خرید آنلاین گل رز برای مناسبت های مختلف

0

زمانی که صحبت از گل‌ می شود، احتمالاً اولین تصویری که به ذهن همه می آید، تصویر گل رز است. این گل که از جایگاه ویژه ای در ادبیات برخوردار بوده و حضور پررنگی در اشعار شاعران و نویسندگان داشته، از گذشته تا به امروز نمادی برای بیان احساسات عاطفی بوده است. رز قرمز یا همان گل سرخ که نشانی از حرارت عشق است، متداول ترین و محبوب ترین هدیه در دنیا و سرآمد گل های انتخابی برای اهدا کردن به شمار می آید. در زمان شیوع ویروس کرونا که حجم سفارشات اینترنتی بیش از پیش افزایش یافته، خرید آنلاین گل رز هم مانند خرید حضوری آن، مشتریان زیادی برای خود دست و پا کرده است. اما گل رز برای چه مناسبت هایی مناسب است؟ رنگ های مختلف این گل چه معنایی را می رسانند؟ دیزاین های زیبا برای گل رز کدامند؟ در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا پاسخ این سؤالات را بیابید.

 دسته گل رز

سفارش آنلاین رز در مناسبت های گوناگون

گل رز را می توان در  دیزاین های مختلف از جمله دسته گل رز، باکس گل رز، سبد گل رز و همچنین تاج گل ترحیم آماده سازی کرد. زیبایی فطری رز در کنار محبوبیت مثال زدنی این گل در میان مردم باعث شده تا یکی از گل هایی باشد که در تمامی دیزاین ها، مورد استفاده قرار گیرد و خوش بدرخشد. فروشگاه های اینترنتی گل که تجربه و مهارت گلفروشی های سنتی را با روش های خلاقانه گل آرایی درهم آمیخته اند، انتخاب خوبی برای ثبت سفارش های خاص و منحصر برای مراسم های مختلف هستند.

رنگ های مختلف رز چه پیامی دارند؟

هنگام خرید رز از گلفروشی های آنلاین باید به مناسبتی که پیش رویتان است توجه کنید تا متناسب با آن، سفارش خود را ثبت کنید؛ چراکه هر رنگی از رز پیامی متفاوت را می رساند و کارکرد مختص خود را دارد.

به عنوان مثال تهیه یک دسته گل رز قرمز برای مناسبت هایی مانند روز عشق یا همان ولنتاین، سالروز آشنایی، سالگرد ازدواج، روز زن، روز دختر و مانند آنها، سورپرایزی بی بدیل برای طرف مقابلتان است. همچنین ترکیب رز قرمز با گل هایی مانند میخک، شب بو و همینطور داوودی، دسته گل و باکس گل های زیبا و چشم نوازی را پدید می آورد که هدیه ای مناسب برای ابراز محبت و عرض تبریک است. در اینجا قصد داریم تا معروفترین رنگ های رز و معنای هرکدام را بیان کنیم و شما را در انتخاب بهترین رنگ برای بیان مقصودتان یاری رسانیم.

باکس گل رز

قرمزهای جذاب

وقتی وارد یک گلفروشی می شویم، اولین گلی که توجه ما را به خود جلب می کند، رز قرمز است. اما همین رنگ هم در طیف های مختلفی وجود دارد؛ به طوری که برخی گل ها پررنگ تر و برخی دیگر کم رنگ تر هستند. درجه قرمزی رز در معنا و مفهومی که می رساند تأثیرگذار است. گل رز قرمز پررنگ اغلب جهت بیان عشق آتشین مورد استفاده قرار می گیرد و از همین رو تهیه یک دسته گل رز قرمز می تواند برای مناسبت هایی مانند ولنتاین که در آن به شریک عاطفی خود هدیه می دهید انتخاب شایسته ای باشد. رز با درجه قرمزی کمتر انتخاب خوبی برای بیان عشق و علاقه است و همچنین می تواند برای بیان قدردانی به کار رود؛ چراکه هرچه رز کمرنگ تر باشد، معنای آن از عشق و علاقه به دوست داشتن، محبت و تقدیر متمایل می شود.

دلنشین مثل صورتی و زرد

رز صورتی که گلی شیک و رمانتیک است، طرفداران پروپاقرصی دارد و از پرفروش ترین گل های عرضه شده در گلفروشی های آنلاین به شمار می رود. رز صورتی که اغلب در شروع رابطه و دوستی اهدا می شود، نمادی برای بیان احساسات لطیف عاطفی است و از این رو در مناسبت هایی مانند اولین قرار عاشقانه مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین تهیه یک باکس گل رز هدیه ای مناسب برای قدردانی از مادران زحمتکش و مهربان در روز مادر است؛ چراکه از جمله گل هایی است که به عنوان نمادی از احساسات بی همتای مادرانه شناخته می شود. رز زرد هم از دیگر رزهایی است که مفهوم عاشقانه ندارد و مثل انواع دیگر گل های زرد، برای ابراز دوستی به کار می رود و در مناسب هایی مانند مانند فارغ التحصیلی، ارتقای شغلی و عیادت از بیمار مورد استفاده قرار می گیرند.

تاج گل ترحیم

به پاکی رزهای سفید

هیچ گـلی مثل رز سفید نمی تواند برای قدردانی از رابطه ای صمیمی و سازنده اهدا شود. تقدیم این گل به خانواده، نزدیکان و یا دوستان می تواند گزینه ای خوب برای بیان احساسات خالص و پاک شما و تقویت دوستی بی آلایش طرفین رابطه باشد. همچنین خرید گـل رز سفید در قالب یک باکس گـل هم انتخابی شایان برای تبریک تولد نوزاد است و پاکی و خلوص ذات نوزاد را تداعی می کند.

اما رز سفید در کنار سایر گل های سفید رنگ، گزینه ای مناسب برای دیزاین تاج گل ترحیم است که اغلب همراه با روبان مشکی مورد استفاده قرار می گیرد و نشانه همدردی با خانوده متوفی و ادای احترام به مرحوم است. وب سایت گل فروشی آنلاین فلوریا با ارائه طیف وسیعی از تاج گل ترحیم – از جمله تاج گل رز سفید – گزینه های مناسبی را پیش روی شما قرار می دهند تا با انتخاب آنها، یاد متوقی را زنده نگه دارید و به خانواده او قوت قلب دهید. همچنین اگر زمان کافی برای حضور در مجلس یادبود متوفی را ندارید، این فروشگاه ها سفارش تاج گل شما را با نام شما و از طرف شما به مراسم مذکور ارسال می کنند.

مشاوره بگیرید

با تمامی تفاسیر گفته شده، سلیقه شخصی شما و کسی که قصد خرید هدیه برای او دارید، نقشی غیرقابل انکار را در انتخاب شما ایفا می کند. از مزایای گلفروشی های آنلاین فلوریا می توان به ارائه مشاوره تخصصی توسط کارشناسان آنها اشاره کرد که از طریق چت آنلاین، ثبت تیکت و یا تماس تلفنی، به شما کمک می کند تا با توجه به بودجه ای که در نظر دارید، بهترین گـل رز را برای مناسبت موردنظر و مراسم پیش رویتان سفارش دهید.

نظرات