خود استفاده می کنید، حتما دوست دارید که بیشتر دیده شوید و در مقابل چشمان خریداران بیشتری قرار بگیرید. داشتن فالوور بیشتر و به خصوص داشتن فالوور هدفمند در اینستاگرام شانس شما را برای دیده شدن و فروش بیشتر افزایش می دهد که یکی از بهترین راه ها، خرید فالوور واقعی و خرید لایک اینستاگرام است. ربات های اینستاگرام فالوور این امکان را به شما می دهد تا بتوانید به بهترین شکل، با هدفمندی مشخص نسبت به افزایش فالوور اینستاگرام خود اقدام نمایید. شما می توانید به راحتی پیج های هدف خود را مشخص کنید تا فالوور ها از این پیج ها برای شما جذب شوند. علاوه بر این شما قادر خواهید بود تا منبع جذب فالوور را مشخص کنید. بدین صورت که شما می توانید در پنل ربات اینستاگرام مشخص نمایید که افرادی که پست های پیج هدف شما را لایک کرده اند، فالو شوند و یا افرادی که برای پست های پیج هدف شما کامنت ارسال کرده اند فالو شوند. این فیلتر ها به شما کمک خواهد کرد تا افراد فعال بیشتری را جذب کنید و پیج اینستاگرام خود را به بهریتن شکل ممکن اداره نمایید. در خرید فالوور اینستاگرام در کافه فالوور شما هیچ فالوور فیکی دریافت نخواهید کرد و تمام فالوور های جذب شده از فیلتر های شما عبور خواهند کرد.همچنین شما قادر خواهید بود تا در هر زمان این هدف ها را تغییر بدهید، آنها را حذف و یا اضافه کنید، هدف های جدید از منابع جدید مشخص کنید و طبق روز پیشرفت کنید

 خرید فالوور

فالوورهای رقبایتان را بررسی کنید

همانطور که در ابتدا گفته شد روند خرید فالوور هدفمند طبق معرفی پیج های هدف شما پیش می روند. پس شما باید شناخت خوبی از فعالیت رقیبانتان در اینستاگرام داشته باشید و بتوانید آنها را به خوبی رصد کنید و بدانید کدوم رقیب شما دارای فالوور هایی است که ارزش جذب بالایی دارند.اما چطور باید رقیبان خود را در اینستاگرام پیدا کنید و چطور باید از مقدار فالوور هدفمند آن ها مطلع شوید.

  • استفاده از هشتگ ها: برای پیدا کردن رقیبانتان می توانید از جستجو هشتگ ها استفاده کنید و آنها را پیدا کنید
  • پیگیری تبلیغات: اینفلوئنسرها و پیج های بزرگ را دنبال کنید و ببینید در مورد کسب و کار شما چه تبلیغاتی توسط چه پیج هایی در حال انجام است. از جستجو در اینترنت بهره ببرید و ببینید چه شرکت هایی پیج اینستاگرام خود را به کاربرانشان معرفی می کنند.

 

فالوور هدفمند را از کدام رقبا باید به دست بیاورم ؟

بعد از یافتن رقبا نوبت به این موضوع می رسد که رقبایتان را بررسی کنید، بتوانید متوجه شوید که کدام یک از آنها دارای فالوور مناسب هستند تا بتوانید از آنها برای افزایش فالوور هدفمند پیج خود استفاده کنید. چند مورد در بررسی پیج اینستاگرام رقبایتان را در نظر بگیرید:

  • پیج هایی را انتخاب کنید که دارای پست کم و فالوور بالا نباشند. این پیج ها معمولا دارای فالوور های فعالی نیستند و نمی توانند فالوور های هدفمندی برای شما به حساب بیایند. پیج هایی را انتخاب کنید که تعداد پست و فالوور هایشان با هم مطابقت داشته باشد. به عنوان مثالی پیجی که ۳ پست دارد و ۱۰ هزار فالوور برای انتخاب به عنوان هدف، پیج مناسبی نیست.
  • پیج هایی را انتخاب کنید که میان تعداد فالوور ها و تعداد لایک و کامنت آنها رابطه ای منطقی بر قرار باشد. اگر شما پیجی را انتخاب کرده اید که دارای ۱۰ هزار فالوور است اما هر پست حداکثر ۲۰۰ لایک دارد، این پیج برای انتخاب به عنوان هدف برای خرید فالوور هدفمند مناسب نیست و شما باید پیجی را در نظر بگیرید که در کمترین حالت، ۱۰ درصد از میزان کل فالوور ها، پست های پیج را لایک کنند. یعنی برای پیجی با ۱۰ هزار فالوور، هر پست حداقل باید دارای ۱۰۰۰ لایک باشد.
  • پیج هایی را انتخاب کنید که دارای محتوای مناسب و مرتبطی باشند. به عنوان مثال انتخاب پیج همکارتان که عکس های شخصی خود را در آن به اشتراک می گذارد مناسب نیست. شما نیاز دارید افرادی را جذب کنید که علاقه مند به کسب و کار شما باشند و بتوانید آنها را تبدیل به مشتری نمایید. پس پیج هایی را انتخاب کنید که تصاویرشان کاملا مرتبط با موضوع کاری شما است.
  • پیج های فعال را انتخاب کنید. حتما بررسی کنید که پیج هایی که به عنوان هدف خرید فالوور هدفمند در نظر می گیرید حتما حداقل هفته ای یک بار پست ارسال کنند.

 

بعد از خرید فالوور هدفمند چه کاری انجام بدهم؟

اما شما می توانید همزمان با خرید فالوور هدفمند کارهایی را انجام دهید که به پروسه افزایش فالوور شما کمک شایانی می نماید. شما با انجام و رعایت این موارد، می توانید فالوور هایتان را بدون هزینه افزایش دهید و همچنین تعامل بیشتری با آنها برقرار کنید و آنها را به مشتری تبدیل نمایید. توجه داشته باشید که تکنیک هایی که گفته می شود تنها جهت بهبود فروش و کسب و کار شما است و الزامی از انجام آن ها بعد از خرید فالوور هدفمند وجود ندارد:

 

به مردم بگویید در اینستاگرام هستید

در اولین قدم شما باید به مشتریان فعلی و مشتریان بالقوه خود بگویید که در اینستاگرام حضور دارید چون ممکن است آنها نخواهند به یکباره اینستاگرام خود را باز کنند و دنبال شما بگردند. پس بهتر است به آنها اطلاع دهید و آنها را جزو فالوور های خود کنید. این کار را می توانید به سادگی در یک گفتگو با مشتریانتان انجام دهید. همچنین آدرس پیج اینستاگرام خود را در تمامی محصولات تبلیغاتی شرکت درج کنید تا فالوور هدفمند بیشتری را جذب کنید.

 

تبلیغات اینستاگرام خود را در سایز شبکه های اجتماعی نیز انجام دهید

اگر در حال حاضر دارای یک وبسایت و یا یک صفحه اختصاصی در یک شبکه اجتماعی دیگر هستید، حتما پیج اینستاگرام خود را در آن تبلیغ کنید. این کار به شما در جذب فالوور هدفمند کمک بسیاری خواهد کرد. تنها با لینک کردن پیج اینستاگرام خود در صفحات دیگرتان می توانید افزایش فالوور اینستاگرام را به صورت رایگان برای خود فراهم بیاورید. برای اینستاگرام خود پست های اختصاصی در نظر بگیرید. به طور مثال اگر شما همزمان در اینستاگرام، تلگرام و وبسایت فعالیت می کنید، تصویر برخی محصولاتتان را فقط در اینستاگرام منتشر کنید و در دیگر صفحات اطلاع رسانی نمایید که این تصاویر تنها در پیج اینستاگرام قرار خواهد گرفت. بدین صورت فالوور هایی که مشخصا به دنبال این محصولات هستند جزئی از فالوور شما می شوند و مشخص است که این فالوور هدفمند است.

 

مسابقه و تبلیغاتی منحصر به فرد ایجاد کنید

اگر می خواهید به طور مداوم و بیشتر از آن چیزی که در خرید فالوور هدفمند انجام داده اید فالوور جذب کنید، بهتر است در پیج اینستاگرام خود مسابقه و جشنواره های فروش راه اندازی کنید. مسابقه را طوری برنامه ریزی کنید که فالوورهایتان مجاب باشند افراد دیگری را دعوت به فالو کردن پیج شما نمایند. افراد معمولا هنگام دعوت دوستان خود به دنبال دوستی می گردند که به موضوع پیج شما علاقه مند است. به این صورت شما می توانید همزمان با اینکه خرید فالوور هدفمند را انجام داده اید خودتان نیز فالوور هدفمند جذب کنید. همچنین شما می توانید با راه اندازی مسابقات هشتگی در اینستاگرام فالوور هدفمند بسیاری را برای خود جذب کنید. یک هشتگ را به فالوور هایتان معرفی کنید و از آنها بخواهید پستی را در اینستاگرام خود منتشر کنند و از آن هشتگ برای آن استفاده کنند. سپس تاثیر آن را ببینید. فوق العاده است.

 

هشتگ های سرگرم کننده و جذاب را دنبال کنید

به عنوان مثال اگر شما محصولات ورزشی را به فروش میرسانید، بهتر است هشتگ یوگا، پیلاتس و هشتگ های اینچنینی را فالو کنید یا اگر شما محصولاتی مرتبط با حیوانات خانگی را به فروش میرسانید باید هشتگ حیوانات خانگی را دنبال کنید. شما باید بدانید فالوور هدفمند مناسب شما کجا قرار دارد و به چه چیزی علاقه مند است.سپس از روش های بالا برای جذب فالوور هدفمند استفاده کنید و با آنها در ارتباط باشید.

 

مداوم و طبیعی پست ارسال کنید

بسیار این مورد دیده شده که کاربران در یک مدت کوتاه هر روز پست ارسال می کنند و بعد از مدتی حتی در هفته ۱ پست هم ارسال نمی کنند. شما برای اینکه فالوور هدفمند بیشتری را جذب کنید و بتوانید با آنها تعامل بر قرار کنید و آنها را به پیج خود وفادار نگه دارید باید به صورت مداوم و طبق یک تعداد مشخص با تغییر کم پست ارسال نمایید. به عنوان مثال می توانید هر دو روز یک پست خوب ارسال نمایید و این کار را به صورت مداوم انجام دهید. اینکار بسیار بهتر از تغییرات زیاد در نحوه ارسال پست می باشد. همانطور که گفته شد سایت کافه فالوور به عنوان بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام کارها را برای شما ساده کرده است. شما می توانید به صورت کاملا اختصاصی به محتوای پیج خود و برگزاری جشنواره های فروش خود مشغول باشید و افزایش فالوور را به کافه فالوور بسپارید. شما به محض خرید فالوور هدفمند می توانید روند تبلیغاتی خود را آغاز نمایید.

 

انواع راه های افزایش فالوور و بالا بردن نرخ تعامل

اگر یک کاربر عادی در اینستاگرام باشید و فقط دوستان، آشنایان، برندهای مورد علاقه و سلبریتی هایتان را فالو می کنید و قصد کسب درآمد از این طریق را ندارید، افزایش فالوور برای شما موضوع مهمی نخواهد بود. اما اگر به اینستاگرام به چشم یک منبع درآمد نگاه می کنید آنگاه یکی از اصلی ترین و مهمترین وظایف شما به عنوان ادمین پیج این است که بتوانید تعداد فالوور‌های پیج را افزایش دهید. البته این افزایش فالوور فقط و فقط زمانی ارزشمند است که بتوانید فالوور واقعی به پیج خود اضافه کنید. اضافه کردن فالوور‌های فیک هیچ ارزشی برای شما نخواهند داشت. اما افزایش فالوور به چه روش هایی امکان پذیر است؟

 

افزایش فالوور طبیعی

ابتدایی ترین راه پیشروی شما این است که با استفاده از روش هایی مانند تولید محتوای خوب تصویری و ویدئویی، نوشتن کپشن های خوب و استوری های جذاب تعداد دنبال کننده های خود را افزایش دهید. در این روش باید زمان زیادی را صرف کنید و همچنین از تکنیک های تولید محتوا و کارکردن با نرم افزارهای ویرایش تصویر و ویدئو مانند فتوشاپ و پریمیوم مطلع باشید تا هزینه های تولید محتوا را نپردازید. یکی از نکات مثبت افزایش فالوور با این روش این است که فالووری که به دست میآورید کاملا ارگانیک بوده و به صورت کاملا هدفمند وارد پیج شما می شوند. اما از معایب آن میتوان به مدت زمان زیاد آن برای خروجی گرفتن اشاره کرد. اما اگر حال حوصله این کار را ندارید کافه فالوور به شما خرید فالوور واقعی و فعال را پیشنهاد می دهد.

 

افزایش فالوور با ربات های اینستاگرام

ربات های اینستاگرامی یکی دیگر از ابزارهایی هستند که با استفاده از آن ها میتوانید تعداد فالوورهای خود را بالا ببرید اما چگونه؟ همانطور که میدانید یکی از راه های افزایش فالوور این است که به طور روزانه و منظم افرادی را فالو و لایک کنید. این موضوع سبب می شود که توسط افراد دیگر دیده شده و متقابلاً توسط آن ها فالو شوید. حال میتوان این عمل را به صورت اتوماتیک وار به ربات اینستاگرام واگذار کرد. نتیج های که با ربات‌ ها دریافت میکنید کمی از روش تولید محتوا سریعتر است با این حال پیشنهاد میشود که اگر از روش ارگانیک استفاده می کنید بهتر است که از ربات‌ ها به عنوان یک مکمل بهره بگیرید. هرگز کل کار را به ربات ها نسپارید!

 

افزایش فالوور با خرید فالوور واقعی و فعال

خرید فالوور اینستاگرام یکی از راه های جدید و البته فوق العاده کاربردی و صد در صد تضمینی در زمین های افزایش فالوور است. در این روش شما در ازای پرداخت مبلغی پول صاحب تعداد مشخصی فالوور خواهید شد. در واقع بر خلاف دیدگاه بسیاری از مردم که فکر می کنند در فرایند خرید فالوور به حساب آن ها دنبال کننده های فیک اضافه میشود، در خرید فالوور اکانت آن ها در معرض دید تعداد زیادی از افراد قرار می‌گیرد و این اشخاص طبق میل و خواسته ی خود پیج شما را فالو خواهند کرد. در نتیجه تمام فالوورهای دریافتی واقعی بوده و افزایش فالوور به صورت کاملا طبیعی انجام گرفته است و ریزشی مشاهده نخواهید کرد. از جمله مزیت های این روش میتوان به سرعت بالا، واقعی بودن فالوورها و هزینههای کم آن اشاره کرد. بهترین گزینه برای کسانی که در ابتدا و میانه ی راه توسعه ی پیج اینستاگرام خود هستند استفاده از همین روش است. البته در هر خرید فالوور میزان کمی ریزش هم وجود دارد که اتفاقی طبیعی و غیر قابل اجتناب است.

 

خرید فالوور چه مزایایی دارد؟

خرید فالوور راه صد ساله را به یک شبه تبدیل می‌کند و باعث افزایش فروش و رسیدن به سود کلان می‌شود. خرید فالوور واقعی بهترین روشی است که شما می‌توانید لایک، کامنت، بازدید کننده و مشتری به صورت همزمان بهبود ببخشید و همچنین مشتریان زیادی جذب کنید شما با خرید فالوور به پیشرفت پیجتان کمک میکنید. باید بپذیریم که کاربران، امروزه به پیج هایی با فالوور پایین حتی باوجود بهترین مطالب اهمیتی نمیدهند و سری از اینجا لفت میدهند و ترجیح میدهند، وارد پیجی با عضو بالا شوند. از طرفی یکی از راه های افزایش فالوور، شرکت در تبادل است و همه خوب میدانیم که بازهم در این تبادلات، پیج های با فالوور بالا رشد می کنند و همین اندک فالوور هم به سمت خود می کشانند. اما حالا چاره چیست؟ دو راه وجود دارد:

  • یکی صرف هزینه و داشتن علم تبلیغات است بخصوص تبلیغات اینستاگرامی که واقعاً هزینه های سرسامآور دارد و بازدهی آن ها هم خیلی کم است.
  • راه دوم این هست که ما با استفاده از خرید فالوور، فالوورهای پیجتان را بالا ببرید تا هم در تبادلات جایگاه بهتری داشته باشید و هم اعتبار پیجتان بالاتر برود تا کاربران اعتماد بیش‌تری داشته باشند و لفت ندهند و در ادامه با بالا بردن کیفیت مطالب باعث ورود اعضای جدید شوید.

 

خرید فالوور واقعی اینستاگرام

تمام فالوور هایی که سایت کافه فالوور برای شما جمع‌آوری می‌کند واقعی هستند و شما می‌توانید با یک بار خرید فالوور شاهد سرعت و عملکرد ما با کمترین ریزش باشد. بدون شک بالا بودن فالوور و لایک پست‌ها تأثیر بسیار زیادی در جذب مخاطبین و بالا رفتن اعتبار پیج اینستگرام شما دارد.

 

افزایش فالوور اینستاگرام به کمک کافه فالوور

شما برای خرید و افزایش فالوور اینستاگرام، تنها کافی است که پیج اینستاگرام خود را در حالت عمومی public قرار دهید و آیدی پیج خود را برای همکاران ما ارسال کنید. توجه داشته باشید که خرید از کافه فالوور یدون نیاز به پسورد و رمز پیج اینستاگرام شما صورت می گیرد. اگر سایتی یا شخصی رمز پیج شما را برای ارسال فالوور و لایک درخواست کرد، نکات امنیتی را حتما در نظر بگیرید و پسورد پیج خود را در اختیار هیچ کس قرار ندهید. سایت های که یه کمک ربات اینستاگرام یا فالو انفالو کردن برای پیج شما فالوور جذب می کنند، بدانید که این روش برای الگو ریتم ایستاگرام قابل تشخیص است و امکان بسته شدن پیج اینستاگرام شما وجود دارد.

خرید لایک اینستاگرام

 چرا باید از کافه فالوور خرید کنیم؟

کافه فالوور با سابقه چندین سال فعالیت درخشان در حوزه شبکه های اجتماعی بخصوص Instagram  توانسته است که تجربیات با ارزشی را در این مدت کسب کند و بهترین کیفیت را در خدمات خود لحاظ کند. جذب و افزایش فالوور واقعی، فعال و هدفمند پیج اینستاگرام شما و ارائه قیمتهای کاملاً رقابتی از اولویت های کافه فالوور محسوب میشود. کافه فالوور با درک اهمیت این موضوع برای مشتریان خود و با بکارگیری نهایت توان در تعاملات خود با تامین کنند گان، می کوشد امکان ارائه ارزان ترین قیمت و بهترین کیفیت را در خدمات خود لحاظ کند.

توجه داشته باشید که برخی افراد سود جو با قیمت بسیار پایین به شما فالوور می فروشند. مطمئن باشید که این فالوورها تقلبی و فیک هستند. به این خاطر که هیچ کسی حاضر نیست فالوورهای با کیفیت را با قیمت بسیار پایین عرضه کند. از سویی دیگر برخی دیگر از سودجویان با ارائه قیمتهای نجومی ادعا میکنند که فالوورهایشان از هر نظر بهترین اند. در صورتی که هیچ کدام از اینها درست نیست. دنیای خرید و فروش فالوور هم محدوده قیمت خاص خود را دارد که کافه فالوور به خوبی این حدود قیمت را میداند و آن را عملی کرده است.

 

پنل افزایش فالوور اینستاگرام تضمینی

کافه فالوور یکی از پرسرعت ترین پنل‌های افزایش فالوور اینستاگرام را دارد که از سرورهای ایرانی استفاده می‌کند. ما اینجا در کافه فالوور آنقدر به کیفیت محصول و خدماتمان اطمینان داریم که ضمانت بازگشت وجه به صورت ۱۰۰% را برای تمام مشتریانمان در نظر گرفته ایم. مشتریان ما از پشتیبانی ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته برخوردارند و امنیت پیج آن ها اولویت دارد. در پنل افزایش فالوور اینستاگرام کافه فالوور پلن‌های متفاوتی در نظر گرفته شده است که هر کسی با هر بودجه و نیازمندی میتواند از آنها استفاده کند.

 

اما آیا واقعا امکان فروش فالوور وجود دارد؟

اگر شما صفحه مرورگر تلفن همراه یا کامپیوتر خود را باز کنید و یک جستجوی ساده در مورد اینستاگرام انجام دهید با سایت های زیادی مواجه خواهید شد که فروش فالوور انجام می دهند. صرف نظر از صحت عملکرد اینگونه سایت ها این سوال به وجود می آید که چطور میشود فالوور را فروخت یا فالوور خرید؟ آیا واقعا این کار امکان پذیر است؟ اولین مفهوم فالوور که به ذهن می آید همان معنی کلمه follower است که به معنی دنبال کننده است. مگر میشود کسی را مجبور به دوست داشتن کسی کرد؟ عبارت فروش فالوور با همین معنی اول کلمه follower در تضاد است. آیا این فالوورها واقعی هستند؟ آیا ریزش نمی کنند؟ مشکلی پیش نمیاد؟ فعال هستند؟ آیا اینستاگرام ما را جریمه نخواهد کرد؟ این نگرانی ها همه طبیعی هستند. احتمالا می پرسید که اگر این فالوورها واقعی نیستند پس چه هستند؟

جالب است بدانید که تاکنون بیش از ۳ میلیارد حساب کاربری اینستاگرام ساخته شده است در صورتی که تعداد رسمی کاربران اینستاگرام به تازگی با کمی اغراق از مرز ۳۰۰ میلیون نفر عبور کرده است. همین موضوع نشانگر این است که بسیاری از کاربران اینستاگرام توسط افراد سود جو به صورت تقلبی ساخته شده اند تا طی عملیات خاصی بتوانند مثلا ۱۰ هزار کاربر ایرانی را به یک اکانت اینستاگرام اضافه کنند. اینجاست که متوجه می شویم چرا اینگونه فالوور ها لایک نمی کنند و کامنت نمی گذارند. در واقع اینگونه فالوور ها چیزی بیشتر از یک نام ساده نمی باشند که صرفا جهت کلاهبرداری ساخته شده اند و جالب است بدانید که علت کم شدن ناگهانی فالوورها در برهه های زمانی خاص وجود همین فالوور های غیر واقعی می باشد که اینستاگرام بعد از مدتی آن ها را تشخیص داده و از سرور های خود حذف می کند. اما ما در جای جای این نوشته توصیه کردیم که از خدمات خرید فالوور استفاده کنید، چرا ضد و نقیض شد؟

پیشنهاد ما به شما خرید فالوور واقعی و فعال بدون ریزش است، فالوورهایی که تفاوتی با افراد عادی پشت صفحات اینستاگرامی ندارند و با ضمانت و گارانتی به فروش می رسند و برای هر سوالی درمورد آن ها به پشتیبانی ۲۴ ساعته دسترسی کامل دارید. اما از کجا می توان خرید فالوور ارزان بدون ریزش انجام داد؟ بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام کدام است؟ به چه کسی اعتماد کنیم؟

خرید فالوور واقعی

چرا کافه فالوور؟

می دانیم که احتمالا سایت ها و سرویس های زیادی برای افزایش لایک و فالوور را دیده اید و شاید هم تجربه خرید بدی از آن ها داشته اید یا مورد محدودیت های اینستاگرام واقع شده اید. تفاوت اصلی بین ما و آن سرویس ها این است که لایک ها و فالوور ها و کامنت های ما به صورت ۱۰۰% واقعی و توسط کاربران فعال و ایرانیست و با ضمانت خدمت شما عرضه می شود. همچنین پس از خرید از ما و ثبت سفارش تا انتهای آن و بعد از آن تا هر زمان که نیازی به ما داشته باشید به صورت ۲۴ ساعته در خدمت شما هستیم، هر سوالی، انتقادی، پیشنهادی و هر مورد دیگری را با جان و دل پاسخ می دهیم و همیشه کنار شما خواهیم بود تا رضایت صد در صدی شما را جلب نماییم، به طور خلاصه مزایای استفاده از خدمات کافه فالوور عبارت اند از:

  • اعتبار ما به رضایت شماست، خدمات توسط کاربران حقیقی و واقعی ارائه می شوند و هیچگونه کاربر فیک یا رباتی در مجموعه ما جای ندارد.
  • ما از شما رمز اکانت اینستاگرام نمی خواهیم، هر سایتی چنین اطلاعاتی از شما خواست بی شک کلاهبردار است.
  • دریافت سفارش ها در کمترین زمان ممکن ضمانت می شوند، وقت شما طلاست!
  • با پشتیبانی ۲۴ ساعته توسط تیکت در خدمت شما بزرگواران خواهیم بود.

نظرات