بهترین سوخاری تهران را کجا بخوریم؟

0

بهترین سوخاری تهران
سوخاری یکی از محبوب ترین غذاهایی است که در منوی رستوران های مختلف وجود دارد. خیلی ها وقتی وارد فست فودی می شوند اول از هر چیزی نگاهشان به اسم انواع پیتزاها و ساندویچ ها می افتد. اما افرادی هم هستند که به عشق فست فودهایی که سوخاری شده اند غذا سفارش می دهند.

بهترین سوخاری تهران

بنابراین سفارش مرغ، قارچ، میگو و ماهی سوخاری نیز در رستوران های مختلف به تعداد قابل توجهی انجام می شوند. اما سؤال اینجاست که بهترین سوخاری تهران را کجا بخوریم؟

مرغ سوخاری بی نظیر خروس اندرزگو

رستوران خروس اندرزگو که در مجتمع پگاه در بلوار اندرزگو واقع شده است، در سال های اخیر به عنوان یکی از شلوغ ترین و معروف ترین رستوران های تهران شهرت دارد. این رستوران یکی از با کیفیت ترین رستوران هایی است که مرغ سوخاری سرو می کند. فضای کم و البته شلوغی برای مشتریان حضوری دارد.

اما خدمات ارسال سفارش آن به بهترین نحو ممکن انجام می شود. علاوه بر این شما با هزینه مقرون به صرفه در کنار سفارش مرغ سوخاری خود مخلفاتی مانند سیب زمینی، نان، سالاد کلم و سه نوع سس را دریافت می کنید.

درست است که اگر در لوکیشن نزدیکی به خروس اندرزگو باشید، ترجیح دهید که سفارش خود را حضوری ثبت و دریافت کنید. اما با ثبت نام در اسنپ فود می توانید از خدمات آنلاین سفارش و دریافت غذا این سوپر اپ بهره مند شده و در اسرع وقت و بدون دردسر غذا درست کردن و شستشو، غذای خود را میل نمایید.

انواع سوخاری در سرزمین سوخاری

سرزمین سوخاری با چندین شعبه در کلان شهرهای ایران مانند تهران، اصفهان و تبریز، توانسته طرفداران بسیاری داشته باشد. این رستوران زنجیره ای در طی بیش از یک دهه با پذیرش سفارش آنلاین و حضوری و سرو به موقع مرغ سوخاری با کیفیت، رضایت بسیاری را به دست آورده است. شما در هر کجای تهران که باشید می توانید با نصب اپلیکیشن اسنپ فود، می توانید از با کیفیت ترین و مناسب ترین خدمات سرزمین سوخاری بهره مند شوید.

بهترین سوخاری تهران

سفارش بهترین مرغ سوخاری تهران از رستوران KFC

برند بین المللی رستوران KFC در تهیه مرغ سوخاری، آن را به یکی از معروف ترین رستوران ها در کشورهای مختلف تبدیل کرده است. این رستوران در نزدیکی پارک ملت تهران پاتوق افرادی است که عاشق مرغ سوخاری هستند. البته علاوه بر مرغ سوخاری می توانید قارچ سوخاری، ناگت مرغ و سیب زمینی سرخ کرده سفارش دهید.

شاید شما هم عاشق انواع سوخاری ها باشید و با دانستن طرز تهیه قارچ سوخاری به راحتی آن را تهیه و میل کنید. اما با ثبت نام در اسنپ فود می توانید به راحتی مرغ و قارچ سوخاری را از رستوران کی اف سی سفارش داده و به موقع دریافت نمایید.

بهترین سوخاری تهران

سوخاری رستوران دی زبان زد خاص و عام

رستوران دی یکی از معروف ترین رستوران های تهران است که کنتاکی و مرغ سوخاری بی نظیری آماده می کند. این رستوران در خیابان مطهری واقع شده است و با ساده ترین خدمات با کیفیت ترین سوخاری ها را به مشتریان خود تحویل می دهد. به همین دلیل هر کسی طعم مرغ سوخاری و سس کچاپ رستوران دی را چشیده، رضایت کامل داشته است.

شاید فضای ساده و استفاده از سرویس چینی برای سرو غذا یکی دیگر دلایل رضایت مشتریان باشد. همین رضایت مشتریان منجر به افتتاح شعبه دیگر رستوران دی در مجتمع پالادیوم تهران شده است. بنابراین اگر در لوکیشینی نزدیک به این مجتمع باشید، می توانید به رستوران دی رفته و سوخاری با کیفیتی را نوش جان کنید.

قلب طلایی برای سفارش سوخاری خوشمزه

فست فود قلب طلایی در فهرست رستوران هایی قرار دارد که سوخاری های خوشمزه و با کیفیتی به مشتریان ارائه می دهد. حتی اولین مرغ سوخاری فرانسوی در ایران را فست فود قلب طلایی سرو کرده است. شما می توانید سینه یا ران مرغ سوخاری شده را سفارش دهید. هرچند همراه آن سیب زمینی سرخ شده و انواع سس هم سرو می شود.

شعب فست فود قلب طلایی در نیاوران و شهرک غرب قرار دارد. البته بدون اینکه دردسر سفارش حضوری می توانید با ثبت نام در اسنپ فود، درخواست خود را در این رستوران ثبت نمایید. قلب طلایی با خدمات آنلاین سفارش و تحویل غذای اسنپ فود، بهترین مرغ سوخاری را به شما ارائه می دهد.

بهترین سوخاری ها از مرغ سوخاری کوپال

مرغ سوخاری کوپال فست فودی است که از مجهزترین تجهیزات آماده سازی و طبخ استفاده می کند. پیاز سوخاری، پنیر سوخاری، قارچ سوخاری و مرغ سوخاری را در اندازه‌ های مختلف تهیه و سرو می کند. سس مخصوصی که همراه سوخاری سرو می شود یکی از مهم ترین دلایل رضایت مشتریان مرغ سوخاری کوپال به حساب می آید. به خصوص که با کیفیت ترین غذاها توسط کادری مجرب و متخصص با قیمتی مناسب به مشتری تحویل داده می شود.

اگر در نزدیکی بلوار فرحزادی در شهرک غرب قرار دارید، فرصت خوبی است تا سوخاری های مرغ سوخاری کوپال را امتحان نمایید. در غیر این صورت تنها با نصب اسنپ فود، خدمات آنلاین سفارش و تحویل غذا سفارش تان را در اسرع وقت ارائه می دهد.

مرغ سوخاری تهران (TFC)

فعالیت مرغ سوخاری تهران به پیش از انقلاب باز می گردد. همان طور که حدس زدید تی اف سی از اولین کنتاکی هایی است که مرغ سوخاری خوشمزه ای برای مردم تهران تهیه و سرو می کند. قیمت مناسب همراه با کیفیت بالای سوخاری های تی اف سی، آن را هر سال بیش از پیش محبوب می گرداند. به نحوی که از نقاط مختلف تهران برای خوردن سوخاری های خوشمزه در این رستوران واقع در خیابان ولیعصر رو به روی سینما آفریقا حاضر می شوند.

سوخاری های بی رقیب چنیکا در تهران

علاوه بر سرزمین سوخاری، خروس اندرزگو و مرغ سوخاری کوپال می توانیم رستوران چنیکا را به شما معرفی کنیم. مرغ سوخاری های چنیکا همراه سس های متنوع، سالاد کلم و سیب زمینی سرخ کرده سرو می شود. ثبت نام در اسنپ فود و خدمات سریع و به موقع آن فرصت امتحان کردن خوشمزه ترین سوخاری ها از سوخاری چنیکا را برای شما فراهم می آورد. این در حالی است که می توانید سفارش خود را تلفنی هم ثبت نموده و در اسرع وقت دریافت کنید.

نظرات